بیوگرافی امیرمحمد متقیان

امیرمحمد متقیان روز 13 آذر 74 در شهر ساوه به دنیا آمده است ، پدرش اهل تهران و مادر اهل ساوه است ، او لیسانس کارگردانی دارد . ( بیوگرافی امیرمحمد متقیان + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیامیرمحمد متقیان
تاریخ تولد13 آذر 1374
محل تولدساوه
مدرک تحصیلیلیسانس کارگردان
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی امیرمحمد متقیان + اینستاگرام

امیرمحمدمتقیان و مادرش
امیرمحمدمتقیان و مادرش

مسافرت

به کشور های بسیاری سفر کرده مثل سوئیس ، امارت ، بلژیک ، سوئد ، روسیه ، قطر ، انگلیس ، هلند و بسیاری از کشور های دیگر و معتقد است که آدم سرد و گرم چشیده ای است .

آغاز کار

امیرمحمد تا سن 9 سالگی ساوه بوده ، پدر وی کارش طراحی تابلو ، پارچه نویسی و چاپ است ، او در ساوه با فردی که کارگردان تئاتر بود آشنا می شود و پیش از این که در تلویزیون حضور یابد در ساوه نمایش بازی میکرده .

نحوه ی آشنا شدن خود با این کارگردان را این طور بیان می کند که تابستان برای کمک به پدرش به مغازه میرفته که روزی آقای کارگردان به مغازه آنها آمده تا سفارش کاری بدهد پدرش که در مغازه نبوده او خودش سفارش میگیرد و زمانی که آن فرد می خواسته از مغازه بیرون برود می گوید بیعانه را فراموش کردید ، آقای کارگردان از بلبل زبانی امیر محمد خوشش آمده و بعد از مدتی با پدر وی صحبت کرده و پیشنهاد میدهد که امیرمحمد در تئاتر بازی کند آن موقع او کلاس دوم دبستان بوده است .

عکس امیر محمد متقیان
عکس امیر محمد متقیان

حقوق

در مورد دستمزدش میگوید : کسی رقم حقوقش را نمی گوید ، ولی در همین حد بدانید که دستمزدم از دیگر بازیگران کودک بالاتر است ، و شاید هم حقم نباشد ولی این بخواست خدا بوده و بعد از آن تهیه کننده بامرام برنامه .

امیرمحمد متقیان عکس
امیرمحمد متقیان عکس

محل سکونت

امیرمحمد گفته است : من با کار در کنار عمو پورنگ به بالای شهر نرفتم ولی پیش از این در پایین شهر و میدان خراسان زندگی می کردم و بعد از ۱۰ سال همکاری به مرکز شهر منتقل شدم.

شبکه جام جم

سال 1384 امیرمحمد به عنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان که از شبکه جام جم پخش میشده حضور داشته که در آن برنامه با عمو پورنگ آشنا می شود ، این آشنایی بابی می شود برای ورود وی به تلویزیون .

عموپورنگ

می گوید داریوش فرضیایی ( عموپورنگ ) را الگوی کاری خود قرار داده و با توجه به سن و سالی که دارد ، هم پای بچه ها به شادی پرداخته و در کارش کم نمیگذارد .

داریوش فرضیایی کیست ؟
داریوش فرضیایی کیست ؟

تئاتر

امیر محمد وقتی هشت ساله بوده برای اولین بار روی صحنه تئاتر میرود ، او بازی ها و هیجانات دوران کودکی را از رویا های خود دانسته که به آنها دست پیدا نکرده مثل فوتبال ، دوچرخه سواری و بازی های دیگر و به گفته خودش در آن زمان مشغول خنداندن بچه های هم سن خود بوده است .

آواز

امیرمحمد صدای بسیار خوبی دارد و تا به الان 30 آهنگ با همکاری عمو پورنگ برای بچه ها همخوانی کرده و تعداد زیادی هم کار موسیقی مذهبی دارد .

امیرمحمد متقیان حرم امام رضا ع
امیرمحمد متقیان حرم امام رضا ع

آثار

  • عمو پورنگ تلویزیونی
  • شبکه کودک عمو پورنگ
  • محله گل و بلبل
  • محله گل و بلبل ۲
  • محله گل و بلبل ۳
  • بالشها
  • بچه محل

اینستاگرام امیرمحمد متقیان


اینستاگرام امیرمحمد متقیان
اینستاگرام امیرمحمد متقیان

عکس های امیرمحمد متقیان

امیر محمد متقیان بازیگر
امیر محمد متقیان بازیگر
امیرمحمد متقیان کیست ؟
امیرمحمد متقیان کیست ؟
امیر محمد متقیان بچه محل
امیر محمد متقیان بچه محل
امیرمحمد متقیان و الناز شاکردوست
امیرمحمد متقیان و الناز شاکردوست

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.9 تعداد آرا: 19

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir