سوال های استخدامی ایلان ماسک

ایلان ماسک مدیر عامل اجرایی شرکت های اسپیس ایکس ، تسلا ، سولار سیتی ، پی پل و هایپرلوپ برای استخدام در شرکت هایش دو مرحله آزمون استخدام تعاملی دارد که پس از تایید رزومه افراد اجرا می شود ، در مرحله نخست 16 سوال به صورت تلفنی از فرد مورد نظر پرسیده می شود در صورت کسب امتیاز مورد نیاز فرد برای مرحله دوم باید به 2 سوال ایلان ماسک به صورت حضوری پاسخ بدهد .

سوال های تلفنی استخدامی ایلان ماسک

سوال اول استخدامی ایلان ماسک : کامپوزیت‌ها چه هستند ?

سوال دوم استخدامی ایلان ماسک : سایز یک متغیر عدد صحیح در سیستم ۳۲ بیتی چند است ?

سوال سوم استخدامی ایلان ماسک : در لیست پیوندی متصل، چگونه می‌توان یک چرخه را پیدا کرد ?

سوال چهارم استخدامی ایلان ماسک : برای محافظت از کابل‌های الکتریکی در برابر سقوط اجسام تیز روی آن‌ها چه طراحی به ذهنتان می‌رسد ?

سوال پنجم استخدامی ایلان ماسک : طراحی فرآیندی را توضیح دهید که از مجموعه‌ای از لوله‌ها برای سوخت رسانی سریع به موتور موشک استفاده می‌شود. توجه کنید که معاملات باید بهترین محاسبات را برای فشار مایع و ملاحظات ساختاری ارائه دهند.

سوال ششم استخدامی ایلان ماسک : فرض کنید متغیری داریم به نام var که با ‘۲’ مقداردهی شده است. اگر عبارت ‘var++’ را چاپ کنید، خروجی چه مقداری را نشان خواهد داد؟ اگر ‘++var’ را چاپ کنید خروجی چه چیزی خواهد بود؟ مقدار نهایی ‘var’ چند است ?

سوال هفتم استخدامی ایلان ماسک : Null pointer چیست ?

سوال هشتم استخدامی ایلان ماسک : همان‌طور که می‌دانید ساختارهای زیادی مانند آرایه‌ها و هیپ‌ها برای داده‌ها وجود دارد. چرا به جای آن‌ها از یک ساختار واحد استفاده نمی‌شود ?

سوال نهم استخدامی ایلان ماسک : اگر یک شی سنگین داشته باشید که با سرعت بسیار بسیار بالایی در حرکت باشد چگونه سرعت آن را بدون خطر پایین می‌آورید ?

سوال دهم استخدامی ایلان ماسک : چه چیزی شما را سایر افرادی که برای استخدام در شرکت اسپیس‌ایکس درخواست داده‌اند متمایز می‌کند ?

هر فرد باید 9 سوال از این 16 سوال را پاسخ بدهد

سوال یازدهم استخدامی ایلان ماسک : تصور کنید یک تیر یا ستون افقی (cantilever beam) با جرم m و طول L از یک طرف ثابت شده است. اگر این تیر در معرض نیروی اینرسی با توزیع بار یکنواخت w قرار بگیرد، طول آن چه موقع به L/4 خواهد رسید ?

سوال دوازدهم استخدامی ایلان ماسک : از چه روشی برای اتصال یک ابزار حساس به یک سطح لرزان استفاده می‌کنید ?

سوال سیزدهم استخدامی ایلان ماسک : تصور کنید یک طرف یک تیر یا ستون افقی به دیوار متصل بوده و طرف دیگر آن آزاد است. اگر نیرویی به این تیر وارد شود از کدام محل می‌شکند؟ برای تعیین نیرویی که باعث شکستن تیر می‌شود چه عواملی را باید بدانید ?

سوال چهاردهم استخدامی ایلان ماسک : اگر جریان بالایی را از طریق جوش نقطه‌ای نیکل و مس انتقال دهید چه اتفاقی خواهد افتاد ?

سوال پانزدهم استخدامی ایلان ماسک : چگونه می‌توان تنها با استفاده از دستورات push و pop محتویات یک پشته یا stack را معکوس کرد?

سوال شانزدهم استخدامی ایلان ماسک : چه راه حلی برای تنظیم دمای اجسام در فضا دارید ? فاکتور اصلی محدودکننده‌تان چیست ?


سوال ایلان ماسک

در صورتی که متقاضی بتواند 9 سوال از 16 سوال فوق را پاسخ دهد برای مصاحبه حضوری دعوت می شود ، در این مرحله ایلان ماسک 2 سوال می پرسد :

سوال اول ایلان ماسک برای استخدام :

ایلان ماسک در ابتدا می پرسد دانستان زندگی ات را برایم تعریف کن و پیچیده ترین مشکلاتی که حل کرده ای چه بوده است ؟

سوال دوم ایلان ماسک برای استخدام :

سوال دوم همیشه یک تست هوش می باشد که یک مورد از آن توسط رسانه ها منتشر شده است و به سوال استخدامی ایلان ماسک معروف شده است ، البته گفته می شود ایلان ماسک برای هر فرد تست هوش های مختلفی مطرح می کند .

سوال : شما ابتدا یک مایل به سمت جنوب حرکت می کنید سپس یک کیلومتر به سمت غرب میروید اکنون یک کیلومتر به سمت شمال حرکت میکنید اکنون شما در نقطه شروع قرار دارید شما کجا هستید ؟

پاسخ : دقیقا روی مرکز قطب شمال .

سوال استخدامی ایلان ماسک
سوال استخدامی ایلان ماسک
 جملات انگیزشی ایلان ماسک

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 10

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir