غزل حشمت 17 مهر سال 63 در تهران به دنیا آمده است ، در یک شرکت بازرگانی کارمند بوده پس از آن به مدت هفت سال به بازی در تئاتر مشغول شده است و دارای مدرک لیسانس مدیریت گمرک است . ( بیوگرافی غزل حشمت + اینستاگرام )

بیوگرافی غزل حشمت

نام نام خانوادگیغزل حشمت
تاریخ تولد17 مهر 1363
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیدارای مدرک لیسانس مدیریت گمرک
بیوگرافی غزل حشمت + اینستاگرام

پدر غزل حشمت
پدر غزل حشمت
غزل حشمت
غزل حشمت

شغل

عقیده دارد که به بازیگری به عنوان شغل نگاه نمی کند چون در این صورت مجبور به پذیرش هر نقشی می شود ، او شغل خود را در رابطه با تحصیلش میداند ولی هنوز حضورش در کلیپ خوانندگان را دلیل شهرت خود دانسته و میگوید به هیچ کلاس بازیگری نرفته ام و همه را به شکل تجربی از والدینم آموخته ام در مورد بازی در کلیپ ها می گوید : می خواهد سنت شکنی کرده و این سخن که در این گونه موارد استفاده ابزاری از خانم ها می شود را نادرست دانسته و می گوید من در کلیپ خوانندگان در نقش یک بانو بازی کرده ام .

او در بسیاری از این ویدئو ها بجای خواننده حتی لب زده است .

غزل حشمت جدید
غزل حشمت جدید

معروف شدن

غزل حشمت در کلیپ موزیک هایی که توسط خوانندگان معروف از جمله محمد اصفهانی تهیه شده اند بازی کرده است ، و از طریق انتشار این ویدئو ها به شهرت رسیده است .

قتل

در سال 95 در پی تصادف با دو کارگر افغانی شهرداری یکی از آنها فوت کرده و غزل به زندان میرود ، ولی توسط هنرمندان از زندان آزاد میشود .

بازیگری

او در سریال « روز های به یادماندنی » و سریال « گمشده » در تلویزیون حضور داشته است .

ویکی پدیا غزل حشمت
ویکی پدیا غزل حشمت

شایعه

در زمانی همکاری وی با باربد بابایی مجری تلویزیون باعث به وجود آمدن شایعه ازدواج این دو شده که این موضوع از طرف آنها تکذیب می شود ، زندگی خانوادگی پدر غزل مسعود حشمت نویسنده تئاتر و بازیگر است مادر وی نیز فریبا حسینی از بازیگر تئاتر است .

غزل حشمت و باربد بابایی
غزل حشمت و باربد بابایی

اینستاگرام غزل حشمت


اینستاگرام غزل حشمت
اینستاگرام غزل حشمت
عکس غزل حشمت
عکس غزل حشمت

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 351

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir