نوشتن نامه های رسمی و اداری ، اصول و قواعدی دارد که در صورت رعایت نکردن آنها ، نامه شما موجب سوء تفاهم و مشکل خواهد شد . نوشتن نامه درخواست یکی از حساس ترین موارد می‌باشد . در این مطلب چندین نمونه نامه درخواست رسمی برای شما عزیزان قرار داده ایم که میتوانید در صورت نیاز از آنها استفاده نمائید . ( نامه اداری درخواست کار )

متن درخواست کار
متن درخواست کار

نامه درخواست کار

مدیریت محترم سازمان ….

با عرض سلام و خسته نباشید

احتراما به استحضار می‌رساند عطف به اطلاعیه شماره …… مورخ …. در باب موضوع استخدامی، اینجانب ….. فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته …. هستم و از آنجا که رشته تحصیلی اینجانب ارتباط مستقیمی با موقعیت شغلی در سازمان دارد و هم چنین در دوره‌های آموزشی مرتبطی، چون … و ….. شرکت کرده‌ام و در این زمینه سابقه شغلی دارم، از شما تقاضا دارم امکان استخدام مرا برای برای این شغل بررسی فرمایید و قابلیت‌هایی، چون تجربه کاری مرتبط، تسلط به زبان انگلیسی و داشتن سابقه … ساله در سمت …. در شرکت …. و هم چنین داشتن روحیه کار تیمی و علاقه به فراگیری هر چه بیش‌تر نظر شما را جلب و فرصتی برای اینجانب فراهم نماید.

رزومه شغلی اینجانب به پیوست این نامه به شما تقدیم می‌گردد. از این که وقتی را به مطالعه این رزومه اختصاص می‌دهید، از شما سپاس گزارم. با آرزوی بهروزی

نام و نام خانوادگی


نمونه نامه درخواست استخدام در بانک

رئیس محترم بانک / موسسه مالی و اعتباری ………

جناب آقای ………

موضوع : درخواست استخدام

با سلام و احترام

اینجانب ……….. متولد ……….. دارای مدرک تحصیلی ……….. و مهارتهای ……….. درخواست استخدام در بانک تحت مدیریت شمار را دارم.

امید دارم خصوصیات اینجانب مورد تایید مدیریت محترم قرار گیرد و فرصتی را فراهم سازد تا بتوانم خواست ها و خدمات مورد نظر آن سازمان را برآورده سازم.

ضمن آرزوی توفیق و بهروزی برای جنابعالی، از وقتی که به بررسی رزومه اینجانب اختصاص می دهید تشکر می نمایم.


نامه اداری درخواست کار

نامه درخواست کار از کاریابی

مدیر محترم سامانه کاریابی و استخدام …

جناب آقای …

موضوع: درخواست استخدام

باسلام واحترام،

بدینوسیله پیرو درج آگهی استخدام آن شرکت در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز مورخ 1399/7/9 جهت همکاری در بخش فروش و بازاریابی آن شرکت، به پیوست مشخصات و سوابق شغلی خود (رزومه) خود را برای اعلام آمادگی جهت همکاری تقدیم می دارم .

امیدوارم ویژگی های اینجانب از جمله، تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و گذراندن دوره های بازاریابی، با تسلط کامل به زبان انگلیسی، داشتن مهارت های ارتباطی قوی، اعتماد به نفس بالا و اشتیاق به یادگیری مداوم و به روز نمودن اطلاعات شغلی مورد توجه آن مدیریت محترم قرار گیرد و فرصتی را فراهم سازد تا بتوانم خواست ها و خدمات مورد نظر آن شرکت را برآورده سازم .

ضمن آرزوی توفیق و بهروزی برای جنابعالی، از وقتی که به بررسی رزومه اینجانب اختصاص می دهید تشکر نموده و آمادگی خود را جهت حضور درآن شرکت برای ارائه سایر اطلاعاتی که لازم باشد و آشنایی بیشتر اعلام می دارم .

با تشکر

نام و نام خانوادگی امضاء


نمونه نامه اداری درخواست کار از نماینده

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهر/شهرستان

با عرض سلام و ادب

احتراما اینجانب …….. ساکن شهر …………. دارای مدرک تحصیلی …………. در رشته ……………. می باشم. لذا چنانچه برای حضرت عالی امکان پذیر است شرایطی برای معرفی اینجانب جهت استخدام در شرکت / اداره ………… فراهم نمایید.

ضمناً اینجانب دارای …. سابقه کار در زمینه های ………….. بوده و علاوه بر مدرک دانشگاهی دارای مدرک …………. نیز می باشم.

پیشاپیش از توجه و عنایت آن نماینده ارجمند و مردمی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

با آرزوی توفیق

نام و نام خانوادگی


نامه اداری درخواست مساعدت برای استخدام فرزند

جناب آقای …………..مدیرعامل محترم شرکت ……………. موضوع : تقاضای مساعدت در خصوص استخدام فرزندبا سلاماحتراما به استحضار می رساند اینجانب ………….. شاغل در بخش ……………… این افتخار را دارم که پس از ۳۰ سال شرافتمندانه در تاریخ ……………… بازنشسته گردم .در طول این زمان همواره سعی نموده ام تا بتوانم کارم را به بهترین نحو ممکن انجام داده و نقشی هرچند کوچک در موفقیت شرکت که بعنوان خانه دومم آنرا احساس نموده ام ایفا نمایم .

و البته همواره در سختی ها و موقعیتهای مختلف خود را رهین محبتها و حمایتهای حضرتعالی دانسته و مراتب قدردانی و تشکر خود را بحضور تقدیم می نمایم.

بعنوان آخرین خواسته یک همراه و همدل که مرحله ای از زندگی خود را با صداقت و وجدان کاری در حد توان در شرکت به پایان رسانیده ام از حضرتعالی تقاضا دارم تا درصورت صلاحدید و امکان با استخدام فرزندم فلانی که دارای مدرک تحصیلی در رشته فلان می باشد و از نظر اخلاقی و انضباط و سخت کوشی ایشان را ضمانت می نمایم در شرکت موافقت فرمایید و شادی زاید الوصفی را به خانواده ام هدیه فرمایید.از حسن نظر و مساعدت حضرتعالی در طول این سالیان کمال تشکر و قدردانی را دارمبا تشکرامضا……………..

نمونه نامه درخواست استخدام
نمونه نامه درخواست استخدام

نمونه نامه درخواست شغل به امام جمعه

محضر مبارک حجت الاسلام و المسلمین ………

امام جمعه فرهیخته و دلسوز شهر/شهرستان ………..

با سلام و احترام

اینجانب …….. ساکن شهر ………….. دارای مدرک تحصیلی ……….. هستم. مدتی است که از کار بیکار شده و به دنبال شغل می گردم. لطفا شرایطی برای معرفی اینجانب جهت استخدام در شرکت / اداره فراهم نمایید.

ضمنا اینجانب دارای …. سال سابقه کار در ………. می باشم و علاوه بر مدرک دانشگاهی، دارای مدارک ………. هستم.

پیشاپیش از بذل توجه و عنایت آن مقام محترم تشکر و قدردانی می نمایم.

و من ا… توفیق

نام و نام خانوادگی

تاریخ و امضا


نامه اداری درخواست کار

نمونه نامه درخواست تدریس در دانشگاه

جناب آقای …………….رییس محترم دانشگاه ……………….موضوع : درخواست تدریس در دانشگاهباسلام واحترام ،بدینوسیله اینجانب ………………فارغ التحصیل مقطع دکترا در رشته ………………گرایش ……………….از دانشگاه ……………..ضمن ارسال رزومه و سوابق آموزشی و پژوهشی خود (رزومه پیوست )  بحضور جنابعالی ، تقاضای خویش جهت تدریس در دروس دانشگاهی زیر را بحضور تقدیم می نمایم.

1- …

2- …

امیدوارم ویژگی های اینجانب ازجمله ، سوابق آموزشی و تحصیلی ، تسلط کامل به زبان انگلیسی ، داشتن مهارت های ارتباطی قوی ، اعتماد به نفس بالا واشتیاق به یادگیری مداوم و به روز نمودن اطلاعات دانشی خود مورد توجه آن مدیریت محترم قرارگیرد و فرصتی را فراهم سازد تا بتوانم خواست ها و خدمات آموزشی مورد نظر دانشجویان محترم آن دانشگاه را برآورده سازم .ضمن آرزوی توفیق وبهروزی برای جنابعالی ، ازوقتی که به بررسی رزومه اینجانب اختصاص می دهید تشکرنموده و آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه حضوری و ارائه سایراطلاعاتی که لازم باشد و آشنایی بیشتر اعلام می دارم .

با تشکر

نام و نام خانوادگی

امضاء

رزومه :

نام و نام خانوادگی – تاریخ تولد – نام پدر – سال تولد – کد ملی – وضعیت تاهل – جنسیت

سابقه آموزشی 7 سال

سابقه اجرایی 5 سال

دروس :

1-

2-

3-

عضو هیات علمی  ……… محل خدمت ….نوع استخدام …… مرتبه پایه …… کد مدرسی

آدرس و اطلاعات تماس : ……………………………

سوابق تحصیلی……..مقطع رشته کشور دانشگاه تاریخ اخذ نوع دانشگاه معدل*-*-*-*

سوایق تدریس :عنوان درس / مقطع تحصیلی / تعداد واحد / نام مرکز محل تدریس / نیمسال / دفعات تدریس

کتابها و مقالات تالیفی یا ترجمه

سوابق اجرایی :

میزان آشنایی با زبان های خارجه :

مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 170

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir