بیوگرافی صدف بیوتی

صدف مسائلی ( بیوتی ) روز 14 تیر سال 68 در تهران به دنیا آمده است ، دارای مدرک لیسانس شیمی از دانشگاه آزاد تهران می باشد ، او به واسطه منتشر کردن کلیپ های آموزش آرایشگری معروف شده است . ( بیوگرافی صدف بیوتی و همسرش + حواشی )

نام نام خانوادگیصدف مسائلی ( بیوتی )
تاریخ تولد14 تیر 1368
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی شیمی
وضعیت تاهلمتاهل
حیوان خانگیسگ
بیوگرافی صدف بیوتی و همسرش + حواشی

آرایش صدف بیوتی
آرایش صدف بیوتی

اسم

لقب صدف بیوتی را به خاطر ندارد که چه کسی در نظرسنجی برای یافتن اسم به او پیشنهاد داده ، زمانی فالوور های خود را صدف بیوتیون صدا میزده ولی میبیند که این اسم لوس و بدون معنی است ، در یک نظر سنجی دیگر لقب بچه بیوتی و مامان بیوتی را به او داده اند ، روزی او برای اولین بار در ایران دنبال کننده های خود را از نزدیک میبیند و یکی از انها به او میگوید که فالور او است ، صدف خوشحال شده و می گوید ممنون می خواهی با یکدیگر سلفی بگیریم و آن شخص پاسخ میدهد خیر همین موضوع باعث می شود که صدف برای دو روز افسرده شود .

بعضی ها هم او را دوست داشته و با دیدنش گریه میکنند که می گوید نمیداندم آن لحظه باید چه کاری انجام دهم .

صدف بیوتی کیست ؟
صدف بیوتی کیست ؟

شیمی

می گوید وقتی نوجوان بوده دلش می خواسته آرایشگر شود اما با مخالفت والدین نسبت به این علاقه مندی تصمیم میگیرد جراح زیبایی شود که با شناختی که از خودش داشته می پذیرد که نمی تواند درس های سخت را بخواند .

سپس به معماری گرایش پیدا کرده ولی در آخر شیمی می خواند تا بتواند از این طریق با ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا شده و در آینده کارخانه تولید آن را داشته باشد .

عکس صدف بیوتی
عکس صدف بیوتی

بی نظمی

صدف خود را آدم بی نظم و شلخته ای میداند ، می گوید این خصوصیت قبلا یک راز بوده و کسی از آن خبر نداشته ولی در حال حاضر بقیه افراد هم از این اخلاق او با خبر اند .

صدف بیوتی

او بعد از اتمام دانشگاه و در یوتیوب مشغول وقت گذرانی بوده و در کانال های آموزش میکاپ میچرخیده متوجه می شود که همه ی آنها به زبان غیر از فارسی هستند ، مثل tati , makeup geek و michelle phan همین باعث می شود که به فکر ضبط یک ویدئو از مدل آرایش بی افتد و با نشان دادن ان به دوستش تصمیم میگیرد که کلیپ را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته که بسیار مورد توجه قرار میگیرد .

عمل زیبایی

صدف می گوید از کار های زیبایی فقط عمل بینی داشته در سال 94 و یک بار هم بوتاکس زده ، چند وقت یکبار هم فیشال میگیرد برای بهبود پوست .

آموزش آرایشگری صدف بیوتی
آموزش آرایشگری صدف بیوتی

دغدغه

می گوید بیشترین دغدغه اش در مورد کار خود این است که سلایق مختلف را در بر بگیرد و بتواند ، هر کسی با هر سلیقه ای از آموزش های او استفاده کند .

مسافرت

صدف بیان می کند ، که سفر های او به سه شکل انجام می شود ، یک دسته از سفر هایش برای حضور در کنفرانسی مثل کنفرانس دیجیتال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ که متعلق به خودش است .

دوم ، سفر هایی انجام میدهد برای یاری رساندن به صنعت توریسم برای کشور های دیگری که از او دعوت به عمل می آورند .

و دسته سوم سفر هایش برای معرفی برند آرایشی یا یک محصول جدید از یک برند معروف است .

زندگی شخصی

او هم اکنون در امریکا زندگی میکند ، پس از این که در سال 96 ازدواج می کند با همسر خود به نام علی روانه کشور امریکا شده و در سانفرانسیسکو اقامت دارند .

همسر او تدوینگر می باشد و درآمد زیادی ندارد .

ماجرای آشنایی آنها به این شکل بوده که دختر خاله همسرش و دختر دایی مادر صدف با یکدیگر دوست بودند و این دو در تولد دختر دایی مادر صدف همدیگر را دیده و پس از آشنایی بیشتر تصمیم به ازدواج میگیرند .

صدف بیوتی و همسرش
صدف بیوتی و همسرش

فرش قرمز

یکی از بزرگترین همایش های زیبایی جهان به نام بیوتی کان در شهر لس آنجلس برپا می شود ، صدف در این همایش آرایش صورت لری هاروی دختر خواننده معروف استیو هاروی را انجام داده او به همراه افراد مشهور در این عرصه مانند هدی قطان دارنده برند آرایشی هدی بیوتی به روی فرش قرمز رفته است ، همچنین با یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی به نام « سیگما بیوت » همکاری دارد .

مجله پل

صدف بیوتی مجله پل
صدف بیوتی مجله پل


صدف با انتشار عکس فوق نوشت : ديدى بعضى چيزا رو انقدر دوست دارى كه فقط بايد بگيرى فشارشون بدى؟؟ الان وضعيت منه😁
بلاخره مجله عزيزم به دستم رسيد!!💃🏻
يكى تو كارخونه دارم، يكى تو خونه، كلى هم زاپاس 😍
شما هم اگر بخواين هم ميتونين مجله رو آنلاين ببينين و بخونين، هم ميتونين نسخه كاعذيش رو بخرين براتون ميفرستن.

تاثیرگذار اينفلوئنسر جهان

صدف مسائلی به انتخاب مجله فوربس به عنوان تاثیرگذار ترین اينفلوئنسر جهان در سال 2019 معرفی شد که تعجب همگان را در پی داشت .

صدف بیوتی مجله فوربس
صدف بیوتی مجله فوربس

پرستاری

صدف پس از مهاجرت به امریکا برای تحصیل در رشته پرستاری به دانشگاه میرود ولی چون کار هایش در زمینه آرایشگری زیاد بوده از تحصیل انصراف داده و فوق دیپلم health science میگیرد .

دوره ی میکاپ

جالب است بدانید صدف هیچگونه دوره آموزشی ندیده است ، و همه ی دانسته های او در مورد آرایش تجربی و از طریق تماشای ویدئو های میکاپ آرتیست های دیگر بوده است .

شایعه در مورد دین و مذهب

با شهرت یافتن صدف بیوتی شایعه ای مبنی بر پیرو بودن وی در یک دین و مذهب گمراه مطرح شده است و برخی می گویند حمایت های بین المللی که از وی می شود به دلیل این دین و مذهب می باشد ، این شایعه تا کنون نه تائید شده است و نه تکذیب .

اینستاگرام صدف بیوتی


اینستاگرام صدف بیوتی
اینستاگرام صدف بیوتی

صدف بیوتی آرایش
صدف بیوتی آرایش

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 77

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir