فرهاد آئیش ۲۷ شهریور سال ۳۱ در شهر تهران ( شمیران ) به دنیا آمده است ، فارغ التحصیل کارشناسی فیلم سازی و عکاسی می باشد وی اکنون به عنوان بازیگر آثار کمدی شناخته می شود .( بیوگرافی فرهاد آئیش + اینستاگرام )

بیوگرافی فرهاد آئیش

نام نام خانوادگیفرهاد آئیش
Farhad Aeesh
نام اصلیفرهاد حشمتی عقدایی
تاریخ تولد۲۷ شهریور ۱۳۳۱
محل تولدتهران
شمیران
مدرک تحصیلیکارشناسی فیلم سازی
کارشناسی عکاسی
همسرمائده طهماسبی
قد۱۸۳ سانتیمتر
مهارت هابازیگری
نویسندگی
کارگردانی
بیوگرافی فرهاد آئیش + اینستاگرام

فرهاد آئیش بازیگر
فرهاد آئیش بازیگر

خانواده و کودکی

فرهاد آئیش متولد و بزرگ شده ی محله شمیران تهران می باشد ، نام اصلی وی « فرهاد آئیش حشمتی عقدایی » می باشد و اصالت پدریش به عقدا از توابع یزد باز میگردد.

در هفت سالگی پدرش را از دست میدهد ، مادرش که مدیر مدرسه بود .

مهاجرت به انگلستان

آئیش پس از گرفتن دیپلم در کنکور قبول نمی شود و تصمیم میگیرد به خارج از ایران برود تا شاید در آنجا بتواند تحصیل کند ، وی با پانصد پوند بدون تسلط به زبان انگلیسی راهی این کشور شد و به محض ورود در یک رستوران مشغول به کار می شود و در یک کلاس آموزش زبان ثبت نام میکند .

استخدام در دانشگاه

آئیش در انگلستان توانست در دانشگاه رشته عکاسی قبول شود ، در دوران دانشجویی فعالیت های خوبی داشت و حتی یک فیلم کوتاه ساخت همین موضوع باعث شد مسئولان لابراتوآر عکاسی دانشگاه از وی برای همکاری دعوت کنند و خیلی زود استخدام شود .

وی از حضور در فضای دانشگاه بهترین استفاده را کرد و در نمایش های زیادی بازی کرد و حتی پس از مدتی نمایش هایی را کارگردانی میکرد .

فرهاد آئیش پس از انگلستان به امریکا رفت و در شهرهای سانفرانسیسکو، واشینگتن و بوستون زندگی کرد سپس به آلمان ( شهر برلین ) رفت .

بازگشتن به میهن

هنگامی که ۴۵ ساله بود ( سال ۱۳۷۶ ) به کشور بازگشت و با تجربیات زیادی که در ۲۷ سال مهاجرتش کسب کرده بود وارد دنیای هنر های نمایشی ایران شد .

گریم فرهاد آئیش
گریم فرهاد آئیش

همسر فرهاد آئیش

فرهاد آئیش در دوران دانشجویی برای نمایش یک تئاتر به آلمان رفته بود که در آنجا با مائده طهماسبی اشنا می شود و این آشنایی ۳ سال ادامه پیدا می کند که نهایتا فرهاد آئیش یک روز صبح خیلی زود با خانم طهماسبی تماس میگیرد و می گوید ما جفت هم هستیم و باید ازدواج کنیم .

آنها نهایتا با یکدیگر ازدواج کردند و مهریه خانم طهماسبی پنج سکه طلا می باشد .

آئیش
آئیش

بیوگرافی فرهاد آئیش + اینستاگرام

مائده طهماسبی

مائده طهماسبی سال ۳۶ در شهر بابل به دنیا آمده است ، وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد خبرنگاری می باشد .

فرهاد آئیش و همسرش
فرهاد آئیش و همسرش

اینستاگرام مائده طهماسبی

maedehtahmasebii

بچه دار نشدن

آئیش و طهماسبی تصمیم گرفته اند برای از دست ندادن یکسری از آزادی هایشان بچه دار نشوند و گفته اند که هر چیزی یک قیمتی دارد و آزادی ما نیز به قیمت بچه دار نشدن می باشد .

عکس فرهاد آئیش
عکس فرهاد آئیش

گوشت ممنوع

فرهاد آئیش گفته است از بیست سال پیش با همسرش تصمیم گرفته اند که گوشت مصرف نکند ، در این مدت بیشتر از غذای های سبزیجاتی استفاده می کنند .

علاقه به کمدی

در میان ژانر های نمایشی به کمدی علاقه بیشتری دارد و تلویزیون ، سینما یا تئاتر برایش فرقی ندارند ، مهم نقشی می باشد که بازی میکند و چالشی که برای اجرای نقش باید پشت سر بگذارد .

علاقه به موتور

آئیش از دوران جوانی به موتور سیکلت علاقه ی زیادی داشته و طی سال ها انواع موتور های مختلف را استفاده کرده است ، وی یک بار مادرش را سوار موتور کرده بود که زانوی مادرش در حال حرکت به جایی برخورد میکند و از این موضوع به عنوان تنها خاطره ی بد موتورسواری خود یاد میکند .

موتورسواری فرهاد آئیش
موتورسواری فرهاد آئیش

مربی خنداننده شو

در خنداننده شو ۲ اشکان خطیبی، پانته‌آ بهرام و فرهاد آئیش در کنار رامبد جوان به عنوان مربی کمدین های نوظهور حضور داشتند ، مهمترین چالش فرهاد آئیش در این مسابقه آماده کردن « وحید رحیمیان » برای استند آپ هایش بود.

وحید رحیمیان خندوانه
وحید رحیمیان خندوانه
فرهاد آئیش در خندوانه
فرهاد آئیش در خندوانه

دزدی در آمریکا

موقعی که جوان و در آمریکا دانشجو بودم گرسنه بودم و دفعه چندمی بود که از دوستم پول قرض می‌کردم و دیگر رویم نشد، روز بعدش قرار بود از دانشگاه حقوق بگیرم چون مدیر لابراتوار عکاسی بودم. دو بار به یک سوپرمارکت رفتم و وانمود کردم دارم خرید می‌کنم. کلی خرید در سبد چیدم و در همان حین بسته بادامی برداشتم و خوردم و بعد یک شیشه شیر کوچک باز کردم و خوردم. بعد همه خریدها را ول کردم و رفتم. گرسنه بودم و مجبور شدم دست به دزدی کنم .

بلیط مسافرت تنهایی به تایلند

مائده طهماسبی در برنامه “ام شو” مجید صالحی به همراه فرهاد آئیش شرکت کردند و در همین گفتگو فرهاد آییش از هدیه همسرش که یک بلیط مسافرت تنهایی به تایلند بود پرده برداشت.

فرهاد آئیش در ادامه گفت: تایلند چون شهر موتورسواری است، چنین هدیه ای را همسرش به او داده است و این فقط به خاطر اطمینانی است که در زندگی وجود دارد.

برنامه دورهمی

فرهاد آئیش در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بود ، در آن شب حمید عسکری به عنوان خواننده مهمان این برنامه بود .

blank
فرهاد آئیش در برنامه دورهمی

منبع : رکناهمان

بیوگرافی حمیدرضا محمدی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 159

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir