ادیسون ری ایسترلینگ 15 مهر 1379 در شهر لیفیت ایالت لوئیزیانا آمریکا متولد شده است . وی تیک تاکر ، یوتیوبر، بازیگر و مدل می‌باشد . با وجود سن کمی که دارد در مدت کوتاهی توانسته است به شهرت و ثروت بسیاری دست پیدا کند . برای اطلاع از بیوگرافی ادیسون ری در ادامه همراه ما باشید .(بیوگرافی ادیسون ری)

ادیسون ری تیک تاک
ادیسون ری تیک تاک

ادیسون ری

نام نام خانوادگیادیسون ری ایسترلینگ
Addison Rae Easterling
لقبادیسون ری
تاریخ تولدجمعه، ۱۵ مهر ۱۳۷۹
Friday, October 6, 2000
محل تولدشهر لیفیت ایالت لوئیزیانا آمریکا
Lafayette, Louisiana, United State
نژادآمریکایی – ایرلندی
محل سکونتلس آنجلس
پدرMonty Lopez
مادرSheri Easterling
خواهر/برادرLucas Lopez
Enzo Lopez
همسر
فرزند
قد168 cm
وزن55 kg
رنگ چشمقهوه ای
رنگ موبلوند
غذای مورد علاقهپاستا
شهر مورد علاقهنیویورک و پاریس
رنگ مورد علاقهسفید ، قرمز و مشکی
بازیگر مرد مورد علاقهتام کروز
بازیگر زن مورد علاقهجودی فاستر
فیلم مورد علاقهفیلم های بتمن
خواننده مورد علاقهریحانا
درآمد سالیانه2 میلیون دلار
ثروت9 میلیون دلار
ملیتآمریکایی
دینمسیحی
صفحه IMDBimdb
وب سایت شخصی
ادیسون ری

دوران کودکی

زمانی که شش سال بیشتر نداشت توسط مادرش در کلاس های باله ثبت نام شد. از همان ابتدا مادرش دوست داشت تا ادیسون فرد معروف و ثروتمندی شود . وضعیت مالی خانواده ری به حدی نامناسب بود که ادیسون برای تامین هزینه های تحصیل خود باید به پرستاری کودکان مشغول میشد .

ادیسون ری و مادرش
ادیسون ری و مادرش

در مورد آن دوران میگوید :

زمانی که فهمیدم این دنیا آنقدر بی رحم است که یک دختر نوجوان باید برای داشتن حداقل نیاز های خود کار کند، تصمیم گرفتم هر طور شده راهی برای نجات خود پیدا کنم . درست در همان اولین شبی که مشغول نگهداری یک کودک بودم در اولین فرصت یک ویدیو از حرکات دَنس ضبط کردم و در شبکه های اجتماعی منتشر کردم . این شروع همه چیز بود …

مادر ادیسون ری
مادر ادیسون ری

رها کردن تحصیل

ادیسون ری پس از دبیرستان به دانشگاه لوییزیانا رفت تا در رشته گزارش و پخش مسابقات ورزشی تحصیل کند. اما زمانی که در جولای 2019 به یک میلیون فالور در اپلیکیشن تیک تاک دست پیدا کرد، ادامه تحصیل را رها کرد و فهمید که از طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی بیشتر موفق خواهد بود .

عکس های ادیسون ری
عکس های ادیسون ری

درآمد از تیک تاک

در ابتدا برای تبلیغ در تیک تاک به ازای هر پست 50 دلار دریافت میکرد اما امروز با داشتن بیش از 85 میلیون فالور برای یک پست 24 ساعته 14500 دلار دریافت میکند .

ادیسون همچنین از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام و اشتراک گذاری ویدیو در یوتیوب درآمد نسبتا خوبی دارد و طبق آخرین آمار، سالی 2 میلیون دلار از این روش ها درآمد کسب میکند .

برند ادیسون ری

همزمان با افزایش چشمگیر شهرتش، یکی از شرکت های تولید لوازم آرایش به وی پیشنهاد همکاری داد، و اکنون برند Item Beauty تحت مالکیت اوست . این برند سالانه 400 هزار دلار سود به ادیسون ری پرداخت میکند و از این نظر یک قرارداد مالی موفق به حساب می‌آید .

برند Item Beauty از ابتدای سال 2021 وارد عرصه تولید اکسسوار و لباس نیز شده است و احتمالا درآمد ری نیز افزایش پیدا خواهد کرد .

برند ادیسون ری
برند ادیسون ری

نگاه غیر اخلاقی

وی در مصاحبه ای با مجله Glamour گفته است در این چند سال افراد زیادی در مورد ظاهر او نظرات غیر اخلاقی داده اند که برایش آزار دهنده بوده . همچنین گفته است خیلی ها به آسانی میگویند «تو زشت هستی» ، این حرف ها در ابتدا خیلی بیشتر از الان فکرم را مشغول میکرد . مدتی هست که با این موضوع کنار آمده ام باید همه این نظرات را فراموش کنم و فقط کار خودم را دنبال کنم .

فیلم سینمایی ادیسون ری

فیلم He’s All That اولین تجربه بازیگری وی می‌باشد، این فیلم در نتفلیکس منتشر شده است و در سایت IMDB امتیاز 4.3 از 10 را دریافت کرده است که نشان دهنده عدم موفقیت این فیلم می‌باشد .

He’s All That یک کمدی عاشقانه با محدودیت سنی +14 سال است .

عکس ادیسون ری
عکس ادیسون ری

دوران کرونا

در مورد دوران کرونا گفته است سخت ترین چیز این بود که توسط مادرش از رستوران رفتن منع میشد. اما بالاخره در اواخر سال 2020 به کرونا مبتلا شد ولی شدت زیادی نداشت و ریه اش درگیر نشد .

ادیسون ری استرلینگ
ادیسون ری استرلینگ

روابط

سال 2019 پس پیوستن به گروه The Hype house با Bryce Hall آشنا شد و مدتی با هم رابطه عاطفی داشتند اما پس از 4 ماه ناگهان از یکدیگر جدا شدند . ادیسون ری در مورد این رابطه گفته است Bryce Hall معتاد به مواد مخدر هست و حتی یکبار به دلیل حمل مقدار غیر مجاز کوکائین دستگیر شد و من برایش وثیقه تهیه کردم اما اعتیاد چیزی نیست که بتوان آن را تحمل کرد .

ادیسون ری پیج
ادیسون ری پیج

مهمترین رقبا

زمانی که در سال 2019 تیک تاک در سراسر جهان مخاطب های بسیاری را جذب میکرد ، ادیسون ری ، بلا پورچ و لورن گری با یکدیگر رقابت شدیدی در جذب فالور آغاز کردند که در نهایت ادیسون ری توانست از این دو رقیب خود پیشی بگیرد .

ادیسون ری تیک تاکر
ادیسون ری تیک تاکر

پیچ ادیسون ری

برای مشاهده پیج ادیسون ری در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.instagram.com/addisonraee/

همچنین می‌توانید از لینک زیر برای مشاهده پیج ادیسون ری در تیک تاک استفاده کنید :

https://www.tiktok.com/@addisonre

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 699

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir