بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما روز 10 آذر سال 59 در روستایی به نام هزاوه شهر اراک به دنیا آمده است ، فوق لیسانس ادبیات نمایش و سینمایی و لیسانس حقوق قضایی داشته و در گذشته روزنامه نگاری هم انجام داده است . ( بیوگرافی بهاره رهنما + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیبهاره رهنما
تاریخ تولد10 آذر 1359
محل تولدهزاوه – اراک
محل سکونتتهران
مدرک تحصیلیفوق لیسانس ادبیات نمایش و سینمایی
لیسانس حقوق قضایی
وضعیت تاهلمتاهل
همسرانپیمان قاسم خانی
امیرخسرو عباسی
فرزندپریا قاسم خانی
بیوگرافی بهاره رهنما + حواشی و اینستاگرام

کودکی بهاره رهنما
کودکی بهاره رهنما

زندگی خانوادگی

زمانی که دو ساله بوده از اراک به تهران مهاجرت کرده اند ، و در سال 57 به انگلستان میروند ، و پس از مدت کوتاهی دوباره به ایران بازمیگردند .

خانواده بهاره رهنما
خانواده بهاره رهنما

کودکی

در حدود ده سالگی کودکی حاضر جواب بوده که در دورهمی های خانوادگی قصه و ترانه می خوانده و ادا درمی آورده است ، با تماشای فیلمی از علیرضا داود نژاد به بازیگری علاقه مند می شود و آن را به عنوان شغل خود در آینده انتخاب می کند .

وقتی چهارده ساله بوده با عباس معروف که نویسنده و از رفقای پدرش بوده است آشنا شده و این بابی می شود ، برای علاقه مندی او به داستان نویسی .

تغییر محسوس ظاهری

رهنما سالیان سال از چاقی مفرط خود رنج میبرده و به همین دلیل چند سال قبل دست به عمل جراحی اسلیو معده میزند و در ادامه این عمل با رعایت رژیم غذایی مخصوص توانسته به شدت وزن خود را پایین آورده و این تغییر ظاهری بسیار چشم گیر است .

به گفته خودش در حدود 3 سال نزدیک به 50 کیلوگرم کم کرده است .

بهاره رهنما قبل از عمل
بهاره رهنما قبل از عمل

سیروان خسروی

سال 97 در پی انتشار یک پست توسط سیروان خسروی در اینستاگرام با این موضوع که وضع فعلی کشور به دلیل حمایت سلبریتی ها از ریاست جمهوری روحانی است ، امیر مهدی ژوله به صحبت های او واکنش نشان می دهد و پس از چند دقیقه پیج ژوله هک می شود بعد از آن بهاره رهنما به دفاع از ژوله سیروان را فردی بی ادب خوانده و مینویسد که برای جلب توجه این کار ها را می کند .

پس از توئیت های رهنما سیروان از وی شکایت می کند و در نهایت او به 50 ضربه شلاق تعزیری محکوم می شود ولی به دلیل نداشتن سابقه و وجه اجتماعی بهاره رهنما این حکم به مدت 2 سال به حالت تعلیق درآورده می شود تا اگر وی در این مدت به تخلف دیگر محکوم نشد این حکم هم بی اثر میگیردد .

موسیقی

او در حوزه موسیقی هم تهیه کننده آلبومی از علی شکوت می باشد ، در این آلبوم تعدادی قطعه از ترانه هایی که رهنما در کتاب زن باران نوشته است ، اجرا شده است .

وی تا کنون 5 کتاب نوشته و به چاپ رسانده .

کتاب های بهاره رهنما
کتاب های بهاره رهنما
  1. پای به جاده زدن، نشر نگاه ۱۳۹۶
  2. زن باران، نشر نگاه، ۱۳۹۴
  3. مالیخولیای محبوب من، نشر نگاه،۱۳۹۲
  4. ماه هفت شب، نشر نگاه، ۱۳۸۹
  5. چهار چهارشنبه و یک کلاه‌گیس، نشر چشمه، ۱۳۸۸

آغاز بازیگری

شروع بازی او برمیگردد به فیلم « افعی » که ماجرا بازی در آن به این شکل بوده که در سال 70 متوجه فراخوانی برای تست بازیگری می شود ، و پس از پذیرفته شدن در آن موفق به همبازی شدن با جمشید هاشم پور در این فیلم گشته است .

آغاز بازیگری بهاره رهنما
آغاز بازیگری بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما + حواشی و اینستاگرام

روحانی

بهاره رهنما در سال 88 از طرفداران میر حسن موسوی ( رهبر فتنه 88 ) بوده و در سال 92 هم پس از کنارگیری عارف به نفع روحانی ضمن تقدیر از او به حمایت از روحانی میپردازد .

تحصیل

رهنما در دوران تحصیل جهشی درس خوانده ، و در سال 70 وارد دانشگاه شده و لیسانس ادبیات نمایش خود را گرفته پس از آن به دانشگاه حقوق میرود و فوق لیسانس خود را میگیرد که همزمان در آن دوران نمایشنامه هم مینوشته و در تئاتر به کارگردانی هم مشغول بوده است .

تحصیلات بهاره رهنما
تحصیلات بهاره رهنما

مانکن

او پس از این که در تعدادی از برند های معروف به عنوان مدل تبلیغاتی ، حضور داشته است ، برای مزون ها هم کار تبلیغاتی انجام میدهد از جمله یکی از مزون های معروف به نام RIMAAH که در آن برای تبلیغات لباس هایشان مانکن میباشد .

مدلینگ بهاره رهنما
مدلینگ بهاره رهنما

تلویزیون

بهاره رهنما در سن 27 سالگی سال 79 برای اولین بار در سریال بازگشت به خانه بازی میکند ، و به این ترتیب وارد تلویزیون می شود ، در سینما هم بعد از بازی در فیلم افعی در سال 70 در سال 74 در فیلم سینمایی غزال بازی میکند .

تیم قرمز ها

او میگوید در زمان نوجوانی به واسطه یکی از نزدیکانشان با فرشاد پیوس طرفدار تیم پرسپولیس می شود ، ولی چند سال بعد بخاطر شخصیت ناصر حجازی طرفدار استقلال شده و اینک خودش هم نمیداند طرفدار کدام تیم است و می گوید گیج شده ام .

شروع شهرت

معروف شدن بهاره رهنما با فیلم « نان و عشق و موتور 1000 » سال 81 بوده ، پس از آن در سال 87 با فیلم « چهارچنگولی » بیشتر دیده می شود اما در تلویزیون با سریال « زیر زمین » در سال 85 که یک سریال مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان بوده معروف می شود .

رستوران گوزن

بهاره رهنما علاوه بر فعالیت های گوناگون هنری یک رستوران در محله سعادت آباد تهران به نام « گوزن » دارد .

زندگی شخصی

او دوبار ازدواج کرده ، ابتدا در سن 17 سالگی در سن هفتاد وقتی دانشجو بوده با پیمان قاسم خانی که 25 ساله بوده آشنا شده و پس از چند سال آشنایی در سال 73 با یکدیگر ازدواج میکنند .

بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی
بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

آنها یک فرزند به نام « پریا » دارند ، پس از گذشت 22 سال از عمر این زندگی در سال 94 به صورت توافقی از یکدیگر جدا می شوند ، او سپس در سال 96 در روز 4 شهریور برای بار دوم با مالک برند « ژاکسی » در صنعت آرایشی بهداشتی به نام « امیرخسرو عباسی » ازدواج می کند .

همسر وی علاوه بر برند ژاکسی ، مالک برند هاینس نیز می باشد ، دلیل آشنا شدن او با بهاره رهنما مربوط به زمانی است که او مدل تبلیغاتی این برند می شود .

تبلیغ ژاکسی توسط بهاره رهنما
تبلیغ ژاکسی توسط بهاره رهنما

امیرخسرو عباسی قبلا ازدواج کرده و یک فرند دختر به نام انیس دارد .

امیرخسرو عباسی
امیرخسرو عباسی
سلفی بهاره رهنما و همسرش
سلفی بهاره رهنما و همسرش
بهاره رهنما با ماسک در دوران کرونا
بهاره رهنما با ماسک در دوران کرونا

خانواده ی همسر اول

رهنما با ازدواج اول خود یک خانواده هنری را شکل میدهد ، زیرا همسر پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان و بازیگر بوده همچنین برادر وی مهراب قاسم خانی نویسنده و فیلم نامه نویس معروف است و شقایق دهقان از بازیگران مشهور تلویزیون و سینما جاری وی بوده و مادر وی « پروین قائم مقامی » هم چند سال است که به بازیگری روی آورده است ..

همسر اول بهاره رهنما
همسر اول بهاره رهنما

اینستاگرام بهاره رهنما


اینستاگرام بهاره رهنما
اینستاگرام بهاره رهنما

امیرخسرو عباسی کیست ؟
امیرخسرو عباسی کیست ؟
همسر دوم بهاره رهنما
همسر دوم بهاره رهنما

مجله تهران بهاره رهنما

مجله تهران بهاره رهنما
مجله تهران بهاره رهنما

خط‌کشی بین هنرمندان سینما و تئاتر

رهنما :

هرگز این موضوع را قبول ندارم شاید چون خودم این شانس را داشته‌ام که در ۱۰ سال اولی که کارم را در سینما شروع کردم، بازیگری در تئاتر را نیز به شکل موازی شروع کرده و ادامه دهم. من این شانس را داشتم که همیشه از طرف جامعه تئاتر به‌ عنوان آدم تئاتری شناخته شوم و حتی در سینما بیشتر من را یک آدم تئاتری می‌دانند تا یک سینمایی.مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir