شعله رزمجو 9 تیر سال 60 در شهر چالوس به دنیا آمده است ، در رشته کشاورزی فوق لیسانس داشته و زمانی که 26 ساله بوده در صدا و سیمای استان فارس مشغول به کار شده است . ( بیوگرافی شعله رزمجو + اینستاگرام )

شعله رزمجو اخبارگو
شعله رزمجو اخبارگو

بیوگرافی شعله رزمجو

نام نام خانوادگیشعله رزمجو
تاریخ تولد9 تیر 1360
 June 30, 1981
سن شعله رزمجو42 سال و 9 ماه
محل تولدچالوس – مازندران
محل سکونتتهران
وضعیت تاهلمتاهل
همسرامید قالیباف
بیوگرافی شعله رزمجو + اینستاگرام

کودکی شعله رزمجو

می گوید در چالوس استان مازندران به دنیا آمده ام ، و با حمایت پدر و مادرم پیش از رفتن به مدرسه دیوان پروین اعتصامی و روزنامه را میتوانستم بخوانم اما نوشتن را بلد نبودم و به خاطر این که حروف را خوب میشناختم خواندن را یادگرفته بودم در کودکی دوست داشتم جراح قلب شوم و به همین دلیل در رشته تجربی درس خواندم و دانش آموز درس خوانی هم بودم ولی پزشکی قبول نشدم و لیسانس و فوق لیسانس خاک شناسی را از دانشگاه اهواز گرفته و لیسانس حقوق را از دانشگاهی در شیراز گرفته .

کودکی شعله رزمجو
کودکی شعله رزمجو

بچه مثبت

از دوران خانه پدری خود این طور می گوید که زیاد شیطنت نمیکرده ، و در آن زمان به نواختن سنتور مشغول بوده در مدرسه همیشه میز اول مینشسته و برای دادن جواب سوال های معلم قبل از همه دستش را بالا میبرده ، در دوران دبیرستان هم شاگرد ممتاز بوده و در مجموع یک بچه درس خوان و مثبت و لج درآر بوده است .

می گوید در ورزش طرفدار تیم پرسپولیس هستم ، ضمن این که احترام زیادی برای هواداران تیم استقلال قائلم .

شریفی مقدم

رزمجو از اجرای المیرا شریفی مقدم به عنوان مجری مورد علاقه خود نام برده و می گوید از پیشکسوتان حوزه خبر نکات زیادی یاد گرفته است .

استاد دانشگاه

رزمجو پس از اتمام تحصیل در رشته حقوق به عنوان استاد در شیراز به دانشجویان کشاورزی دروس پایه را درس میدهد و در کنار آن برخی از دروس تخصصی را هم تدریس میکرده است .

زندگی شخصی

شعله رزمجو در سن 33 سالگی سال 93 با امید قالیباف گوینده خبر و خبرنگار ازدواج میکند ، آنها دارای یک فرزند هستند .

همسر شعله رزمجو
همسر شعله رزمجو

همسر

از همسرش به عنوان فردی مهربان دلسوز و پدری حامی نام میبرد ، و عقیده دارد در هر شغلی که فعالیت دارد ، یکی از بی حاشیه ترین افراد در صدا و سیما است .

امید قالیباف، متولد آبان ۱۳۴۸ در آبادان، گوینده خبر و کارشناس اقتصادی، فعالیت خود را در عرصه رسانه از سال ۱۳۷۷ با گویندگی اخبار آغاز کرد.

همسر وی، شعله رزمجو، از گویندگان نام آشناى اخبار تلویزیون است. آشنایی این زوج در سال ۱۳۹۳ به ازدواج ایشان انجامید و ثمره این ازدواج، یک فرزند پسر می باشد.

امید قالیباف
امید قالیباف

صدا و سیما

می گوید به شکل کاملا اتفاقی سال 86 در شیراز مشغول تماشای تلویزیون بودم که فراخوان جذب گوینده بودند چون به این کار علاقه داشتم تست دادم و پذیرفته شدم .

استرس اولین اجرا را هیچگاه فراموش نمی کنم، در چهره خود همه چیز را عادی نشان می دادم اما پنجه های پایم مانند بید می لرزید. اما با کمک خدا، خبر را بدون نقص اجرا کردم.

شعله رزمجو صدا و سیما
شعله رزمجو صدا و سیما

اولین کار

رزمجو در ابتدای کار خود در صدا و سیما شروع به خواندن اطلاعیه در رادیو میکند ، سه سال بعد سال 89 به شکل حرفه ای گوینده خبر می شود ، در اولین روزی که خبر می خوانده به دلیل استرس بالایی که داشته شهر اوز استان فارس را عوض می خواند .

و موجب می شود که به مدت یک ماه نتواند اجرا کند .

علاقه مندی ها به موسیقی سنتی علاقه داشته و آواز های همایون شجریان را دوست دارد ، شعر می گوید و نقاشی میکشد و در ترجمه هم دستی دارد و زمانی هم در مجله ساینس دیلی مترجم بوده است .

درآمد

به دلیل اینکه در بخش خبر کار می کنیم کارمند آنجا محسوب شده و بنا به تحصیلات و تجربه پرداختی ها متفاوت است .

اینستاگرام شعله رزمجو

جهت مشاهده صفحه شعله رزمجو در اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/sholeh.razmjoo.tv


سلفی شعله رزمجو
اینستاگرام شعله رزمجو

بیوگرافی کامل ندا ملکی مجری صدا و سیما

بیوگرافی زهرا رکوعی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 2346

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir