بیوگرافی فاطمه امینی

فاطمه امینی روز 16 دی ماه سال 64 در تهران به دنیا آمده است ، لیسانس فلسفه از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال دارد کار خود را از تئاتر آغاز و اینک صدا پیشگی عروسم « ململ » را انجام میدهد، او به تدریس هم مشغول است . ( بیوگرافی فاطمه امینی + حواشی اینستاگرم )

نام نام خانوادگی :فاطمه امینی
تاریخ تولد :16 دی 1364
محل تولد :تهران
وضعیت تاهل :متاهل
مدرک تحصیلی :لیسانس فلسفه
بیوگرافی فاطمه امینی + حواشی اینستاگرم

عروسک گردان مل مل
عروسک گردان مل مل

تن صدا

امینی میگوید تن صدای من به گونه ای است که در دانشگاه می گفتند که چرا خودت را لوس میکنی ، و یکبار هم بخاطر صدایم در دانشگاه مشروط شدم ، پدرم هم همیشه میگوید سنگین تر صحبت کن ولی من تن صدایم این طور است و نمی توانم آن را تغییر بدهم .

صدای فاطمه امینی

زندگی خانوادگی

فاطمه امینی خانواده 5 نفره داشته ، یک برادر و خواهر به نام مریم و رضا دارد، دانشگاه رشته کارگردانی پذیرفته می شود ولی به سبب مخالفت پدر در رشته فلسفه تحصیل میکند .

در زمان کودکی برای سرگرمی با کاغذ رنگی ماهی درست میکرده و در کوچه دوچرخه سواری میکرده است .

فاطمه امینی و مادرش
فاطمه امینی و مادرش

زندگی شخصی

امینی متاهل بوده و سال هاست که ازدواج کرده است .

تئاتر

او وقتی هشت ساله بوده در سال 72 بازی در تئاتر را آغاز می کند ، و در طول 5 سال به آن ادامه داده ولی هنوز هم خانواده با حرفه ی او مخالف هستند .

عکس فاطمه امینی
عکس فاطمه امینی

موسیقی

امینی بخاطر اینکه ملودی هایی که برای برنامه ململ ساخته میشده را بتواند بهتر اجرا کند به کلاس موسیقی میرود و در باره ی رابطه ی خوب خود با بچه ها می گوید که به آنها بسیار علاقه دارد ، و همین دلیل موفقیت این برنامه است .

ململ را بسیار دوست داشته و می گوید او بره ای بسیار پر انرژی و شاد است ، از خدا می خواهد تمام بچه های کشور شاد باشند و در ادامه در باره ی ململ می گوید گاهی پیش می آید که با هم دعوا میکنیم ولی خیلی زود آشتی میکنیم .

فاطمه امینی ململ
فاطمه امینی ململ

کارتون

زمانی که او کودک بوده الهه رضایی مجری برنامه های کودک و نوجوان بوده و او رفتار مجری را تقلید میکرده ، امینی کارتون بامزی و مورچه ی زبل را بسیار دوست داشته در کودکی مدتی به کلاس های آموش زبان هم میرود و این به خواسته ی پدرش بوده که به نظر او یادگیری زبان باعث می شود درس او هم بهتر شود ولی او به کلاس زبان نمیرفته و سر از کلاس های بازیگری در می آورده است .

عکس فاطمه امینی مل مل
عکس فاطمه امینی مل مل

ترمه طلا

فاطمه امینی پس از سال ها کار در حوزه تئاتر سال 87 به دلیل صدای ویژه ای که داشته در برنامه ی ترمه طلا به اجرا میپردازد ، سپس یکسال بعد در سال 1388 برای بازیگری و اجرای برنامه ی عروسکی ململاز او دعوت میشود که با این برنامه به شهرت میرسد.

گروه حنانه

او در ابتدا دستیار هنری خانم شیوا کاتوزیان که کارگردان و نویسنده می باشند بوده ، و پس از آن به گروه نمایش حنانه پیوسته و در تئاتر به فعالیت پرداخته است .

اینستاگرام فاطمه امینی


اینستاگرام فاطمه امینی
اینستاگرام فاطمه امینی

سریال آخر خط

فاطمه امینی در سریال آخر خط به کارگردانی علی مسعودی که از شبکه سوم سیما پخش می شود بازی کرده است تا توانایی خود در عرصه بازیگری را محک بزند .

در این سال ها دو سه کار پیشنهاد شده بود اما نقش های خاصی نبود و اصلا کاراکتر نداشت. کوتاهی یا بلند بودن نقش برایم مهم نبود اما نقش های منفعلی بودند و بود و نبودشان در قصه اهمیتی نداشت به همین خاطر قبول نکردم. نقش فروغ را دوست داشتم و زمانیکه فیلم نامه را خواندم به سرعت قبولش کردم.

عمه فروغ سریال آخر خط

چون صدای خودم نازک است مدام باید حواسم بود که صدایم به سمت صدای فاطمه نرود و به همین خاطر حجمی به صدایم می دادم تا صدایم را گم نکنم.

سریال آخر خط
سریال آخر خط

عکس های فاطمه امینی

مجری مل مل
مجری مل مل
مجری برنامه مل مل
مجری برنامه مل مل
فاطمه امینی مجری
فاطمه امینی مجری

ادامه بازیگری پس از آخر خط

– عشق من گلی است و خیلی دوستش دارم و دلم می خواهد تا جایی که می توانم برای بچه ها کارکنم. اما دوست دارم در کنار گلی هر از گاهی تجربه بازی در سینما و تلویزیون را هم داشته باشم اما اولویت اصلی و اولم گلی است.

مل مل تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد؟

طبق قراردادی که تهیه کننده دارد تا پایان امسال ( 1399 ) مل مل بروی آنتن می رود .

بیمارستان امام حسین (ع)

فاطمه امینی به همراه عوامل سازنده برنامه مل مل در تاریخ 3 شهریور 1399 با حضور در بیمارستان امام حسین علیه السلام برای کودکان کادر درمان این بیمارستان برنامه اجرا کردند تا با روحیه دادن به کادر درمان و خانواده هایشان هفت ماه زحمت شبانه روزی این عزیزان را قدردانی کرده باشند .

بیمارستان امام حسین (ع)
بیمارستان امام حسین (ع)

در دقایق پایانی این دیدار صمیمانه ، گلی از یکی از مادرهای بچه ها درباره وضعیت بیماران این بیمارستان سوال می کند و در پایان نیز به بچه ها قول می دهد که بعد از رفتن کرونا حتما به استودیوی برنامه بیایند.

منبع : فارسهمان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 111

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir