نجمه جودکی روز 21 آبان سال 69 در تهران به دنیا آمده است ، دوره ی تدوین و فیلم سازی را در موسسه سروش گذرانده است ، لیسانس معماری خود را از دانشگاه آزاد گرفته است او توسط رضا رشیدپور وارد اجرا می شود . ( بیوگرافی نجمه جودکی و همسرش )

بیوگرافی نجمه جودکی

نام نام خانوادگینجمه جودکی
تاریخ تولد21 آبان 1369
November 12, 1990
سن نجمه جودکی33 سال و 4 ماه
محل تولدتهران ( شمیرانات )
همسرمهدی پارسازاده (طلاق)
مدرک تحصیلیلیسانس معماری
بیوگرافی نجمه جودکی و همسرش

کودکی نجمه جودکی
کودکی نجمه جودکی
نجمه جودکی دوران کرونا
نجمه جودکی دوران کرونا

علاقه مندی ها

در حوزه موسیقی کار آقایان قربانی ، یراحی ، سالار عقیلی ، مجید اخشابی و حافظ ناظری را دوست دارد ، موسیقی بی کلام هم گوش میکند ، می گوید فیلم سازی حالم را خوب میکند ، رنگ های سبز و آبی و ارغوانی را دوست دارد ، از پرویز پرستویی به عنوان بازیگر مورد علاقه اش نام میبرد ، تیکه کلام او « اما » است ، هوادار تیم قرمز ها هست ، آشپزی اش بد نیست و فسنجان دوست دارد .

زندگی خانوادگی

جودکی در شمیران متولد شده است ، فرزند اول خانواده می باشد و از طرف پدی اصالت خوانساری دارد ، وی یک برادر کوچکتر از خود دارد .

برادر نجمه جودکی
برادر نجمه جودکی
مادر نجمه جودکی
مادر نجمه جودکی

کتاب

بهترین کتاب از نظر او « چهار اثر فلورانس اسکاول شین » است قبل از خواب حتی اگر خسته هم باشد بایستی یک ساعت را به مطالعه اختصاص دهد .

شروع به کار

زمانی که 15 ساله بوده سال 84 در آموزش و پرورش منطقه یک به اجرای برنامه میپردازد ، پس از آن رضا رشیدپور را در همایش کنکور میبیند همراه مادرش نزد او رفته و می گوید که دوست دارد مجری شود ، رشیدپور او را به یک تهیه کننده معرفی میکند که به این ترتیب تست داده و وارد صدا و سیما می شود ، در 17 سالگی به دوره فن بیان گویندگی زیر نظر مهران دوستی سال 86 مشغول شده و کار خودش را از رادیو جوان آغاز کرده است .

اجرای مورد علاقه

او از برنامه هفت ترانه به عنوان اجرای مورد علاقه اش نام برده و عقیده دارد که هفت ترانه به او اجازه میداد که توانایی هایش را نشان دهد .

همچنین برنامه سین مثل سریال را هم به دلیل آنکه با رشته تحصیلی اش مرتبط بود و در مورد موضوع آن اطلاعات داشت ، را دوست دارد .

شب ایرونی

جودکی ابتدا در تلویزیون گزارشگر برنامه شب ایرونی سال 88 بوده است ، این برنامه از شبکه جام جم پخش میشد ، مجریان آن امیر احمدی ، محمد سلوکی و پویا امینی بوده اند .

و از گزارشگری آن برنامه این طور می گوید که برایش تجربه بسیار خوب و مفیدی بوده است .

خلاقیت

دوست دارم اجرایم تحرک و هیجان داشته باشد و مانند دیگر مجریان خانم فقط روی صندلی نشینم و دیالوگ بگویم مواقعی شده است که به من گفته اند آرام تر باش ، ولی من همیشه و در همه حال خودم بودم .

نجمه جودکی مجری
نجمه جودکی مجری

ژیلا صادقی

می گوید با احترام برای تمام دوستان و همکاران ، به نظر من خانم ژیلا صادقی بهترین مجری زن تلویزیون بوده چون ایشان باب تازه ای در تلویزیون باز کردند و من خودم را مدیون سالیان سال زحمت ایشان میداند .

ورزش

در مورد ورزش بدمینتون را به شل حرفه ای دنبال میکردم ، زمان نوجوانی هم والیال بازی میکردم اکنون هم سه روز در هفته به باشگاه میروم .

سیمای خانواده

جودکی اجرای برنامه صیمای خانواده را به طور زنده سال 89 در شبکه یک به عهده داشته است ، پس از آن اجرای برنامه ی « کمی متفاوت » را سال 90 انجام میدهد که با آن برنامه به شهرت میرسد .

او در نظرسنجی عمومی شبکه یک بهترین مجری از نگاه مردم میشود .

نجمه جودکی و آرش ظلی پور
نجمه جودکی و آرش ظلی پور

زندگی شخصی

جودکی سال 95 با مهدی پارسازاده ازدواج کرد اما پس از چند سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

نجمه جودکی و همسرش
نجمه جودکی و همسرش
مهدی پارسازاده
مهدی پارسازاده

تدوین

نظرش این است که رشته اصلی او تدوین است ، و اگر در فیلم سازی فعالیت کند حتما موفق خواهد بود او تا به امروز سه فیلم کوتاه ساخته است .

اینستاگرام نجمه جودکی

https://www.instagram.com/najmehjoodaki


اینستاگرام نجمه جودکی
اینستاگرام نجمه جودکی
نجمه جودکی و رها رادفر
نجمه جودکی و رها رادفر

علایق نجمه جودکی

رنگ‌ها: عاشق رنگ‌های ارغوانی و سبزآبی هستم.

غذا: هیچ چیز به اندازه فسنجان خوشمزه‌ نیست!

تکیه کلام: “اما…”، انگار این کلمه جزئی از وجود من شده!

آشپزی: دستپختم قابل قبوله، و همیشه سعی می‌کنم غذاهای خوشمزه و جدیدی را امتحان کنم.

ورزش: عاشق فوتبال هستم و با تمام وجود از تیم پرسپولیس حمایت می‌کنم.

هنر: پرویز پرستویی، از نظر من، یکی از بهترین بازیگران ایران است و بازی‌های او را به شدت دوست دارم.

و اما…

علاوه بر موارد بالا، به موسیقی، مطالعه، سفر، و گذراندن وقت با خانواده و دوستان نیز علاقه‌مند هستم. همیشه در تلاش هستم تا چیزهای جدیدی یاد بگیرم و تجربیات جدیدی کسب کنم.

عذرخواهی از مردم قم

بدنبال انتقادات فراوان اهالی رسانه و شهروندان قمی نسبت به اظهارات ناصحیح نجمه جودکی مجری شبکه دو سیما در خصوص هجوم ملخ ها از قم، او در برنامه صبح امروز خود با اعتراف بر اشتباه بودن این خبر، عنوان کرد که حمله ملخ ها در بسیاری از شهرهای کشور بوده و این خبری که اعلام کردم از قم بوده درست نیست و من از محضر حضرت معصومه سلام الله علیها که این شهر را متعلق به ایشان می دانم و همچنین از علما، بزرگان و مردم شریف و نازنین قم عذرخواهی می کنم.

منبع : برنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 768

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir