بیوگرافی نگین پارسا نوازنده و خواننده

نگین پارسا 5 دی 69 در شهر تهران به دنیا آمده است ، وی نوازنده و خواننده می باشد حواشی وی در این سال باعث شهرت وی شده است . ( بیوگرافی نگین پارسا نوازنده و بازیگر )

نام نام خانوادگینگین پارسا
تاریخ تولد5 دی 1369
محل تولدتهران – تهران
وضعیت تاهلمجرد
صفحه IMDBلینک
مهارت هانوازندگی – خوانندگی – بازیگری
بیوگرافی نگین پارسا نوازنده و بازیگر

سلفی نگین پارسا
سلفی نگین پارسا

نظر خانواده

نگین پارسا از کودکی به نوازندگی علاقه داشته است اما خانواده اش بخصوص پدرش مخالف موسیقی بود و دوست داشت که نگین در رشته پزشکی قبول شود و خانم دکتر شود .

نگین از زمانی که 7 – 8 ساله بود با راکت بدمینتون ژست نواختن گیتا را میگرفت ، به حدی این علاقه را از خود بروز تا پدرش را به خرید گیتار راضی کرد او از نه سالگی به کلاس های آموزش گیتار رفت و به صورت تخصیص یادگیری این ساز را دنبال کرد .

تاریخ تولد نگین پارسا
نگین پارسا

تمیرین های شخصی

نگین پارسا پس از مدتی که گیتار را فراگرفته بود به سبک راک علاقه مند می شود و برای این که بتواند این آهنگ ها را بنوازد ، آهنگ های راک را از شبکه های ماهواره ای ضبط میکرد و برای خود تمرین میکرد .

اولین قطعه

خانم پارسا در هجده سالگی ( 1387 ) اولین قطعه ی موسیقی خود را با کمک و تنظیم « ایمان حجتی » تولید و منتشر کرد ، پس از اندک زمانی توانست با « بابک ریاحی پور » همکاری خود را آغاز کند .

همکاری با خواننده های معروف

تسلط او در نواختن گیتار الکترونیک به حدی رسده بود که دیگر برای رفتن روی استیج با خوانندهایی مانند : کاوه یغمایی ، رضا صادقی ، بنیامین بهادری و… کافی به نظر میرسید و حضور او در کنسرت این خوانند ها باعث شد تا اسم و رسمی برای خود به دست بیاورد.

وی همچنین با شهره سلطانی در گروه « داک » نیز سابقه همکاری داشته است .

نگین پارسا نوازنده
نگین پارسا نوازنده

هنجارشکنی در کنسرت حمیدعسکری

انتشار تصاویری از همخوانی وی با حمید عسکری با فاصله خیلی نزدیک موجی از انتقاد ها را به دنبال داشت و باعث شد این اقدام نوعی هنجارشکنی در جامعه برداشت شود ، بعد ها اعلام شد که میکروفن خانم پارسا قطع شده بود و حمید عسکری برای از دست ندادن همخوانی او تا به این حد به وی نزدیک شده بود .

نگین پارسا و حمید عسکری
نگین پارسا و حمید عسکری

ممنوع الکاری

پس از ماجرای کنسرت با حمید عسکری ، اعلام شد که نگین پارسا ممنوع الکار شده است ، وی در فضای مجازی گفت : امروز شنیدم که ممنوع الکار شده ام ، من از کسی که ممنوع الکارم کرده است متنفر نیستم من صبر مى کنم …

نگین پارسا کنسرت حمید عسکری
نگین پارسا کنسرت حمید عسکری

ازدواج

خانم نگین پارستا تا کنون ادواج نکرده است و مجرد می باشد .

بنیامین بهادری

زمانی که قرار بود نگین پارسا و مژگان ابوالفتحی در کنسرت بنیامین در کرمان نوازندگی کنند ، یک شب پیش از اجرا به آنها خبر دادند که این دو نوازنده اجازه فعالیت ندارند و بنیامین هم به نشانه اعتراض کنسرت را کنسل کرد ؛ این موضوع باعث تا خیلی ها به این باور برسند که نگین پارسا حاشیه ای پررنگ تر از متن دارد و همواره باید از وی منتظر شنیدن خبر هایی بود .

بنیامین بهادی برنامه قبل از افطار
بنیامین بهادی

بازیگری

خانم پارسا در زمینه بازیگری هم فعالیت داشته است ، وی در فیلم ن سگ ها دیشب نخوابیدند » در نقش یک سرباز آمریکایی که در حال جنگ با نیرو های طالبان در افغانستان است بازی کرده است ، شر.ع بازی در این فیلم برای وی همزمان می شود با دوران پس از فوت مادرش و همین موضوع باعث شده بود تا وضعیت روحی خوبی در آن دوران نداشته باشد اما در آخر این کار با موفقیت به پایان رسید .

وی در یک مستند به نام « ترانه » نیز حضور داشته است ، ترانه محصول 2020 می باشد .

فیلم سینمایی «سگ ها دیشب نخوابیدند» دومین همکاری مشترک رامین رسولی کارگردان افغانستانی تبعه هلند و سیاوش حقیقی پس از فیلم سینمایی «لینا» و محصول مشترک سینمای افغانستان و ایران می باشد.

نگین پارسا بازیگر
نگین پارسا بازیگر

خلاصه داستان

زندگی در روستایی دور افتاده و فراموش شده در افغانستان که در تصرف طالبان است با ورود یک سرباز آمریکایی که هلیکوپترش در نزدیکی آن روستا سقوط کرده است و توسط دختری روستایی به آنجا آورده می‌شود، دچار تغییر می‌شود و …

علت عدم تشکیل گروه

علاقه اصلی او نوازندگی و خواندن آواز می باشد ، با توجه به این که سبک راک را دوست میدارد هنوز گروه موسیقی در این زمینه تشکیل نداده است زیرا اعتقاد دارد که این سبک هنوز در ایران به اندزه کافی طرفدار ندارد .

عکس نگین پارسا
عکس نگین پارسا

بابک ریاحی پور

سال 1390 با بابک ریاحی پور وارد یک رابطه عاطفی شده بود ولی با بیمار شدن پدرش این رابطه بدون هیچ سرانجامی قطع می شود و نگین 2 سال به مراقبت از پدر در بیمارستان میپردازد با بهبود پدر مراقبت از وی را در منزل ادامه میدهد .

خواستگار های زیاد

خانم پارسا گفته است خواستگار های زیادی داشته است به نحوی که حتی در زمانی که در بیمارستان به مراقبت از پدرش مشغول بوده است دکتر های بیمارستان هم از وی خواستگاری میکردند اما او به هیچکسی تا کنون جواب مثبت نداده است .


اینستاگرام نگین پارسا


نگین پارسا خواننده
نگین پارسا خواننده
نگین پارسا کنسرت
نگین پارسا کنسرت
نگین پارسا اینستا
نگین پارسا اینستا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.6 تعداد آرا: 17

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir