جی جی حدید متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۷۴ ( 23 آوریل 1995 ) در لس آنجلس آمریکا می باشد ، وی مدل و اینفلوئنسر می باشد شهرت وی به دلیل مدلینگ ، بازیگری و حضور در تبلیغات پوشاک می باشد . ( بیوگرافی جی جی حدید + اینستاگرام )

بیوگرافی جی جی حدید

نام نام خانوادگیجی جی حدید
Jelena Noura “Gigi” Hadid‎
تاریخ تولدیکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۷۴
1995-04-23
سن جی جی حدید:28 سال و 11 ماه
محل تولدلس آنجلس
خواهر و برادربلا حدید (خواهر)
انوار حدید (برادر)
قد1/79 متر
وزن59 کیلوگرم
رنگ چشمآبی و سبز
رنگ موبلوند
درآمد سال 201919 میلیون دلار
علاقه مندی هااسب سواری – سیگار – BMW
وضعیت تاهلمجرد
مدرک تحصیلیدیپلم
روابطPatrick Uretz (2012)
Nick Jonas (2012)
Cody Simpson (2013-2014)
Joe Jonas (2015)
Zayn Malik (2015-Present)
بیوگرافی جی جی حدید + اینستاگرام

جی جی حدید کیست ؟
جی جی حدید کیست ؟

هیکل خاص در میان مدل ها

جی جی حدید با قدی در حدود 179 سانتیمتر و وزن 59 کیلوگرمی از عرض شانه بیشتری نسبت به سایر مدل های دنیای فشن برخوردار است که همین موضوع او را از سایر مدل ها متمایز کرده است .

مدلینگ جی جی حدید
مدلینگ جی جی حدید

درآمد

جی جی حدید در این سال ها به طور متوسط هر سال 20% درآمد بیشتر نسبت به سال قبل کسب کرده است و طبق آخرین آمار مجله فوربس در سال 2019 توانست درآمدی معادل 19 میلیون دلار کسب کند که برای یک مدل رقم خوبی به حساب می آید ، وی در این سال ها توانسته است فالور های زیاد در اینستاگرام به دست بیاورد و این موضوع به افزایش درآمد وی کمک بسیاری کرده است .

خانواده

پدرش محمد حدید فردی فلسطینی می باشد که در زمینه تجارت املاک فعالیت می کند ، مادرش یولاندا حدید یک آمریکایی هلندی الاصل می باشد که در زمینه مدلینگ فعالیت می کند .

پدر و مادر جی جی حدید از سال 2000 جدا شده اند .

جی جی حدید یک برادر به نام آنوار ، و خواهری به نام بلا دارد که هر دو این افراد در دنیای مد و هنر فعالیت میکنند .

جی جی حدید کودکی

آغاز مدلینگ

زمانی دو ساله بود توسط مادرش برای تبلیغات پوشاک کودک به شرکت guess معرفی می شود ، این شرکت با یک قرارداد 18 ماهه از جی جی حدید در تبلیغات خود استفاده کرد .

پس از این قرار داد پدر جی جی این کار را موجب اذیت شدن فرزندش میداند و اجازه نمیدهد پس از این دیگر فعالیت جدید در زمینه مد داشته باشد تا زمانی که به 16 سالگی رسید و خودش تصمیم گرفت که مجدد وارد دنیای مد شود .

سال 2011 جی جی حدید دیگر یک دختر بالغ بود که می توانست به عنوان یک مدل حرفه ای فعالیت کند ، او در ابتدا به کمک مادرش با تنظیم رژیم غذایی خود و پشت سر گذاشتن آموزش های لازم به طور رسمی با کمپانی rf fashion همکاری میکند .

عکس جی جی حدید
عکس جی جی حدید

بیوگرافی جی جی حدید + اینستاگرام

تحصیلات

در هجده سالگی دیپلم خود را گرفته است و پس از آن دیگر به سراغ ادامه تحصیل نرفته است ، دیپلم گرفتنش با انتخاب شدنش به عنوان بهترین مدل سال همزمان شد و همین موضوع باعث شد تا مطمئن شود در دنیای هنر بیشتر از این ها میتواند موفق شود .

فیلم کوتاه

جی جی حدید در سال 2012 وارد دنیای بازیگری شد و در یک فیلم کوتاه به نام « چشم ویرجین » بازی کرد ، سپس در سریال « خانه داران واقعی بورلی هیلز » بازی کرد که به دلیل محبوبیت زیادش در 3 فصل از این سریال به عنوان بازیگر نقش مکمل بازی کرد .

روابط

جی جی حدید نیز مانند سایر سلبریتی های امریکایی روابط متعددی را تجربه کرده است که بعضا حتی یکسال هم طول نکشیده اند ، او در سال 2012 رابطه خود را با پاتریک اورتز علنی کرد و ادعای عاشقی شدید داشت اما در کمتر از 3 ماه از وی جدا شد و در همان سال با نیک جوناس رابطه برقرار کرد که این رابطه هم بعد از 4 ماه به جدایی ختم شد .

سال 2013 تا 2014 را با کودی سیمپسون در رابطه بود ، سیمپسون یک خواننده درجه 3 استرالیایی به حساب می آید که با این رابطه توانست شهرت زیادی کسب کند و در پایان از جی جی حدید جدا شد .

Gigi Cody
Gigi Cody

از سال 2015 تا کنون جی جی حدید با یک خواننده انگلیسی به نام زین مالک که اصالتا عرب می باشد در ارتباط است ، زین در اکثر کار هایش از جی جی حدید به عنوان بازیگر کلیپ هایش استفاده میکند و این دو در کنار رابطه خود درآمد زایی مناسبی برای یکدیگر به وجود آورده اند .

بیماری تیروئیدیت هاشیموتو

جی جی حدید از سال 2014 دچار بیماری تیروئیدیت هاشیموتو شده است ، این بیماری علاوه بر تمامی مشکلاتی جسمی که برای او به همراه داشته بر روی کار بازیگری هم تاثر گذاشته است ، یکی از عوارض این بیماری خشت و بم شدن صدای زنان می باشد ، حدید برای این که بتواند بازیگری را ادامه دهد در یک دوره آموزشی صدا سازی در هالیوود شرکت کرد تا صدای خود را در زمان بازی کردن در نقش های مختلف نازک کند .

تبلیغات جی جی حدید
تبلیغات جی جی حدید

سایر عوارض تیروئیدیت هاشیموتو :

  1. احساس سرمای شدید
  2. افسردگی، خستگی، بی‌حال بودن و ضعیف شدن حافظه
  3. کاهش ضربان قلب
  4. افزایش وزن ناگهانی (معمولا بین 3 تا 6 کیلوگرم)
  5. پوست رنگ‌پریده، خشک و تورّم صورت
  6. یبوست مزمن
  7. درد مفاصل، سفتی عضلات و ضعف عضلانی به خصوص در پایین‌تنه
  8. نازک و شکننده شدن و ریزش موها
  9. مشکلات باروری و به هم ریختن دوره‌های قاعدگی در زنان
  10. صدای خشن و گرفته
  11. بالا رفتن کلسترول در خون

بیوگرافی دنیا جهانبخت + حواشی و اینستاگرام

دشمنی با ترامپ

جی جی حدید همانطور که گفته شد یک فلسطینی تبار به حساب می آید ، در زمانی که ترامپ قانون ممنوع الورود شدن اتباع برخی کشور های عربی و ایران را صادر کرد جی جی حدید به صورت علنی به مخالفت برخاست و حتی در تظاهرات مهاجرین در نیویورک حاضر شد .

در ادامه زمانی که ترامپ معامله قرن را با رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد ، جی جی حدید در توئیتر خود نوشت : « معامله ی نژادپراسته ی شما فقط بر روی کاغذ های میز کار شما باقی خواهند ماند …»

یونیسف

در ادامه ی مخالفت حدید با ترامپ حدود 25 درصد به طرفداران وی در فضای مجازی افزوده شد و در نهایت سال 2018 یونیسف او را به عنوان سفیر پاهندگان با رویکرد انسان دوستانه معرفی کرد ، حدید از آن موقع تا کنون بار ها در همایش ها و جلسات مربوط به پناهندگان سخنرانی کرده است و بر ضد سیاست های نژادپرستانه دولت کشورش موضع گیری کرده است .

افراط در سیگار

او در مورد علاقه مندی های خود گفته است بدون سه چیز نمی تواند زندگی کند : 1 – اسب سواری 2 – سیگار کشیدن 3 – خودروی ب ام و

مصرف سیگار او در طول شبانه روز 35 نخ می باشد و خودش گفته است که میداند برای سلامتی مضر می باشد ولی عاشق سیگار کشیدن است و نمیتواند این موضوع را کنار بگذارد .

اینستاگرام جی جی حدید


اینستا جی جی حدید
اینستا جی جی حدید
اینستاگرام جی جی حدید
اینستاگرام جی جی حدید
عکس های جی جی حدید
عکس های جی جی حدید
جی جی حدید
جی جی حدید

خروج از توئیتر

آبان 1401 با آغاز مالکیت توئیتر توسط ایلان ماسک، برخی از سلبریتی های غربی اعلام کردند که دیگر از توئیتر استفاده نمیکنند. جی جی حدید یک از این افراد بود که گفت حساب خود در توئیتر را حذف نمیکند اما دیگر فعالیت جدیدی نخواهد داشت.

بیوگرافی جورجینا رودریگز ( همسر کریستیانو رونالدو )

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 372

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir