تووانا تورکای چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۶۹ در اسکدار استانبول ترکیه به دنیا آمده است ، در رشته سینما تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است و اکنون به عنوان بازیگر و خواننده شناخته می شود . ( بیوگرافی تووانا تورکای + اینستاگرام )

بیوگرافی تووانا تورکای

نام نام خانوادگیتووانا تورکای
Tuvana Türkay
لقبتووی تور
تاریخ تولدچهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۶۹
۳ اکتبر ۱۹۹۰
سن33 سال و 8 ماه
محل تولداسکدار استانبول
تحصیلاتکارشناسی سینما
نژادترک
محل سکونتاستانبول
وضعیت تاهلمجرد
فرزند
قد175 سانتیمتر
وزن55 کیلوگرم
رنگ چشمسبز
رنگ موخرمایی
غذای مورد علاقهآبگوشت
شهر مورد علاقهونیز
بازیگر مرد مورد علاقهرابرت دنیرو
بازیگر زن مورد علاقهجودی فاستر
فیلم مورد علاقهرونین
خواننده مورد علاقهابراهیم تاتلیسس
درآمد سالیانه800 هزار دلار
ثروت6 میلیون دلار
ملیتترکیه ای
دیناسلام
صفحه IMDBIMDB
بیوگرافی تووانا تورکای + اینستاگرام
کودکی تووانا تورکای
کودکی تووانا تورکای
تووانا تورکای بازیگر ترک
تووانا تورکای بازیگر ترک

خانواده تورکای

یک خواهر بزرگتر از خود دارد که در زمینه مدلینگ فعالیت میکند ، پدر و مادرش زمانی که هفت ساله بود از یکدیگر جدا می شوند و تووانا و خواهرش همراه مادرشان زندگی کردند .

تووانا تورکای بازیگر
تووانا تورکای بازیگر

شروع با مدلینگ

تووانا گفته است پس از طلاق پدر و مادرم دچار افسردگی شده بودم ، مادر از طریق مجسمه سازی مخارج ما را تامین می کرد.

مادرم برای تغییر روحیه ام مرا به موسسه مدلینگ برد تا با توجه به قد بلندی که نسبت به همسن های خودم داشتم در این مسیر قرار بگیرم که شاید روزی یک مدل حرفه ای شوم و ذهنم در یک مسیر دیگر درگیر شود .

تحصیلات

در سال 2008 موفق به دریافت دیپلم می شود و برای ادامه تحصیل به دانشگاه بیکنت میرود تا در رشته سینما درس بخواند .

در زمان دانشجویی با توجه به فعالیتش در زمینه مدلینگ و آشنایانی که داشت توسط در سریال « جدایی » بازی کند .

تحصیلات تووانا تورکای
تحصیلات تووانا تورکای

معیار انتخاب همسر

تووانا در مورد معیار انتخاب همسر گفته است در دنیای امروز صداقت پدیده ای کم یاب و نادر شده است ، اگر فرد صادق و خوبی را ببینم حتما با او ازدواج می کنم .

تووانا تورکای عکس
تووانا تورکای عکس

خیانت

تووانا ترکای از سال 2016 با « آلپر پوتوک » بازیکن تیم فنرباغچه رابطه داشته است و در این سه سال چند بار به دلیل خیانت های پوتوک از وی جدا شد تا این که در سال 2019 اعلام کرد، هیچوقت حاضر به دیدن پوتوک نخواهد بود .

تووانا تورکای و آلپر پوتوک
تووانا تورکای و آلپر پوتوک

پیش از این تووانا با « سرجان بیلدریم » بازیکن تیم بورسا اسپور رابطه داشت که در آن رابطه هم خیانت دید و از سرجان جدا شد .

سریال فریاد سنگ

تووانا یکی از بازیگران سریال « فریاد سنگ » بوده، که در مورد وضعیت فلسطینی های اسیر در زندان های رژیم اشغالگر قدس ساخته شده است .

پخش این سریال توسط شبکه های ماهواره ای ترکیه صورت میگرفت اما رژیم صهیونیستی این سریال را موجب برانگیختن خشم اعراب دانست و تماشای آن در اماکن عمومی را ممنوع کرد .

سریال فریاد سنگ از شبکه آی فیلم با دوبله فارسی نیز پخش شده است .

تبلیغات

تووانا بخش اعظمی از درآمد خود را از طریق بازی در تبلیغات کسب می کند ، وی با برند های معروفی از جمله :Telekom, Only Ped, Akbank ،Coca Cola همکاری دارد و به تازگی تبلیغات محصولات شرکت فیات را نیز کار کرده است .

او معتقد است از اعتباری که در بازیگری و خوانندگی کسب کرده است باید برای درآمد زایی استفاده کند .

لیلی در سریال عشق ممنوعه

تووانا در سال 2018 در سریال « عشق ممنوعه » با بازی در نقش لیلی بیش از پیش به شهرت دست پیدا کرد این سریال توسط شبکه های ماهواره ای غیر مجاز به فارسی دوبله و پخش شد .

کمبود پدر

در تمام دوران زندگی کمبود پدر را احساس میکردم و این موضوع باعث بی اعتمادی من به سایر افراد شد ، همیشه منتظر بودم تا آشنایانم یهو غیب شوند و برای همیشه بروند .

جراحی زیبایی

تووانا می گوید :

من همیشه به قد و هیکل خویم شناخته میشدم اما بینی بزرگم یک نقطه ضعف برایم بود که با عمل جراحی این مشکل برطرف شد ، از گفتن این موضوع ترسی ندارم و همواره می گویم اگر عیبی با عمل جراحی قابل رفع می باشد باید آن را رفع کرد تا زندگی لذت بخش تری را داشت …TRT

تووانا تورکای قبل از عمل
تووانا تورکای قبل از عمل

بیوگرافی تووانا تورکای + اینستاگرام


تناسب اندام و رژیم غذایی

من از زمانی که وارد دنیای مدلینگ شدم به موضع کنترل وزن دقت داشتم ، تمام زیبایی یک مدل به فیت بودن آن می باشد ، من از زمانی که بالغ شدم تا کنون همیشه بین 54 تا 55 کیلوگرم وزن داشتم و هیچوقت اجازه نمیدهم وزنم بالا برود .

به خوردن خوراکی های خوش مزه خیلی علاقه دارم اما خودم را در این زمینه محدود کرده ام ، میدانم لذت خوردن غذای های خوش مزه به قیمت از دست دادن زیبایی برایم تمام می شود .

قد تووانا تورکای
قد تووانا تورکای

بیوگرافی هانده دوغان دمیر + اینستاگرام

معیار انتخاب نقش

به نقش های مرموز و چند بعدی علاقه دارم ، همیشه دوست دارم نقش زنی را بازی کنم که بیماری روانی دارد، اما کسی از بیماری او با خبر نیست و اقدامات او در خفا انجام می شود .

نقش های خیلی مذهبی را هم می پسندم مثلا شخصیت های دینی و مذهبی که پاکی و قداست خاصی دارند .

تووانا تورکای بدون آرایش
تووانا تورکای بدون آرایش

حیوانات

می گوید همراه با خواهر و مادرش زندگی میکند و هر سه به حیوانات علاقه دارند ، همین موضوع باعث شده است سگ و گربه برای بزرگ کردن خریداری کند ، اکنون سه سگ و یک گربه دارند .

تفریح

تورکای می گوید به تماشای فیلم و ورزش علاقه خاصی دارد ، هرگاه فرصت کند برای غواصی به زیر دریا میرود زیرا اعتقاد دارد دنیای زیر آب خیلی تماشایی و شلوغ تر از آن چیزی است که عموم مردم تصور میکنند .

تووانا تورکای
تووانا تورکای

خوانندگی تووانا تورکای

در سال 1398 با انتشار یک تک آهنگ به اسم « دروغ بگو » وارد عرصه خوانندگی شد و با استقبالی که از این آهنگ شد اعلام کرده است حتما خوانندگی را ادامه می دهد .

جهانگردی

به دیدن کشور های مختلف خیلی علاقه دارم تا کنون به بیش از 30 کشور دنیا سفر کرده ام ولی هنوز خیلی از کشور ها را ندیده ام و این موضوع انگیزه ی اصلی من برای کار کردن می باشد ، من هر زمانی که فرصت پیدا کنم یک گوشه از جهان را برای سفر انتخاب می کنم .

تووانا تورکای با حجاب
تووانا تورکای با حجاب

بهترین سفر

در میان کشور های مختلفی که رفته ایتالیا بخاطر شهر ونیز برایم از همه جالب تر بوده است ، فرهنگ مردم هند هم خیلی عجیب و غریب هست و آدم هر چه در هند بماند باز هم کم است .

اینستاگرام تووانا تورکای

https://www.instagram.com/tuvanaturkay/


بیوگرافی زینب باستیک + اینستاگرام

بیوگرافی الچین سانگو و همسرش + اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 458

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir