بیوگرافی حمید عسکری

حمید عسکری 20 مهر 57 در آبادان به دنیا آمده است ، وی مدرک کارشناسی مدیرت صنعتی دارد با خوانندگی به شهرت رسید در ادامه بازیگری را نیز تجربه کرد که زیاد موفقیتی برایش به همراه نداشت . ( بیوگرافی حمید عسکری و همسرش + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیحمید عسکری
تاریخ تولد20 مهر 1357
محل تولدآبادان
وضعیت تاهلمتاهل
همسرآنا آرمیته
فرزندکارن ( اردیبهشت 1394 )
مهارت هاخوانندگی – بازیگری
بیوگرافی حمید عسکری و همسرش + اینستاگرام

همسر حمید عسکری
همسر حمید عسکری
لباس حمید عسکری
حمید عسکری

اصالت حمید عسکری

همان طور که گفته شد وی متولد شهر آبادان می باشد ولی اصالت خانوادگی وی به شهر شیراز بر میگردد و در « اصفهان » بزرگ شده است .

علت این که در آبادان به دنیا آمده است این است که مادر وی آبادانی بوده و برای زایمان به شهر خود رفته بوده است .

حمید عسکری در یک خانواده 6 نفره بزرگ شده است ، وی دو خواهر و یک برادر دارد .

اصالت حمید عسکری
اصالت حمید عسکری

کودکی

زمانی که به دبستان میرفت علاقه به موسیقی در او شکل گرفته بود و بعضی اوقات چیزی شبیه به میکروفن را دست میگرفت و ادای خواننده ها را درمیاورد ، این علاقه در وی ادامه دار شد تا این که در دوره راهنمایی به کلاس های آموزش موسیقی رفت ، وی گفته است من به جای فوتبال بازی کردن به دنبال موسیقی میرفتم .

فعالیت حرفه ای

زمانی که بیست ساله بود ( 1377 ) کار حرفه ای در دنیای موسیقی را آغاز کرد سال 85 اولین آلبوم خود را به اسم « کما » منتشر کرد ، این آلبوم باعث شد حمید عسکری به شهرت برسد و پرفروشترین آلبوم آن سال ها شود .

همسر حمید عسکری

سال 1391 با خانم « آنا آرمیته » ازدواج کرده است و ثمره این ازدواج یک فرزند پسر به اسم « کارن » می باشد ، کارن در اردیبهشت 1394 به دنیا آمده است و حمید عسکری به صورت مدام تصاویر فرزندش را در فضای مجازی منتشر می کند .

زن حمید عسکری
زن حمید عسکری
تولد پسر حمید عسکری
تولد پسر حمید عسکری
فرزند حمید عسکری
فرزند حمید عسکری

علاقه دیدن فیلم

حمید عسکری بیشتر اوقات فراغت خود را با فیلم دیدن سپری میکند ، به کتاب خواندن علاقه دارد ولی در این سال ها زیاد نتوانسته است کتاب بخواند .

استقلالی

از میان تیم های باشگاهی داخلی طرفدار تیم استقلال می باشد اما تیم ذوب آهن را تیم شهر خود میداند ، او در دوره نوجوانی به تماشای تمرین تیم ذوب آهن میرفته است .

او خاطرات زیادی از تمرینات تیم ذوب آهن دارد بخصوص دوره ای که مرحوم حجازی سرمربی این تیم بوده است .

در میان تیم های خارجی هم طرفدار تیم رئال مادرید اسپانیا می باشد.

آهنگ گذشته حمید عسکری

آهنگ گذشته حمید عسکری

رستوران حمید عسکری

حمید عسکری هم مانند اکثر سلبریتی ها برای به وجود آوردن منبع درآمد دوم سراغ تاسیس رستوران رفت اما در این زمینه موفقیت نداشت و سر آخر رستوران خود را تعطیل کرد .


بازیگری ناموفق

سال 1393 زمانی که حمید عسکری در اوج شهرت در زمینه خوانندگی بود ناگهان وارد دنیای بازیگری شد و تجربه ی ناموفقی را برای خود رقم زد ، وی در ابتدا در فیلم « شانس ، عشق و تصادف » بازی کرد پس از آن در فیلم « دو دوست » بازی کرد که یک شکست کامل به حساب می آمد .

فیلم « دو دوست » آنقدر وضعیت نا مناسبی داشت که سحر قریشی بازیگر این فیلم گفت :

«یکی از پست‌ترین و چرک‌ترین فیلم‌هایی که بازی کردم، دو دوست؛ و در نهایت هم پول من رو خوردن و کلی تحقیر و توهین شدم .»مجله نورگرام

دوران کرونا

او در مورد دوران کرونا گفته است مثل بسیاری از مردم خود را قرنطینه کرده است و با خانواده خود وقتش را سپری میکند ، او در مورد تعطیلی های گسترده گفته است : نمیدانم تا چه زمانی باید زندگی را تعطیل کرد ، امیدوارم زودتر این ویروس از بین برود و همه مردم بتوانند مثل قبل به زندگی خود مشغول شوند .

نگین پارسا

انتشار تصاویری از همخوانی وی با حمید عسکری با فاصله خیلی نزدیک موجی از انتقاد ها را به دنبال داشت و باعث شد این اقدام نوعی هنجارشکنی در جامعه برداشت شود ، بعد ها اعلام شد که میکروفن خانم پارسا قطع شده بود و حمید عسکری برای از دست ندادن همخوانی او تا به این حد به وی نزدیک شده بود .

این موضوع به ممنوع الکاری هر دو نفر ختم شد و پس از شش ماه مجددا رفع ممنوع الکاری شدند .

نگین پارسا و حمید عسکری
نگین پارسا و حمید عسکری

بیوگرافی حمید عسکری و همسرش + اینستاگرام

حکم دفتر موسیقی

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این خواننده پاپ تا اطلاع ثانوی اجازه اجرای کنسرت نخواهد داشت. 

در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به تخلفات گروه حمید عسگری از ضوابط مجوز در اجرای اخیر، اعلام می‌شود شورای رسیدگی به اجرای صحنه‌ای، موضوع را بررسی می‌کند و تا زمان بررسی و تصمیم‌گیری، فعالیت گروه و موسسه برگزارکننده به حالت تعلیق درمی‌آید.»

حمید عسکری خواننده
حمید عسکری خواننده

اینستاگرام حمید عسکری


اینستاگرام حمید عسکری
اینستاگرام حمید عسکری
فوتبالیست مورد شما کیست ؟

اول از همه خدابیامرز ناصر حجازی ، که اسطوره ای مثال زدنی بودند از بازیکن های جوان تر هم فرهاد مجیدی و مجتبی جباری را خیلی دوست دارم .

عجیب ترین شایعه ای که در مورد خودتون شنیدید ؟

در سال های ابتدایی شایعه شد من نابینا هستم ، اصلا نمی دانم هدف این شایعه چی بوده .

کدام غذا را بیشتر دوست دارید ؟

مثل اکثر مرد های ایرانی قرمه سبزی را بیشتر از بقیه غذا ها دوست دارم .

آیا اهل خرید و برند بازی هستید ؟

خریدی که دوست دارم لباس نیست ، بیشتر به خرید لوازم خانه علاقه دارم و در مورد لباس مهم این هست که لباسی را دوست داشته باشم نه این که حتما گران قیمت باشد و تولید فلان برند …


عکس های حمید عسکری

حمید عسکری در برنامه خندوانه
حمید عسکری در برنامه خندوانه
آنا آرمیته
آنا آرمیته
کنسرت حمید عسکری
کنسرت حمید عسکری
پسر حمید عسکری
پسر حمید عسکری

پوشش نامتعارف نگین پارسا

منبع : خبرآنلاین

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 21

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir