بیوگرافی لاله صدیق

لاله صدیق روز 27 بهمن سال 55 در تهران به دنیا آمده و نخستین زن اتومبیل ران ایران است ، در رشته مهندسی صنایع دکتری داشته و دوره خلبانی ، سوارکاری و رانندگی حرفه ای را گذرانده است .( بیوگرافی لاله صدیق + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیلاله صدیق
تاریخ تولد27 بهمن 1355
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیدکتری مهندسی صنایع
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی لاله صدیق + حواشی و اینستاگرام

تاریخ تولد لاله صدیق
تاریخ تولد لاله صدیق

هیجان

می گوید چون هیجان را دوست دارد در مسابقات ریسک پذیر بوده ولی در زندگی معمولی خود کمتر دست به ریسک میزند ، پیش از این که به اتومبیلرانی روی بیاورد پرش با اسب و سوارکاری انجام میداده و با پاراگلایدر پرواز میکرده است همینطور او خلبانی هواپیما های فوق سبک را فراگرفته اما چون پدرش مخالف بوده آن را کنار گذاشته است .

زندگی خانوادگی

او در یک خانواده شش نفره متولد شده که دو برادر داشته ، یکی از آنها در رشته دو میدانی و بوکس و دیگر در ورزش سوارکاری قهرمان است .

خودش فرزند اول خانواده بوده و یک خواهر دارد که مقیم خارج از کشور است .

پدر لاله صدیق
پدر لاله صدیق

فیلم سینمایی لاله

در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد فیلم زندگی لاله صدیق آغاز به تولید می کند که مجلس آن زمان آن را به تعلیق درآورده و دلیل آن هم هزینه بسیار بالای آن در حدود چند میلیارد بوده است .

داریوش بازرگان کارگردان مستند ساز برای شبکه بی بی سی مستندی به نام girl racer را از زندگی او و مشکلات زنان در ایران در رابطه با این رشته ورزشی را میسازد .

رابرت دنیرو

سال 92 این موضوع به میان آمد که بازیگران هالیوودی برای این پروژه دعوت به کار شده اند نام‌هایی مطرح شد که جدی‌ترین ‌شان «رابرت دنیرو» بود. آن موقع آقای نیک‌نژاد ( کارگردان ) گفتند که «من با آقای دنیرو تلفنی صحبت کردم و ایشان اعلام کرده دوست دارد به ایران بیاید و کاری غیر متعارف نسبت به هالیوود انجام دهد». به گفته آقای نیک‌نژاد این بازیگر دوست داشت یکسری کارهای غیرمعمول انجام دهد و به همین دلیل از حضور در پروژه «لاله» استقبال و حتی دستمزد دو میلیون دلاری‌اش را نیز اعلام کرده است.

رانندگی

صدیق وقتی تنها سیزده سال داشته از پدر خود رانندگی را آموخته و حتی قبل از گرفتن گواهی نامه در دوره دبیرستان پنجشنبه ها با ماشین پدرش به مدرسه میرفته است . زندگی شخصی

در مورد ازدواج نظرش این است که دوست دارد با فردی ازدواج کند که موجب تشویق او در حرفه اش شود ، و در چرایی این که چرا هنوز ازدواج نکرده مشغول بودن در تمرین و درس و ورزش حرفه ای را دلیل آن میداند .

لاله صدیق راننده
لاله صدیق راننده

رالی

لاله صدیق در سال 76 رانندگی حرفه ای را از کارتینگ آغاز و در سال 80 وقتی پدرش ماشینی برای رفتن به دانشگاه برای او میخرد ، وارد رالی می شود ، او پس از اینکه مجوز از یکی از مراجع میگیرد می تواند همراه آقایان در مسابقات قهرمانی شرکت کرده و عنوان اولین زن در تاریخ اتومبیلرانی ایران را به دست آورد .

او در مسابقات سرعت مقام اول را کسب می کند .

قد لاله صدیق
قد لاله صدیق

کمیته آموزشی

صدیق در فدراسیون جهانی اتومبیلرانی عضو کمیته دوازده نفره بوده و تنها نماینده زن اسیا در این بخش می باشد ، او همچنین مسئول کمیته آموزش همه رشته های اتومبیلرانی زنان است .

شماخر

در ایران به لاله صدیق لقب شوماخر کوچولو را داده اند ، ولی خودش می گوید اگر به من لاله ی ایران بگویند باعث بیشتر شدن اعتماد به نفسم خواهد شد .

فرمول 3

صدیق در سال 2008 گواهینامه ی شرکت در مسابقات فرمول 3 را گرفته ، و جالب است بدانید این مدرک برای اولین بار توسط یک خانم گرفته شده است .

او همچینی بیشتر از 52 بار جام قهرمانی و 8 بار جام در خارج از کشور گرفته است .

رسوایی بزرگ

سال 86 که لاله صدیق در مسابقات قهرمان و نامش مطرح شد، در کلاس 1600 سی سی مسابقه ‌داده بود . پس از آن مسابقه اکثر راننده ها نسبت به ماشین او اعتراض کردند که ناظر مسابقه ماشین را بازدید کرد و گفت: موتور آن ماشین 2400 سی سی بود و آن قهرمانی از او پس گرفته شد.

فدراسیون هم به خاطر این کار ناپسند او را دو سال از حضور در مسابقات محروم کرد.

 عده هم اظهار کردند که هر وقت می‌خواستیم در مورد تقلب این خانم در مسابقات صحبت کنیم می‌گفتند شما با حضور و فعالیت بانوان مشکل دارید، اما اصلا این طور نیست.

لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی
لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی

روش تقلب لاله صدیق

لاله صدیق با امکانات مالی مناسبی که داشت دو ماشین با ظاهر کاملا یکسان تهیه می کند که یکی 1600 سی سی بوده و دیگری 2400 سی سی و در زمان مسابقه با ماشین 2400 سی سی مسابقه میداد و با پایان مسابقه به سرعت به سمت پارکینگ خود میرود و فورا ماشین را تعویض می کند .

اینستاگرام لاله صدیق


اینستاگرام لاله صدیق
اینستاگرام لاله صدیق

برنامه دورهمی

خانم لاله صدیق در تاریخ 25 تیر 1399 مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بود.

صدیق درباره بالاترین سرعتی که رانندگی کرده، گفت : بالاترین سرعتم ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت آن هم در پیست اتومبیلرانی بود.

لاله صدیق در برنامه دورهمی
لاله صدیق در برنامه دورهمی

عکس های لاله صدیق

لاله صدیق عکس
لاله صدیق عکس
لاله صدیق کیست ؟
لاله صدیق کیست ؟
عکس قدیمی لاله صدیق
عکس قدیمی لاله صدیق

بیوگرافی جنیفر لوپز + حواشی و اینستاگرام

منبع : ایسنا همان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 64

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir