شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا در این شبکه را تعلیق کرد. توییتر اعلام کرد که حساب کاربری ترامپ در این شبکه اجتماعی را به صورت دائمی به حالت تعلیق در آورده است. ( توئیتر ترامپ به صورت دائمی مسدود شد )

دلیل توئیتر برای مسدود کردن حساب ترامپ

توییتر در توضیح دلیل تعلیق حساب کاربری ترامپ، نگرانی از ترویج خشونت بیشتر توسط توییت‌های ترامپ را دلیل این اقدام خود اعلام کرده است.

توییتر اعلام کرد که دو توییت اخیر ترامپ در اعلام عدم مشارکت در مراسم تحلیف بایدن و همچنین تاکید بر این موضوع که نمی‌توان طرفدارانش را نادیده بگیرند، به عنوان تحریک کننده دانسته است.

توییتر ترامپ را بیش از 88 میلیون و هفتصد هزار نفر از سرتاسر جهان پیگیری می‌کردند و این شبکه اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای وی برای ارسال پیام به مخاطبانش بوده است.

تعدادی از خبرنگاران مسدود شدن حساب ترامپ در توییتر را پایان دوران وی توصیف کرده و گفتند که دوران ترامپ در توییتر زودتر از دوران ریاست جمهوری‌اش به پایان رسید.

توییتر یادآوری می کند که هیچ حساب کاربری بالاتر از قوانین نیست و از این شبکه اجتماعی نمی توان برای تحریک خشونت استفاده کرد.

در بیانیه افزوده است: “انتشار طرح های اعتراضات مسلحانه در آینده در توییتر و خارج از آن آغاز شده است ، از جمله پیشنهاداتی برای حملات بیشتر و جدیدتر  به کاخ کنگره ایالات متحده ودیگر ساختمان های دولتی در مرکز  ایالت ها در 17 ژانویه 2021”.

دیوانگی ترامپ

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا  پس از مسدود کردن حساب کاربری وی توییتر ، “عصبانی شد” و ” حالت دیوانگی به وی  دست داد”. این مطلب را  روزنامه پولیتیکو به نقل از یک منبع در دولت آمریکا  اطلاع داده است.

مرگ پزشک آمریکایی پس از تزریق واکسن فایزر

توئیتر ترامپ به صورت دائمی مسدود شد/

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 3

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir