قطعا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید طلب خود را به فرد بدهکار یادآوری کنید و از او بخواهید تا تاریخ مشخص، مبلغ مورد نظر را پرداخت کند. در این زمان « متن نامه درخواست پرداخت بدهی » بسیار به کار می‌آید. همچنین در انتهای این صفحه پیامک درخواست پرداخت بدهی نیز آورده شده است .

متن نامه جهت پرداخت بدهی
متن نامه جهت پرداخت بدهی

درخواست پرداخت بدهی

جناب آقای …….

با سلام

بدینوسیله به استحضار می رساند بدهی شما به مبلغ …… تومان، پس از گذشت 4 ماه هنوز پرداخت نشده است. لطفا جهت پرداخت این مبلغ تا تاریخ ….. اقدام فرمائید .

با سپاس

نام نام خانوادگی امضا


درخواست پرداخت بدهی
درخواست پرداخت بدهی

متن نامه پرداخت بدهی

جناب خانم/آقای …

رییس محترم شرکت …

موضوع : درخواست پرداخت بدهی معوق

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می رساند بدهی شرکت … از تاریخ ………… لغایت ……… بابت خرید قطعات دستگاه همزن اسید، بالغ بر …………….. ریال گردیده است لذا از حضرتعالی درخواست دارم دستور لازم جهت پرداخت مبلغ مذکور را صادر فرمایید.

بدیهی است با عنایت به تعهدات این شرکت و لزوم تسویه حساب و پرداخت بدهی دیگر شرکتها ، دستور تسریع در پرداخت موجب کمال امتنان خواهد بود.

درصورت نیاز فاکتور ها بحضور ارسال خواهد گردید.

با تشکر

……………..

متن نامه جهت پرداخت بدهی

جناب آقای …….

ریاست محترم دانشگاه ………

موضوع : شهریه دانشگاه

با سلام

احتراما به استحضار می رساند اینجانب ….. از مورخ ……. بعنوان مدرس مشغول همکاری با گروه آموزشی رشته … می باشم. با عنایت به وجود مشکلات عدیده، امور مالی دانشگاه به مدت دو ترم پرداختی از بابت حق التدریس و حقوق به اینجانب نداشته و پیگیری های اینجانب نیز تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

با توجه به اینکه هم اکنون بعلت بروز برخی مشکلات مالی در تنگنای شدید می باشم از حضرتعالی تقاضا دارم دستور لازم جهت همکاری و پرداخت مساعده حقوق با اینجانب مبذول نمایند.

همچنین تقاضا دارم در صورت امکان شهریه همسر اینجانب به نام ……….. که مشغول تحصیل در این دانشگاه می باشند نیز از مانده از طلب حق التدریس و حقوق ایتجانب کسر گردد.

پیشاپیش از مساعدت جنابعالی کمال را دارم.

امیدوارم خداوند را همواره مد نظر داشته باشید.

با تشکر

فلانی

تاریخ

امضا


متن پرداخت بدهی

دوست عزیزم آقای /سرکار خانم………

سلام علیکم. احتراما توجه شما را برای آخرین بار به نامه های خودمان به تاریخ های ……….. و …… که بی پاسخ مانده است جلب می نمایم. یادآور می شوم که این نامه را آخرین نامه به حساب بیاورید که اگر حاضر به پرداخت بدهی خود نشوید، مجبورم که از راه قانونی اقدام کنم، زیرا این جانب نیز در مقابل بدهی دیگران تعهد دارم.

امضاء:


متن نامه برای گرفتن بدهی

جناب آقای ………
ریاست محترم شرکت ………..
موضوع: درخواست پرداخت حقوق معوقه

با سلام
احتراما به استحضار می رساند اینجانب ………. از مورخ ………. بعنوان کارگر در بخش …………. شرکت مشغول به کار می باشم. با عنایت به اینکه به مدت 2 ماه حقوقی به بنده پرداخت نگردیده و به علت پاره ای از مشکلات مالی اینجانب در تنگنای شدید می باشم. لذا از جنابعالی تقاضا دارم دستور لازم جهت پرداخت مساعده حقوق با اینجانب مبذول نمایید.

پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی کمال تشکر را دارم.
با تشکر ……….
تاریخ – امضا

متن بدهی شارژ ساختمان

مخاطب محترم

با سلام همانطور که مستحضرید حضرت عالی به عنوان یکی از ساکنین آپارتمان مبلغ … ریال بابت هزینه … از تاریخ … تا تاریخ … و مبلغ … ریال بابت هزینه … از تاریخ … تا تاریخ … به صندوق ساختمان بدهکار می باشید که از پرداخت آن خودداری می نمایید.

لذا در اجرای ماده 10 مکرر قانون تملک آپارتمان ها به شما اخطار می شود که ظرف مهلت 10 روز از تاریخ ابلاغ این اظهارنامه نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام فرمایید. بدیهی است پس از انقضاء این مهلت و عدم پرداخت هزینه های مذکور از سوی شما خدمات مشترک شما طبق قانون تملک آپارتمان ها و آیین نامه اجرایی آن قطع خواهد شد. همچنین طبق مقررات مربوطه از طریق مراجع قضایی نیز اقدام لازم انجام خواهد شد.

پیامک درخواست پرداخت بدهی

سلام

لطفا بدهی خود (4 میلیون تومان) را تافردا پرداخت نمائید.


پیامک درخواست پرداخت بدهی
پیامک درخواست پرداخت بدهی

متن پیامک پرداخت بدهی

سلام

طبق محاسبات بنده، شما 8 میلیون تومان بدهکار هستید. لطفا این مبلغ را تا روز چهارشنبه برایم واریز کنید .

مطالب پیشنهادی

متن نامه درخواست پرداخت بدهی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 286

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir