بیوگرافی وحید رحیمیان

وحید رحیمیان 16شهریور 1371 در شهر تهران به دنیا آمده است ، وی با حضور در مسابقه خنداننده شو در سال 1397 به شهرت رسیده است و اکنون علاوه بر استندآپ بازیگر هم می باشد . ( بیوگرافی وحید رحیمیان + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگی :وحید رحیمیان
تاریخ تولد :16 شهریور 1371
September 7, 1992
محل تولد :تهران
اصالت :آذری
وضعیت تاهل :مجرد
بیوگرافی وحید رحیمیان + حواشی و اینستاگرام

وحید رحیمیان
وحید رحیمیان

تئاتر

وحید رحیمیان با علاقه ای که به کار نمایش داشت ابتدا وارد دنیای تئاتر می شود و در چندین نمایش کمدی موزیکال بازی میکند مدتی با گروه تئاتر ژوان نیز همکاری داشت .

خنداننده شو

رامبد جوان در سال 1397 سری دوم مسابقه خنداننده شو را برگزار کرد ، در این دوره علی صبوری ، ابوطالب حسینی ، امیرحسین قیاسی ، ایت بی غم و وحید رحیمیان از برترین شرکت کنندگان بودند .

حضور وحید رحیمیان در این سری از مسابقات با حواشی بسیاری مواجه شد، این موضوع باعث شهرت بسیار وی گردید .

وحید رحیمیان خندوانه
وحید رحیمیان خندوانه

جنجال در خندوانه

در مرحله یک چهارم نهایی وحید رحیمیان با آیت باید رقابت می کرد ، وحید در گروه فرهاد آئیش و آیت در گروه رامبد جوان قرار داشت .

در شب مسابقه آیت بی غم در ابتدا استند آپ خود را اجرا کرد و پس از اجرایش رامبد جوان در مقابل وحید رحیمیان با تعریف و تمجید های بی مورد از آیت بی غم روحیه وحید رحیمیان را تخریب کرد .

پس از دقایقی وحید رحیمیان برای اجرا بر روی سن قرار گرفت اما با اتفاقی که افتاده بود تمرکزش را از دست داده بود و در میان اجرا گفت که همه چیز را فراموش کرده …

با نظر داوران با یک استراحت کوتاه مجددا بر روی صحنه آمد و اجرای خود را هر طور که بود به پایان رساند .

آیت بی غم
آیت بی غم

آشوب در فضای مجازی

هنوز دقایقی از پایان این برنامه نگذشته بود که سیل کامنت های اعتراضی در صحفه رامبد جوان به جریان افتاد ، این ماجرا تا اعلام نتایج این مرحله ادامه داشت ، مردم با حمایتی که از وحید رحیمیان انجام دادند موجب حذف آیت بی غم شدند .

طبق نتایج اعلامی در برنامه خندوانه وحید رحیمیان بیش از دو میلیون رای را کسب کرد ، بخش عظیم این آرا به دلیل رفتار رامبد جوان بوده است .

روزنامه خراسان

روزنامه خراسان نوشت :

در لحظه اعلام نتایج باید به جرئت بگویم که بخش اندکی از مردم غافلگیر شدند و انگار برای داوران و شرکت کننده ها نتیجه دور از انتظار نبود. «بی غم» راحت شکست را می پذیرد و در عین حال به نکته بسیار مهم و اساسی یعنی پذیرفتن خود به صورت تمام و کمال با همه خوبی ها و بدی هایش اشاره می کند. «رحیمیان» نیز در همان لحظه همراه با برون ریزی هیجانی به انتخاب شدنش به عنوان پیروز رقابت واکنش نشان می دهد و خوشحالی اش را نمایان می کند.

اولین واکنش به این نتیجه را «رامبد جوان» بروز می دهد و به نوع انتخاب مردم، اعتراض می کند. او عقیده دارد مردم به جای ملاک قرار دادن منطق خود، بر اساس احساس و هیجانی که داشته اند، دست به انتخاب زده اند و به زعم او این رفتار اثرات تربیتی نامطلوبی برای کودکان و نوجوانان دارد.

از سوی دیگر «فرهاد آییش» هم ضمن پذیرفتن نظر «رامبد جوان» اشاره می کند که فرایند انتخاب پیچیده است و نمی توان تک بعدی به آن نگاه کرد. بنابراین درست است که «وحید» اجرای کاملی نداشت اما عوامل دیگری هم وجود دارد که در شکل گیری نظر مردم تأثیر داشته است اما این عوامل چیست؟

گوشواره وحید رحیمیان

گوشواره وحید رحیمیان
گوشواره وحید رحیمیان

حمایت امیر مهدی ژوله

در پی اتفاقاتی که در برنامه خنداننده شو افتاد ، امیرمهدی ژوله در فضای مجازی به تعریف و تمجید از وحید رحیمیان پرداخت و او را یک پدیده کمدی دانست ، این موضوع تا حدی فشار افکار عمومی را از رامبد جوان کم کرد .

همسر وحید رحیمیان

وحید رحیمیان تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد .

وحید رحیمیان و خواهرش

وحید رحیمیان و خواهرش
وحید رحیمیان و خواهرش

وحید بی دسیپلین

پس از ماجرای خراب شدن اجرای وحید رحیمیان فرهاد آئیش او را فردی بی دیسیپلین خطاب قرار داد ، وحید در اجرای بعدی از این واژه برای شوخی هایش استفاده کرد .

وحید رحیمیان عکس
وحید رحیمیان عکس

اینستاگرام وحید رحیمیان


وحید رحیمیان کمدین
اینستاگرام وحید رحیمیان

سریال دوپینگ

وحید رحیمیان در سریال نوروز 1399 که از شبکه سوم سیما با نام «دوپینگ » پخش شد در نقش « بهزاد توانا » بازی کرد .

روزنامه خراسان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 6

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir