بیوگرافی جواد خواجوی

جواد خواجوی 19 خرداد سال 71 در شهر مشهد به دنیا آمده است ، وی با انتشار کلیپ هایی که صداگذاری میکرد در فضای مجازی به شهرت رسید و اکنون به دنیای بازیگری نیز راه پیدا کرده است . ( بیوگرافی جواد خواجوی + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیجواد خواجوی
تاریخ تولد19 خرداد 1371
محل تولدمشهد
مدرک تحصیلیدیپلم
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی جواد خواجوی + اینستاگرام

عکس جواد خواجوی
عکس جواد خواجوی

خواجوی در دانشگاه رسته سینما قبول می شود اما پس از مدتی از ادامه تحصیل انصراف میدهد ، اکنون با درآمد بسیاری که از فضای مجازی کسب میکند به عنوان یک فرد موفق شناخته می شود .

خانواده جواد خواجوی

اکثر افراد تصور میکنند او مشهدی می باشد در صورتی که پدرش اهل یکی از شهرستان های خراسان رضوی است و مادرش تهرانی می باشد ، و خودش بزرگ شده ی مشهد می باشد ، اکنون هم با رونق گرفتن کارش در تهران و مشهد زندگی میکند .

جواد خواجوی در کودکی
جواد خواجوی در کودکی

دیرین دیرین

جواد در ابتدا در تئاتر فعالیت میکرد مدتی هم به نویسندگی روی آورد تا جایی که حتی برای انیمیشن های دیرین دیرین هم نویسندگی میکرد اما زمانی که به سربازی رفت از نویسندگی فاصله گرفت .

دیرین دیرین
دیرین دیرین

صداگذاری کلیپ

پس از سربازی به فکر راه اندازی یک پیج اینستاگرامی افتاد و برای این کار کلیپ های مختلف را با ایده های خود صداگذاری میکرد ، کلیپ های او با استقبال مردم مواجه شد و صفحه ی او با جذب فالوور های بسیاری توانست او را به شهرت برساند .

زمانی که این پیج را در آبان 1396 راه اندازی کرد هرگز تصور نمیکرد یکسال بعد 900 هزار فالوور داشته باشد ، اکنون با 2.8 میلیون فالوور یکی از پربازدید ترین صفحات ایرانی به حساب می آید که ویدیو های آن حداقل 1.5 میلیون بازدید دریافت میکند .

ضد عفونی کردن لپ تاپ

جواد خواجوی گفته است بهار 1399 یک لپ تاپ با قیمتی بیش از 20 میلیون تومان خریداری کرد و از ترس کرونا آن را پس از تحویل به طور کامل ضد عفونی کرد اما گویا در این کار زیاده روی کرد و لپ تاپش سوخت ، از این موضوع به عنوان ضرری که کرونا به او وارد کرد یاد میکند .

خندوانه

زمانی که جام جهانی 2018 برگزار میشد ، برنامه خندوانه از وی می خواهد تا چند کلیپ فوتبالی را برای پخش از این برنامه صداگذاری کند، این اتفاق به قرارداد با وی ختم شد اما ساخت کلیپ های بیشتر با موضوعات دیگر پیگیری نشد .

درآمد نجومی

جواد خواجوی هم مانند سایر فعالین اینستاگرام که صفحات پر مخاطب دارند از درآمد بسیار خوبی برخوردار است و حتی در رسانه ها شایعه شده بود که وی با بادیگارد رفت و آمد میکند .

می توان تخمین زد او اکنون روزانه 10 تا 30 میلیون تومان درآمد دارد ، خواجوی اکنون مدیر برنامه دارد و این خود نشان دهنده ی حجم کاری وی می باشد .

جواد خواجوی
درآمد نجومی

کیفیت ویدئو ها

خواجوی گفته است با توجه به اهمیتی که به کیفیت ویدئو هایش میدهد معمولا کلیپ ها را آماده میکند و به دوستانش و سایر هنرمندان نشان میدهد ، اگر آنها واکنش خوبی داشتند آن وقت کلیپ را منتشر میکند .

جواد در جایی گفته است همواره به این که سوژه هایش در دایره اخلاق قرار بگیرند توجه دارد و نمی خواهد بدآموزی در کلیپ هایش وجود داشته باشد و یا اینکه صفحه اش برای یک سری از سنین مناسب نباشد .

همسر جواد خواجوی

مدتی پیش انتشار تصویر وی با یک خانم که از طرفداران وی بوده باعث شد شایعه ی ازدواجش در سایت ها منتشر شود ولی این موضوع تکذیب شده است و وی هنوز مجرد می باشد .

خواد خواجوی اینستاگرام
جواد خواجوی

تجهیزات صداگذاری

در مورد تجهیزات صداگذاری گفته است هیچ وسیله خاصی ندارم و با گوشی تمام کلیپ ها را صداگذاری میکنم .

سریال سرباز

جواد خواجوی در سریال ماه رمضال 1399 شبکه سه که با اسم « سرباز » پخش شد یک نقش فرعی داشت ولی نقشش طوری بود که دیده شد و موجب شد که بیشتر به شهرت برسد .

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، کوروش تهامی، نیما شعبان‌نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری و … از بازیگران این سریال بوده اند .

خواد خواجوی بازیگر
خواد خواجوی بازیگر
جواد خواجوی سریال سرباز
جواد خواجوی سریال سرباز

اینستاگرام جواد خواجویی


جواد خواجوی
جواد خواجوی
جواد خواجوی سریال محرمانه
جواد خواجوی سریال محرمانه

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 20

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir