علی صبوری  ۳ شهریور سال 71 در شهر مشهد مقدس به دنیا آمده است ، کمدین است کار خود را از اینستاگرام آغاز و اینک واینر می باشد واینر به کسانی گفته می شود که در فضای مجازی کار طنز انجام می دهند . ( بیوگرافی علی صبوری + اینستاگرام )

بیوگرافی علی صبوری

نام نام خانوادگی :علی صبوری
تاریخ تولد : ۳ شهریور 1371
August 25, 1992
سن علی صبوری:31 سال و 7 ماه
محل تولد :مشهد مقدس
وضعیت تاهل :متاهل
مدرک تحصیلی :دیپلم تجربی
بیوگرافی علی صبوری + اینستاگرام

خنده هاخنده های علی صبوریی علی صبوری
خنده های علی صبوری

تماشای فیلم

صبوری به دیدن فیلم علاقه زیادی داشته و می گوید بیشتر از 4 ترابایت فیلم سینمایی از سال 1920 تا به امروز دارد ، او تئاتر هم کار کرده و عقیده دارد که با تلاش خودش به اینجا رسیده است .

جالب است بدانید که صبوری در فیلم زیر سقف دودی کاری از پوران درخشنده ، بازی کرده که هنگام نمایش نقشش به طور کامل حذف میشود .

دست فروشی

علی صبوری زمانی که هشت سال داشته پدرش ورشکست می شود ، و او برای اینکه کمک خرج خانواده باشد برای سال ها دست فروشی میکرده تا این که پدرش با تغییر شغل و رفتن به سمت فروش آهن آلات صنعتی موجب رو به راه شدن وضع مالی شان می شود .

علی یک برادر به اسم « آرمان » داشته که از او کوچکتر است .

کپی

می گوید در اینستاگرام من بایستی برای زمان یک دقیقه ویدئو هایی بذارم که مردم را شاد کرده و بخنداند ولی کار تلویزیون کپی است ، پس اینستاگرام در این زمینه از تلویزیون قوی تر است .

نظرش در مورد تتلو

صبوری در مورد تتلو می گوید که او آدم چاپلوسی است ، و همچنین تنفر خود را از شراره رخام اعلام کرده و می گوید زمانی که در تئاتر با وی همکار بوده شخصیت جالبی نداشته وی اینستاگرام مکتب داف ها و ملکه های زیبایی میداند .

اینستاگرام

صبوری فعالیت خود را با اینستاگرام در سال 95 شروع کرده در زمان شروع فقط 32 فالور داشته در ابتدا یک کلیپ کمدی در مورد برگزار نشدن کنسرت در شهر مشهد میگذارد که با 200 ویو آغاز شده و به تدریج به کلیپ های بیشتری میرسد .

عطاران

علی صبوری : مدتی می‌گفتند ادای رضا عطاران را درمی‌آورید. از برنامه دوم به بعد این اتفاق افتاد. اتفاقاً جایی رضا عطاران را دیدم و ایشان به من گفت چرا می‌گویند ما شبیه به همیم؟ تنها چیزی که در فضای مجازی علیه من بود که می‌گفتند بعضاً این جو گیره! بهروز افخمی گفته بود این رضا عطاران 2 است. برخی می‌گفتند این “علی صبوری” می‌خواهد ادای رضا عطاران را دربیاورد اما این طور نیست.

رضا عطاران
رضا عطاران

پول

هیچ‌وقت در زندگی اولویتم پول نبوده است. فکر می‌کنم، هر کاری را اگر صرفاٌ با هدف کسب پول دنبال کنیم، به شکست منجر خواهد شد.

زندگی خصوصی

صبوری متاهل بوده و ازدواج کرده است .

خندوانه

در برنامه خندوانه او در گروه « فرهاد آئیش » در بخش خنداننده شو قرار میگیرد ، و با حضور در این برنامه بسیار مشهور می شود .

علی صبوری : من در دوران رقابت در “خنداننده‌شو” سریالی استندآپ کردم و در کوچه و خیابان دیدم که مردم می‌خواستند ادامه آن را ببینند که چه اتفاقات دیگر در آن ماجراها افتاد. سریالی که تخیلی بود اما مردم باورش کردند. این همان تکنیکی است که می‌توان در خنداندن مردم انتخاب کرد اما شأن خانواده ایرانی را نگهداریم.

علی صبوری در خندوانه
علی صبوری در خندوانه

تبلیغات

او اینک از تبلیغات در پیج خود به طور متوسط روزانه 30 – 60 میلیون تومان درآمد دارد و فالور هایش به 2.5 میلیون نفر رسیده است ، او یک ماشین BMW 318i دارد .

مصاحبه علی صبوری
مصاحبه علی صبوری

اینستاگرام علی صبوری

برای مشاهده صفحه اینستاگرام علی صبوری ، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.instagram.com/saburi_ali/


سریال آخر خط

علی صبوری به عنوان نقش اصلی در سریال آخر خط به کارگردانی همشهری خود یعنی علی مسعودی بازی کرده است ، این سریال از شبکه سوم سیما پخش می شود .

سریال علی صبوری
سریال علی صبوری

دستگیری علی صبوری

شامگاه ۳۰ اسفند، علی صبوری؛ کمدین معروف، همراه با یکی از دوستانش به علت تپش و درد قلب به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کرد.

در بیمارستان، پزشک پس از معاینه اولیه وی اعلام کرد مشکل خاصی وجود ندارد اما علی صبوری اصرار داشت که معاینات دقیق‌تری روی وی صورت گیرد، در ادامه بین وی و کادر درمان درگیری پیش آمد و علی صبوری در بیمارستان اقدام به داد و فریاد کرد که در این حین مامور انتظامی مستقر در بیمارستان وی را به آرامش دعوت کرد اما علی صبوری با مامور انتظامی نیز وارد درگیری لفظی شد و حتی “آنژیوکت” را از دستان خود جدا کرد و به داد  فریاد خود ادامه داد.

بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است با حضور ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک، علی صبوری به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

منبع : تسنیم مشرق

بستری شدن در بیمارستان روانی

23 شهریور 1402 علی صبوری با انتشار یک استوری نوشت:

به خاطر فشارای روانی که روم بود و هست به خاطر ناحقی ها و نامردیها بهم حمله های عصبی عجیب دست میداد دکتر دستور داد مدتی بستری باشم.

از گفتنش خجالت نمیکشم، دنبال ترحمم نیستم ولی خواستم بگم بد روزگاریه ، بد !!!! سی و یک سالگیم چجوری شروع شد. خبرآنلاین

علی صبوری بیمارستان روانی
علی صبوری بیمارستان روانی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 754

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir