برک آتان پنج شنبه، ۴ مهر ۱۳۷۰ در شهر ازمیر کشور ترکیه به دنیا آمده است . فارغ التحصیل کارشناسی روابط عمومی از دانشگاه آنادولو می‌باشد و از سال 2019 دانشجوی کارشناسی بازیگری دانشگاه بیکنت می‌باشد . اکنون وی به عنوان بازیگر شناخته می‌شود و در ابتدای جوانی توانسته است به شهرت فراوانی دست پیدا کند .

برک آتان
برک آتان

بیوگرافی برک آتان

نام نام خانوادگیبرک آتان
Berk Atan
لقببرکات
تاریخ تولدSeptember 26, 1991
پنج شنبه، ۴ مهر ۱۳۷۰
محل تولدازمیر
نژادترک
محل سکونتاستانبول
همسر
فرزند
قد189 سانتیمتر
وزن86 کیلوگرم
رنگ چشمقهوه ای تیره
رنگ مومشکی
غذای مورد علاقهپیتزای پنیر
شهر مورد علاقهونیز – ایتالیا
رنگ مورد علاقهآبی لاجوردی
بازیگر مرد مورد علاقهرابرت دنیرو
مایکل داگلاس
تام کروز
بازیگر زن مورد علاقهجودی فاستر
فیلم مورد علاقهرونین
خواننده مورد علاقهابراهیم تاتلیتیس
درآمد سالیانه1.5 میلیون دلار
ثروت12 میلیون دلار
ملیتترکیه ای
دیناسلام – سنی
صفحه IMDBIMDB
بیوگرافی برک آتان

روابط برک آتان

برک آتان تاکنون ازدواج نکرده است ، اما در سال 2016 با سیمگه پیرکن به مدت پنج ماه رابطه داشت . بعد از یک ماه با سیم اوکلار وارد رابطه شد که این رابطه هم بیش از 2 سال دوام نداشت .

در حال حاضر میگوید که می‌خواهد فقط بر روی کار و تحصیلاتش تمرکز کند و دوست ندارد فعلا وارد رابطه عاشقانه شود .

روابط برک آتان
روابط برک آتان

خانواده برک آتان

برک در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده است ، به همین دلیل پدر و مادرش مخالف بازیگر شدن وی بودند برک تنها فرزند خانواده است .پدرش متین آتان بازیکن سابق فوتبال و مادرش آرایشگر است .

برک در مورد تک فرزندی گفته است عموهام فرزندان زیادی داشتند که در کنار آنها اصلا احساس تنهایی نمیکردم ما و تمام عموهایم در یک ساختمان زندگی میکردیم .

کودکی برک آتان
کودکی برک آتان

شروع با مدلینگ

سال 2011 به پیشنهاد یکی از دوستانش فعالیت در عرصه مدلینگ را آغاز نمود و در همان سال توانست بهترین مدل در غرب ترکیه شود .

این موفقیت برای او راضی کننده نبود زیرا همواره به بازگر شدن علاقه داشت .

برک در مورد فلسفه مد گفته است من کاری ندارم که مجلات مد و پوشاک چه چیزی را ترویج میدهند من برای خودم و سلیقه خودم احترام قائل هستم و هر چه خود بپسندم میپوشم .

آغاز بازیگری

پس از درخشش در زمینه مدلینگ ، سال 2013 با بازی در سریال « برگ ریزان » توانست برای نخستین بار جلوی دوربین برود . وی در این سریال با آسلیهان گونر و اپیک توزجو اوغلو هم بازی شد .

berk atan
berk atan

بازیگری و شهرت

سال 2015 با بازی در سریال « دختران آفتاب » توانست به طور کامل به شهرت برسد ، وی در این سریال نقش « ساواش مرت اوغلو » را بازی میکرد .

برک در سریال دختران آفتاب با بازیگران مطرحی همچون هانده ارچل ، بورجو اوزبرک همبازی شد و همین مسئله باعث شد خیلی بیشتر دیده شود .

داستان این سریال در مورد خانم جوانی به نام گونش است که به همراه 3 دخترش دوقلو هایی به نام نازلی و سلین و دختر کوچکش پری زندگی می کنند . همسر گونش سالهاست آنها را ترک نموده و او حالا عاشق مردی شده که یکی از دخترانش او را فرد خوبی نمیداند و از ازدواج مادرش با او راضی نیست ولی دختر دیگرش این ازدواج را فرصتی برای تمام خانواده می داند.

در نهایت گونش تصمیم به ازدواج با مرد مورد علاقه اش گرفته و آنها وارد خانواده آن مرد می شوند ولی ماجراها آنطور که تصور میشد پیش نمیرود …

سریال تحمل کن دلم

برک آتان در سال 2017 در سریال « تحمل کن » نقش « عاطف » را بازی کرد . سریال تحمل کن در شبکه های ماهواری با دوبله فارسی پخش شد و همین موضوع باعث شد برک آتان نزد برخی از ایرانی ها شناخته شود .

بلافاصله پس از سریال « تحمل کن » برای بازی در سریال « اشک های جنت » دعوت به همکاری شد ، این سریال در سال 2018 منتشر شد .

berk atan actor
berk atan actor

علاقه به ورزش

به بخاطر فوتبالیست بودن پدرش ، از کودکی فوتبال بازی میکرده است اما علاقه ای به این رشته ورزشی نداشت و در دبیرستان عضو تیم بسکتبال مدرسه شد .

تنیس روی میز و بولینگ را به عنوان تفریح دوست دارد اما رشته ورزشی که اکنون دنبال میکند بدنسازی می‌باشد .

گالاتاسرای

برک از طرفداران دو آتیشه تیم فوتبال گالاتاسرای هست ، اگر مشغول کار نباشد حتما برای تماشای بازی تیم محبوبش به استادیوم میرود .

در ضمن به تماشای مبارزات رزمی آزاد خیلی علاقه دارد و میگوید در اوقات فراغت همیشه به تماشای این مسابقات میپردازد

تعریف زیبایی

تعریف زیبایی از نظر من زیبایی رفتار انسان ها با یکدیگر است ، زیبایی ظاهری هیچوقت دائمی نخواهد بود اما خاطرات خوبی که برای دیگران میسازیم میتونه حتی بعد از مرگمان هم باقی بماند .

زیباترین چیزی که در یک فرد میتوان یافت صداقت است .

برنامه ریزی ندارم

برک آتان گفته است : آدم مذهبی نیستم ولی میدانم سرنوشت ما دست خداوند است به همین دلیل خیلی درگیر تعیین هدف و برنامه ریزی های زیادی نمیشوم ، تا آنجا که منطقی باشد برای کارم برنامه دارم اما خیال پردازی را با اسم برنامه ریزی بلند مدت قبول ندارم .

هرگز بدون گردنبندی که نام خدا بر روی آن حک شده است جایی نمیروم اینها اعتقادات من است و به کسی اجازه دخالت در آنها نمیدهم .

برک آتان بازیگر ترک
برک آتان بازیگر ترک

علاقه به نقش کمدی

بریک در یک مصاحبه گفته است خیلی دوست دارد نقش کمدی بازی کند اما هنوز نقش مناسبی به او پیشنهاد داده نشده است . همچنین گفته است خیلی شوخ است و همه ی دوستانش میگویند اگر نقش کمدی بازی کند حتما موفق می‌شود .

کوه دل

سال 2020 با بازی در سریال « کوه دل » با گلسیم علی همبازی شد ، این سریال در سایت های ایرانی با دوبله های زیر زمینه منتشر شد و استقبال نسبتا خوبی از آن صورت گرفت .


سیگار

با وجود اینکه همیشه ورزش میکرده است اما از دوران دبیرستان سیگار مصرف میکرده ولی گفته است از سال 2019 مصرف سیگار را به شدت محدود کرده است و قصد دارد بیشتر از روزی 3 نخ مصرف نکند .

برک آتان
برک آتان

اینستاگرام برک آتان

بریک آتان در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت میکند :

https://www.instagram.com/berkatan/

اینستاگرام برک آتان
اینستاگرام برک آتان

آثار بریک آتان

  • کوه دل – 2020
  • اشکهای جنت – 2017
  • تحمل کن دلم – 2017
  • دختران خورشید – 2016
  • همه چی روبراهه مرکز – 2013
  • برگ ریزان – 2013
آسیا تاشکین
الچین سانگو
بهار شاهین

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 108

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir