مالک کارخانه تبرک

علیرضا بوستانی بنیانگذار و مدیرعامل کارخانه تبرک می باشد ، وی این کارخانه را در سال 1377 بنیان نهاد و موجب اشتغال افراد زیادی شده است ، در ابتدای تاسیس این کارخانه 200 کارمند و کارگر داشت و اکنون تعداد آنها به 1500 نفر رسیده است . ( مالک کارخانه تبرک کیست؟ )

علیرضا بوستانی
علیرضا بوستانی

مالک کارخانه تبرک کیست؟

اشتغال غیر مستقیم

کارخانه تبرک با توجه به تولید مواد خوراکی مانند : رب گوجه فرنگ ، روغن های خوراکی ، کیک و بیسکوئیت و… ارتباط دائمی با کشاورزان داشته و در این سال ها با توجه به تولید تخصصی رب گوجه توانسته است با 1000 مزرعه همکاری داشته باشد و به نوعی اشتغال زایی غیر مستقیم داشته باشد .

رب تبرک

رب گوجه به عنوان اصلی ترین محصول کارخانه تبرک بیشترین سهم را در تولیدات این کارخانه دارد ، در ابتدای تاسیس این کارخانه روزانه 200 تن گوجه فرنگی را به رب گوجه تبدیل میکرد و این رقم امروز به 3000 تن گوجه فرنگی رسیده است .

زیر مجموعه های کارخانه تبرک

زیر مجموعه های شرکت تبرک
زیر مجموعه های شرکت تبرک

کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در شهرک صنعتی چهار طاقی مشهد

کارخانه روغن کشی و تصفیه پنبه در شهرستان تربت حیدریه

 دامداری اخشان اخلمد

شرکت مبین نگار

نوش پونه خراسان با نماد بورسی «غپونه»

شرکت بهاران گلبهار خراسان( سهامی عام) با نماد بورسی «غبهار»

شرکت بهینا

شرکت خوشمزه

شرکت مهرانه خراسان

شرکت اخشان اخلمد

شرکت اخشان اخلمد با مساحت 1/090/713 مترمربع با هدف فعالیت های کشاورزی، دامداری و تولید فراورده های لبنی، صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و دامپروری و عملیات بازرگانی مرتبط بر این فعالیت ها در تاریخ 1392/02/10 در اداره ثبت اسناد و املاک چناران به ثبت رسید.

شرکت حاضر در تاریخ1396/04/03 به منظور نیل و تحقق فعالیت زنجیره ای از مزرعه تا سفره مصرف کننده در گروه کارخانجات تبرک، توسط هیأت کارشناسان منتخب کانون کارشناسان رسمی دادگستری مشهد ارزیابی شده و برابر آن 99% سهام به گروه تبرک انتقال مالکیت یافت.

 شرکت اخشان اخلمد در سال جاری به کشت گوجه فرنگی، محصولات باغی و سردرختی اهتمام داشته و محصولات خود را شرکت های زیرمجموعه گروه کارخانجات صنعتی تبرک تحویل نموده است که با فضل خداوند این روند توسعه کماکان ادامه خواهد یافت.

شرکت بهینا

شرکت بهینا با مساحت عرصه 7360 و اعیان 5723 مترمربع در تاریخ1370/06/12 به صورت شرکتی در قالب سهامی خاص ثبت شده که اهم فعالیت آن تولید ترشی، سس کچاپ، سس های تکنفره و چای بسته بندی تبرک و فعالیتهای بازرگانی مرتبط می باشد.

شرکت نوش پونه

شرکت نوش پونه مشهد با مساحت عرصه 24864/21 و مساحت اعیان 15/060 مترمربع یکی از واحدهای مطرح گروه به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و در تاریخ 1395/04/12 مجوز تغییر ماهیت به سهامی عام را دریافت و متعاقباً در تاریخ 1395/06/14 نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت گردید. فعالیت تولیدی این شرکت مشتمل بر تصفیه روغن خام، تولید و بسته بندی روغن خوراکی، فراورده های آردی شامل کیک، کلوچه و شیرینی می باشد. بخشی از روغن سویای تصفیه شده در این کارخانه در خطوط تولیدی شرکت های هم گروه جذب می گردد.

کارخانه طلای سفید تبرک

شرکت طلای سفید با عرصه 37933 و اعیان 9702 مترمربع در مهر ماه 1386 تحت عنوان سهامی خاص در شهرستان تربت حیدریه تاسیس گردید. پیرو تملک این شرکت توسط گروه کارخانجات تبرک عملیات بازسازی و راه اندازی مجدد کارخانه و توسعه آن از طریق ایجاد واحد تولید دستمال کاغذی در برنامه اجرا قرار گرفت و فعالیت خط تولید دوم که استحصال پنبه دانه از وش و تصفیه پنبه می باشد را تشکیل داد.

ورود به بورس

تبرک با داشتن ۸ گروه تولیدی حجم زیادی از بازار غذایی ایران را در اختیار دارد شرکت تبرک در سال ۱۳۹۴ در بازار سرمایه و بورس تهران وارد شد، حضور نماد تبرک در بازار بورس تهران تبرک در سال۱۳۹۵ بعنوان واحد صنعتی معتبر انتخاب شد.

مدیر عامل کارخانه تبرک
مدیر عامل کارخانه تبرک

محصولات تولیدی

  1. رب گوجه فرنگی
  2. سس مایونز
  3. سس کچاپ
  4. روغن خوراکی
  5. کنسرو ذرت
  6. کنسرو نخود فرنگی
  7. کنسرو خوراک بادمجان
  8. کنسرو لوبیا
  9. سویا
  10. دستمال کاغذی
  11. نوار بهداشتی
  12. مربا هویج
  13. مربا آلبالو
  14. کمپوت گیلاس
  15. کمپوت آلبالو
  16. بیسکوئیت
  17. ویفر
  18. کیک
  19. کلوچه
  20. سرکه

مالک کارخانه عالیس کیست ؟

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 32

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir