بیوگرافی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در روز 2 مرداد سال 1348 در امریکا متولد شده است ، دیپلمه می باشد و در اوایل ورود به دانشگاه در همان ترم اول از تحصیل انصراف داده است ، او در محله هیل نیویورک به دنیا آمده ، پدر وی کارشناس کامپیوتر و مادرش مربی مهد کودک است . ( بیوگرافی جنیفر لوپز + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیجنیفر لوپز
Jennifer Lynn Lopez
لقبjlo
تاریخ تولد2 مرداد 1348
محل تولدنیویورک
اصالتکشور پورتوریکو
قد165 cm
وزن59 kg
رنگ چشمقهوه ای روشن
سایز کفش38
مدرک تحصیلیدیپلم
وضعیت تاهلمتاهل
همسرانOjani Noa
Cris Judd
Marc Anthony
Marc Anthony
فرزندانMax – Emmy
مهارتخوانندگی – بازیگری
مدلینگ
ثروت400 میلیون دلار ( 2019 )
حیوان خانگیسگ
ورزش مورد علاقه جهت تماشلبیسبال – تنیس – فوتبال
غذای مورد علاقهکتلت مرغ
خواننده مورد علاقه مایکل جکسون – مادونا
بیوگرافی جنیفر لوپز + حواشی و اینستاگرام

فیلم جنیفر لوپز
جنیفر لوپز

دارایی

مبلغ 400 میلیون دلار رقمی است که دارایی جنیفر لوپز اعلام شده است ، او یکی از افراد ثروتمند هالیوود و یک زن تاجر موفق اسپانیایی تبار مقیم امریکا شناخته می شود .

بازیگری

جنیفر از سن بسیار کم در 5 سالگی به کلاس های رقص و خوانندگی میرفته دوره دبیرستان خود را در مدرسه مذهبی کاتولیک ها طی کرده و در پایان مدرسه تست بازیگری برای فیلم دختر کوچکم داده و با قبول شدن در تست در آن فیلم بازی میکند .

تاریخ تولد جنیفر لوپز
تاریخ تولد جنیفر لوپز

زندگی سالم

او بخاطر داشتن پوست سالم و جوان از سیگار و مشروبات الکلی و کافئین دوری می کند و می گوید تا به حال حمام آفتاب نگرفته است .

موسیقی

لوپز زمانی که دانشگاه را تمام می کند به دلیل مخالفت شدید خانواده برای رفتن به سمت هنر زندگی مجردی را برای خود انتخاب کرده و به آموختن موسیقی پرداخته و در ادامه به استخدام گروه موسیقی کر در می آید و همراه این گروه به تور اروپا رفته و در قالب طراح و رقصنده با آنها همکاری می کند .

مادر

جنیفر پس از بازی در فیلم سینمایی سلنا ، در سال 1997 دستمزد بالایی دریافت کرده که در آن زمان به جای خرید خانه یا خواهرات با آن پول برای مادرش یک کادیلاک خریده است .

فعالیت در بازی

او در سال 1372 در فیلم گمشده جنگل بازی می کند ، و در سال 1375 در تعدادی فیلم و سریال بازی کرده که موفقیتی برای او به دنبال نداشتند ، از آن به بعد به تدریج بازی هایش در فیلم و سریال ها دیده می شود او گویندگی انیمیشن هم انجام داده است .

جنیفر لوپز کیست ؟
جنیفر لوپز کیست ؟

ترانه برای جام جهانی

جنیفر با همکاری کلودیا لیت و پیت بول برای افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل ترانه ی « ما یک هستیم » به زبان برزیلی اوله اولا را خوانده است .

موسیقی

نخستین ترانه ی او به نام « زندگی بدون تو » را به زبان اسپانیایی خوانده و این آهنگ مورد توجه شرکت موسیقی سونی میوزیک قرار میگیرد و پر طرفدار می شود .

او در سال 1378 آهنگ اگه تو عشق من باشی را خوانده و از طریق خواندن آن جزء خواننده 100 آ]نگ برتر سال شده و سپس آلبوم خود را روانه بازار می کند که از همان زمان هم بازیگر معروفی بوده و هم خواننده ی مشهور .

آلبوم دوم او به نام جی لو باعث می شود که بسیار بیشتر از قبل به شهرت برسد .

زندگی شخصی

جنیفر لوپز ابتدا با یک گارسون رستوران به اسم اوجانی نوآ در 19 سالگی ازدواج می کند ، زندگی مشترک آنها کمتر از یک سال دوام داشته و از یکدیگر جدا می شوند .

او دو سال بعد در سال 1378 با شان کامز ارتباط برقرار کرده و بازهم پس از یکسال این رابطه تمام می شود ، پس از آن با رقاص آهنگ هایش در سال 80 ازدواج می کند و سال 81 جدا می شود .

جنیفر در سال 1381 با « بن افلک » بازیگر مشهور هالیوودی نامزد می شود که افلک انگشتری 1.2 میلیون دلاری به او هدیه می دهد ، و می گویند قرار بوده در سال 83 مراسم عروسی برگزار کنند ، اما تنها چند ساعت مانده به مراسم آنها از هم جدا می شوند .

پس از این جدایی او با مارک آنتونیو در سال 1384 ازدواج می کند ، و در سال 86 فرزاندان دوقلوی آنها یک دختر به نام « امی » و یک پسر به نام « مکس » متولد می شود ، این دو پس از 7 سال زندگی از هم جدا می شوند .

مارک آنتونی
مارک آنتونی

جنیفر در سال 1396 پس از آشنایی با الکس رودریگرز بازیکن بازنشسته بیسبال در رستوران روابط عاشقانه برقرار کرده و در حال حاضر با یکدیگر زندگی می کنند .

شوهر جنیفر لوپز
شوهر جنیفر لوپز

شایعه

یک نشریه امریکایی – انگلیسی در سال 1378 ادعا کرده بود که جنیفر اندامش را بیمه کرده است ، اما او با شنیدن این حرف گفت این مسخره بوده و فقط یک شایعه است .

ورزش

او دو مربی ورزشی دارد و در هفته سه تا 4 روز را به ورزش اختصاص می دهد ، برنامه های ورزشی جنیفر مختلف بوده ولی می گوید میان آنها تعادل برقرار می کند او پلانک و بوکس و شنا سوئدی بسیار علاقه مند است .

وکالت

لوپز در یکی از مصاحبه هایش در سال 2001 گفته که در یک دفتر وکالت کار میکرده ولی در آن زمان هم می خواسته هنر را ادامه دهد ولی مادر و خانواده به او می گفتند که باید وکیل شود .

خودش نظرش این بوده که برای این کار ساخته نشده است ، او انسانی با احساس بوده و فیلم های عاشقانه را بسیار دوست دارد .

رژیم غذایی

جنفر در ابتدای روز یک لیوان میلک شیک شکلاتی با 90 کالری مینوشد ، ناهار ماهی سالمون و سالاد خورده و برای وعده شام حوالی ساعت شش و نیم عصر مواد غذایی دارای پروتئین و کوینولا استفاده می کند .

خانواده جنیفر

خواهر کوچک او به اسم لیندا لوپز خبرنگار رادیویی بوده و خواهر بزرگش لزلی لوپز خواننده اوپرا است .

کودکی جنیفر لوپز
کودکی جنیفر لوپز

راز زیبایی

جنیفر راز زیبایی خود را در استفاده از کرم ضد آفتاب و کمتر در معرض نور خورشید قرار گرفتن می داند .

اینستاگرام جنیفر لوپز


اینستاگرام جنیفر لوپز
اینستاگرام جنیفر لوپز

جنیفر لوپز محله پیپل
جنیفر لوپز محله پیپل
جنیفر لوپز در کودکی
جنیفر لوپز در کودکی

بیوگرافی مونیکا بلوچی + حواشی و اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 6

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir