روژان آریامنش 29 اردیبهشت سال 75 در تهران محله ی قیطریه به دنیا آمده است ، پدر او مهران آریامنش استاد گیتار و مادرش هم شاغل است در حال حاضر سال چهارم دارو سازی را در کشور قبرس میگذراند . ( بیوگرافی روژان آریامنش + اینستاگرام )

بیوگرافی روژان آریامنش

نام نام خانوادگیروژان آریامنش
تاریخ تولد29 اردیبهشت 1375
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیدانشجوی داروسازی
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی روژان آریامنش + اینستاگرام

روژان آریا منش
روژان آریا منش
کودکی روژان آریامنش
کودکی روژان آریامنش

دوست صمیمی

از ترلان پروانه به عنوان رفیق صمیمی خود نام میبرد ، و می گوید تا کنون با او دو کار مشترک انجام داده است ، در میان غذا ها عاشق فسنجان بوده و خودش زرشک پلو با مرغ را به خوبی میپزد .

بازیگری

بازی او از زمانی آغاز شده که مسعود نوابی کارگردان که در همسایگی آنها بوده او را برای دادن تست ترغیب کرده و بعد از آن در سریال « دردسر والدین » کاری از همین کارگردان و بازیگرانی چون : علی صادقی ، مهران مدیری و فاطمه گودرزی بازی میکند، تیه کننده این کار بیژن امکانیان می باشد .

زندگی شخصی

روژآن علاقه دارد که در ایران ازدواج کرده و تصیلات خود را در رشته کارگردانی و بازیگری به شکل آکادمیک پشت سر بگذارد .

دیالوگ

در سال 80 برای بازی در سریال دردسر والدین هنوز سواد خواندن و نوشتن نداشته و سر صحنه توسط کارگردان دیالوگ هایش را حفظ میکرده است .

قبرس

ر.ژان می گوید وقتی می خواستم به دانشگاه بروم مادرم عقیده داشت که اول درس ، بعد هنر ولی پدرم مخالفتی نداشت ، رشته ای که می خواستم را در ایران قبول نشدم و به همین خاطر به کشور قبرس ، شهر فامابوستا رفته و در رشته داروسازی درس خوانده ام .

سریال های بعدی

وی پس از دردسر والدین در سریال خوش رکاب ( سال 1381 ) ساخته علی شاه حاتمی و معصومیت از دست رفته ( سال 1382 ) ساخته داوود میرباقری بازی میکند .

روژان آریامنش سریال خوش رکاب
روژان آریامنش سریال خوش رکاب

موسقی

به علت شغل پدر که تدریس گیتار انجام میداده از کودکی با موسقی آشنا بوده و در پنج سالگی کلاس سولفژ به استادی آقای پور ناصر میرفته و تعدادی کنسرت هم در فرهنگسرای نیاوران اجرا کرده است .

آریامنش همچنین نواختن پیانو را در سن هشت سالگی آغاز و یکسال بعد با استاد خود خانم فریبا داوودی که از شاگردان استاد شجریان هستند آواز سنتی را فراگرفته که بعد از مهاجرت خانم داوودی زیر نظر خانم مریم خان به آموختن آواز سنتی ادامه میدهد .

ده ساله بوده که به تشویق پدر به یادگیری تمبک پرداخته و استاد او در این زمینه لیلا حکیمه الهی بوده ست ، روژان گیتار هم مینوازد .

عکس روژان آریامنش
عکس روژان آریامنش

دانشگاه

میگوید تا پیش از رسیدن به دوره دانشگاه تا سن هفده سالگی در تلویزیون و سینما بازی میکرده ولی با شروع دانشگاه فقط روی درس خواندن خود متمرکز شده است .

اینستاگرام روژان آریامنش


اینستاگرام روژان آریامنش
اینستاگرام روژان آریامنش
روژان آریامنش اینستاگرام
روژان آریامنش اینستاگرام
روژان آریامنش عروس دریایی
روژان آریامنش عروس دریایی
روژان آریامنش
روژان آریامنش

بازیگری در سینما

  • نصف مال من، نصف مال تو
  • عاشق (فیلم ۱۳۸۵)
  • غوغا (فیلم)
  • چشمان سیاه (فیلم ۱۳۸۱)

بازیگری در تلویزیون

  • مختارنامه (مجموعه تلویزیونی)
  • شکر تلخ
  • رانت‌خوار کوچک
  • او مثبت
  • خوش‌رکاب
  • دردسر والدین
  • معصومیت ازدست‌رفته

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 546

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir