المیرا شریفی مقدم 18 خرداد سال 60 در تبریز به دنیا آمده است ، خبرنگار مجری و گوینده خبر می باشد مدرک لیسانس رشته میکروبیولوژی دارد .( بیوگرافی المیرا شریفی مقدم + اینستاگرام )

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

نام نام خانوادگیالمیرا شریفی مقدم
تاریخ تولد18 خرداد 1360
محل تولدتبریز
مدرک تحصیلیلیسانس میکروبیولوژی
وضعیت تاهلمتاهل
همسرداود عابدی
فرزندانامیر ابوالفضل، امیر ارسلان
بیوگرافی المیرا شریفی مقدم + اینستاگرام

المیرا شریفی مقدم در مشهد
المیرا شریفی مقدم در مشهد
کودکی المیرا شریفی مقدم
کودکی المیرا شریفی مقدم

منا

در ماجرای شهادت عده ی زیادی از هموطنان مان در مراسم حج سال 94 شریفی مقدم با خواندن این خبر روی آنتن زنده ی تلویزیون بغض کرده و گریه ی او موجب اشک میلیون ها ایران می شود .

زندگی خانوادگی والدین او تبریزی بوده و خودش در تهران بزرگ شده است ، پدرش سال ها قبل به قتل رسیده و هنوز هم قاتل او پیدا نشده است .

المیرا یک برادر دارد و مادرش ناظم مدرسه بوده است .

آرش ظلی پور

پس از ماجرای برخورد آرش ظلی پور در یک برنامه با مسعود فراستی منتقد بزرگ سینما و تلویزیون المیرا شریفی مقدم در صفحه خود مینویسد که « چخبرتونه اجرای تلویزیون حرمت داشته و فکر نکنید که مهمونی خونه خاله است ، شما حق ندارید با مهمان بی ادبانه صحبت کنید و جسارت در اجرا را با گستاخی اشتباه نگیرید …»

فراستی و آرش ظلی پور
فراستی و آرش ظلی پور

آقای حیاتی

می گوید در خانه ی ما همیشه روزنامه بوده و من پیش از ورود به مدرسه با سواد شده بودم ، و خواندن را از پدر و مادرم یاد گرفته و در آن زمان برای خودم گویندگی میکردم و ادای آقای محمدرضا حیاتی را در میاوردم ، خانواده ی او به اخبار علاقه زیادی داشته و همیشه آن را پیگیری میکردند .

فوتبال

شریفی مقدم طرفدار سرسخته تیم پرسپولیس بوده و زمانی که تیم مورد علاقه اش برنده می شود ، در اینستاگرام به دنبال کننده های خود تبریک می گوید ، همسر وی هم مجری بخش ورزشی است .

قتل پدر

سال 72 در یک درگیری با فردی که کیف زنی کرده بود پدرش به قتل میرسد ، و پس از 27 سال قاتل هنوز شناسایی نشده است .

المیرا شریفی مقدم گوینده خبر
المیرا شریفی مقدم گوینده خبر

صدا و سیما

در 18 سالگی وقتی منتظر دادن کنکور بوده سال 78 تست گویندگی داده و به شبکه خبر که تازه راه اندازی شده بود وارد می شود ، پس از گذراندن دوره های گویندگی به استخدام صدا و سیما درمیاید .

سرگرمی ها المیرا می گوید شب هایی که هر دوی ما در خانه هستیم برنامه ای برای تفریح و سرگرمی خانواده میگذاریم مثل کنسرت ، تئاتر ، موسیقی یا پارک ، ولی همسرم زیاد به کنسرت علاقه ندارد .

همسر المیرا شریفی مقدم
همسر المیرا شریفی مقدم

زندگی شخصی

همسر المیرا شریفی مقدم داود عابدی همکار وی بوده و سال 79 با یکدیگر اشنا شده و سال 82 عقد میکنند ، آنها در بهمن سال 83 عروسی میکنند آنها دو فرزند پس دارند اولی به نام « امیر ابالفضل » که روز 24 فروردین سال 89 به دنیا آمده و فرزند دوم اسفند همان سال متولد شده به نام « امیر ارسلان » ، فاصله سنی دو فرزندشان 10 ماه و 20 روز است .

خانواده المیرا شریفی مقدم
خانواده المیرا شریفی مقدم

داود عابدی

اول تیر ماه سال 54 در تهران به دنیا آمده ، و خبرنگار می باشد لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد داشته و در سال 1375 کار خبری را در مجله بامدادی رادیو آغاز کرده و سال 1378 به شبکه خبر میپوندد ، داود عابدی دان 4 تکواندو دارد .

بابک جهانبخش

خانم شریفی مقدم از طرفداران خواننده خوب کشورمون بابک جهانبخش می باشد و چندید بار در کنسرت های این خواننده حضور پیدا کرده است .

اینستاگرام المیرا شریفی مقدم


اینستاگرام المیرا شریفی مقدم
اینستاگرام المیرا شریفی مقدم

اینستاگرام داود عابدی


عکس های المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم انتخابات
المیرا شریفی مقدم انتخابات
المیرا شریفی مقدم حجاب
المیرا شریفی مقدم حجاب
المیرا شریفی مقدم و پسرش
المیرا شریفی مقدم و پسرش
المیرا شریفی مقدم در خندوانه
المیرا شریفی مقدم در خندوانه

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 100

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir