متن تقدیرنامه روز کارمند

مجموعه متن های مناسب برای لوح تقدیر روز کارمند ( 4 شهریور ) در این صفحه برای شما عزیزان قرار داده شده است . ( متن لوح تقدیر روز کارمند )

تقدیرنامه برای روز کارمند
تقدیرنامه برای روز کارمند

متن تقدیرنامه روز کارمند

جناب آقای ……

مدیر عامل محترم شرکت

موضوع : درخواست تشویقی جهت کارمندان

با سلام و احترام

بدینوسیله با عنایت به خدمات شایسته و ارزشمند آقای …. کارمند شماره … درخصوص انجام امور محوله به نحو احسن ؛ پیشنهاد میگردد معادل یک ماه حقوق و مزایا به همراه پرداخت هزینه یک سفر زیارتی به مشهد مقدس به نامبرده بعنوان پاداش تعلق گیرد.

خواهشمند در صورت صلاحدید دستورات لازم را مبذول فرمایید.

با تشکر


متن تقدیرنامه از کارمند نمونه

کارمند نمونه ، مبرّز و کاردان

سرکار آقای ………… / جناب خانم …

بدینوسیله به رسم یاد بود و به پاس قدر دانی از شما کارمند مسوول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری ، احترام و اکرام به ارباب رجوع ، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت شرکت اهتمام ویژه می ورزید ؛ این لوح تقدیر ، پیشکش حضور پر لطف تان می گردد.

اطمینان کامل داریم ، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسوولیت های قانونی ، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری، عدالت، صداقت، امانت داری، راز داری و خدمت را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده و ارزش های دینی، انسانی، اجتماعی، و قوانین، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت های سازمانی و اداری رعایت نموده و در همه حال به مقررات حاکم و منشور اداری و اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می بندید و همواره شادابی و نشاط را در محیط کار ترویج می نمایید.

با تقدیم بهترین آرزوها
مدیر عامل

شرکت…


متن لوح کارمندی ( تقدیرنامه )

کارمند / کارگر نمونه

جناب آقای / سرکار خانم

با سلام

تلاش خالصانه  و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است .

نتیجه بذر تلاش و کوشش شما ، درخت امیدی است که به بار می نشیند ونوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است . درود بر همت بلند تان

بدینوسیله ضمن تبریک روز جهانی کارگر از زحمات و تلاشهای بیدریغ شما صمیمانه  تقدیر و تشکر بعمل می آید.

توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.


متن تقدیرنامه ویژه روز کارمند

کارمند نمونه

سرکار خانم / جناب اقای …

بدینوسیله به رسم یاد بود و به پاس قدر دانی از شما کارمند مسوول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری  ، احترام و اکرام به ارباب رجوع ، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت شرکت اهتمام ویژه می ورزید ؛ این لوح تقدیر ، پیشکش حضور پر لطفتان می گردد.

اطمینان کامل داریم ، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسوولیتهای قانونی ، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری ،عدالت ، صداقت ، امانت داری ، راز داری و خدمت را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده و ارزشهای دینی ، انسانی ، اجتماعی ، و قوانین ، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت های سازمانی  و اداری رعایت نموده و در همه حال به مقررات حاکم و منشور اداری  و اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می بندید و همواره شادابی و نشاط را در محیط کار ترویج می نمایید.

با تقدیم بهترین آرزوها

مدیر عامل

شرکت…


متن اداری برای روز کارمند

جناب آقای …..

مدیر عامل محترم شرکت

موضوع : درخواست تشویقی جهت کارمندان

با سلام و احترام

بدینوسیله با عنایت به خدمات شایسته و ارزشمند آقای کارگرزاده کارمند شماره 0 درخصوص انجام امور محوله به نحو احسن ؛ پیشنهاد میگردد معادل یک ماه حقوق و مزایا به همراه پرداخت هزینه یک سفر زیارتی به مشهد مقدس به نامبرده بعنوان پاداش تعلق گیرد.

خواهشمند در صورت صلاحدید دستورات لازم را مبذول فرمایید.

با تشکر


متن لوح تقدیر و تقدیرنامه روز کارمند

افوض امری الی الله ان الله بصیرُ بالعباد

کارمند   مبرّز/ کاردان     سرکار خانم / جناب اقای ………………………………….

به رسم یاد بود و به پاس قدر دانی از شما کارمند مسوول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم    عملیاتی/کاری  ، احترام و اکرام به ارباب رجوع ، تقویت حضور و تمشیت امور  برای سعادت و پیشرفت …اداره/شرکت/سازمان.. با هدف اعتلا و ارتقای فعالیت های علمی – عملی اهتمام می ورزید ; این لوح تقدیر ، پیشکش حضور پر لطفتان می گردد. رجای واثق داریم ، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسوولیتهای قانونی ، حفظ حقوق مردم ، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری ،عدالت ، صداقت ، امانت داری ، راز داری و خدمت به مردم را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده و ارزشهای دینی ، انسانی ، اجتماعی ، و قوانین ، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت های سازمانی  و اداری رعایت نموده و در همه حال به احکام الهی ، قانون اساسی ، مقررات حاکم و منشور اداری  و اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضای ایزد متعال و اجرای احکام و مقررات اسلامی به منظور نیل به روابط و مناسبات عادلانه ی انسانی در جامعه و مهر ورزی به انسانها و اعتلای سطح علمی-فنی و فرهنگی به کار می بندید و همواره شادابی و نشاط را در مجیط کار ترویج می نمایید.

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد          به گیتی نام خود را جاودان کرد

مدیر کل /عامل/رییس……………                     سازمان/اداره/شرکت…………….



متن لوح تقدير از کارمندان و کارکنان برتر

بسمه تعالی

لــــوح تــــقـــدیر

جناب آقای …..

امروز که با تلاش همه همکاران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان بعنوان تنها دارنده تندیس سیمین سال های قبل موفق به کسب مقام اول و دریافت اولین و تنها تندیس زرین تعالی سازمانی گردیده است، بر خود لازم می دانم از مشارکت و همدلی جنابعالی و خانواده محترمتان در دستیابی به این افتخار ماندگار تشکر و قدردانی نمایم.

ایفای نقش محوری در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور ماموریتی است بزرگ که بایستی در راستای اجرای آن، همه همکاران بر عهد خود در ارتقای سطح تعالی و ارائه الگویی ملی همچنان پایدار و مصمم باقی مانده تا در آینده ای نه چندان دور، چشم انداز شرکت مبنی بر تبدیل شدن به سازمانی جهان تراز را جامه عمل بپوشانیم.

همواره موفق و سربلند باشید

مدیرعامل


متن مناسب برای روز کارمند 

بسمه تعالی
لوح تقدیر

جناب آقای ……….

ریاست محترم بهداشت ودرمان ……….

از حسن ظن و همدلی شما که با راهکارهای علمی و اجتماعی، روزانه شاهد شکوفایی هرچه بیشتر مجموعه تحت مدیریتتان بوده ایم تشکر می کنیم. با عنایت به ضرورت ادای احترام به همکاران بازنشسته ای که تلاششان قابل تحسین بوده است، با تقدیم این لوح تقدیر ازمساعی و کوشش های ارزشمند آن عزیز تلاشگر صمیمانه قدردانی می کنیم و فردایی روشن و پر از موفقیت و سربلندی برایتان آرزو می نماییم.

رئیس اموربازنشستگی ……….


متن لوح تقدیر روز کارمند

 متن برای روز چهارم شهریور

جناب آقاي ……….
با سلام واحترام
به پاس خدمات و زحمات جنابعالي در اين مجموعه و تلاش هاي بي دريغ آن سرور گرامي درگسترش روابط بين الملل، اين لوح تقديم مي گردد.
اميد است با استعانت از درگاه الهي به موفقيـت هاي روزافزون دست يابيد.

مدير عامل کارخانه……….


متن برای روز کارمند ( جدید )

به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن
سال ……….

کارمند محترم گروه صنعتی ……….
جناب آقای ……….

با تبریک انتخاب آن شرکت به عنوان طرح نمونه استان درسال ……….، از حسن تدبیر و تلاش موفق مدیریت و کارکنان آن شرکت در پیشبرد طرح در راستای تحقق توسعه پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می شود .
از درگاه خداوند تبارک وتعالی، توفیق روزافزون آن مجموعه را خواستاریم .


عکس پروفایل روز کارمند
عکس پروفایل روز کارمند

تقدیر نامه کارگر نمونه

کارمند / کارگر نمونه

جناب آقای / سرکار خانم

با سلام

تلاش خالصانه  و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است .

نتیجه بذر تلاش و کوشش شما ، درخت امیدی است که به بار می نشیند ونوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است . درود بر همت بلند تان

بدینوسیله ضمن تبریک روز جهانی کارگر از زحمات و تلاشهای بیدریغ شما صمیمانه  تقدیر و تشکر بعمل می آید.

توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

متن ادبی لوح تقدیر برای روز کارمند

رئیس سازمان

مدیر عامل محترم شرکت صنایع ماشین های اداری

سلام علیکم

به این وسیله مراتب سپاس خود را ازتلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی درزمینه پیشبرد اهداف بهداشتی و ایمنی درمحیط کار تقدیم می دارم.
از درگاه ایزد منان دوام عزت وسلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار درراستای دستیابی به اهداف عالیه بهداشتی، ارتقای کیفیت زندگی و نشاط ملت شریف وپرافتخار ایران و توسعه پایدار جمهوری اسلامی ایران رامسئلت دارم.

معاون بهداشتی شبکه ورئیس مرکز بهداشت


متن زیبا ویژه روز کارمند

همکار محترم جناب آقای  …….

باسلام

وظیفه شناسی و تلاش صادقانه شما قابل تحسین و تقدیر است ، ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر از زحمات و خدمات شایسته شما تقدیر و تشکر نموده ،  توفیقات روز افزون  شما را  از درگاه ایزد منان خواستاریم.

جناب آقای یا سرکار خانم …

کارمند یا کارگر تلاشگر و نمونه


متن قشنگ برای روز کارمند

ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خجسته ی کارمند

بدینوسیله از جنابعالی بعلت اینکه متعهدانه و متخصصانه در طی سالها همکاری با این شرکت جهت توسعه و پیشرفت آن تلاش نموده اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن ، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته آن همت گمارده اید، نهایت تشکر و تقدیر به عمل می آید.

از خداوند متعال خواهانیم که گامهای بعدی تان را نیز را قرین پویایی و پایایی بدارد.

این لوح تقدیر با بهترین آرزوها و به رسم یادبود تقدیمتان می گردد.


متن برای روز کارمند

تقدیر از کارمندان نمونه سال 99 شهرداری تهران

مراسم تقدیر از کارمندان نمونه سال 91 شهرداری بابل با حضور مدیر اداری مالی شهرداری بابل و تنی چند از مسئولین دوایر این سازمان برگزار و از 11تن از کارمندان سال گذشته این سازمان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.


 متن لوح تقدیر

به نام خدا

و انّ لک لاجراً غیر ممنون
تو را هست پاداش بی منتی            که بسیار شایسته ی عزّتی

همکار ارجمند

کارمند نمونه سال….. شهرداری ….

با عنایت به خدمات ارزنده و تلاشهای سازنده جنابعالی در راستای خدمت رسانی به عموم شهروندان بابل که با رعایت حفظ ارزشهای دینی، وجدان کاری، انضباط اداری و اجتماعی ، مهارت و تخصص و حسن شهرت همراه بوده است; این لوح تقدیر تقدیم حضور  پر لطفتان می گردد.

امید است با ایمان به اراده خداوند متعال و در جهت کسب رضایت حضرت دوست و حفظ منافع عموم در ارائه ی خدمات به شهروندان همچون گذشته موید و منصور باشید و تمام تلاش خود را معطوف به حفظ شخصیت وجایگاه شهروندان نمایید.

و من الله توفیق
نام و نام خانوادگی

سازمان…-تاریخ


متن جدید برای روز کارمند

شرکت ………

لوح سپاس

همکار ارجمند جناب آقای …….

با سلام و عرض ادب و احترام،

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننمودند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند.

عکس پروفایل روز کارمند / عکس نوشته روز کارمند

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 1

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir