تبلیغ پنیر روزانه

تیزر تبلیغاتی یک شرکت لبنی با حضور آزاده صمدی به دلیل استفاده از جمله شبه ‌اروتیک، سوژه برخی کاربران در صفحات اجتماعی شده است ، ویدئویی تبلیغاتی به سفارش یک شرکت لبنیات تولید شده است که آزاده صمدی بازیگر جوان سینمای ایران با یک گاو انیمیشنی که همان لوگوی شرکت می‌باشد همبازی شده است و در آن با دستمایه قرار دادن نحوه باز کردن در بسته‌بندی پنیر، پنیر تولیدی شرکت را به صورت غیر مستقیم تبلیغ می‌کند.

ویدیوی تبلیغ پنیر روزانه

ویدیوی تبلیغ پنیر روزانه

در این تیزر هیچ روش خاصی برای باز کردن بسته‌بندی پنیر وجود ندارد و در پست‌های بعدی اینستاگرام این برند از کاربران درخواست می‌شود که روش‌های خود را برای باز کردن پنیر روزانه توضیح دهند؛ هدف این تیزر تبلیغاتی این بود که عنوان کند این نوع خاص پنیر سفید تنها در این بسته‌بندی به دست میاد. اما کاربرانی عنوان می‌کنند این تبلیغ یک ضد تبلیغ است که مشکل اصلی باز کردن پنیر مطرح می‌شود اما روشی برای آن توصیه نمی‌شود.

انتشار این ویدئو در صفحات اجتماعی از جهاتی مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و بسیاری از کاربران جنس و محتوی این تیزر را منشوری می‌دانند. این کاربران با اشاره به اینکه گاو انیمیشنی از نظر جنسیتی مرد است عنوان می‌کنند.

علاوه بر اینکه پوشش خانم بازیگر برای تبلیغات تلویزیون مناسب نبود، جملاتی که خانم بازیگر سر میز صبحانه به شخصیت کارتونی می‌گوید نیز مناسب یک تبیلغ محصول لبنی نبوده و همچنین بعد از در گوششی یواشکی گاو کارتونی، هر دو کاراکتر با هم می‌روند و در انتها خانم بازیگر رو به دوربین می‌گوید: «منو برد و باز کردن پاکتشو از نزدیک بهم نشون داد. خیلی هم سخت نیست فقط قلق داره. می‌تونین از نزدیک ببینین و یاد بگیرید.» و این کاملا غیرحرفه‌ای می‌باشد که می‌توان نقد فراوان به آن کرد.

اسپوتنیک

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 7

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir