خابی لیم Khaby Lame روز 19 اسفند سال 1378 در کشور سنگال به دنیا آمده است. وی به عنوان دومین تیک تاکر جهان شهرت و ثروت بسیاری به دست آورده است. در ادامه بیوگرافی کامل این ستاره نوظهور را مرور می‌کنیم.

خابی لیم

خابی لیم

نام نام خانوادگیخابانی لیم
Khabane Lame
لقبخابی لیم
تاریخ تولد19 اسفند 1378
March/9/2000
محل تولدسنگال
نژادآفریقایی
محل سکونتایتالیا
آغاز فعالیت در تیک تاک23 مارس 2020
ثروت12 میلیون یورو
درآمد سالانه 6 میلیون یورو
قد185 سانتیمتر
وزن75 کیلوگرم
خابی لیم
خابی لیم
خابی لیم

خانواده خابی لیم

خابی تنها فرزند یک خانواده سنگالی می‌باشد، که یکسال پس از تولد به همراه خانواده به شهر چیواسو ایتالیا مهاجرت کرد. در کودکی و نوجوانی به دلیل فقر زندگی سختی داشت. پدر به عنوان یک مهاجر شغلی بهتر از کارگری در مزرعه پیدا نمیکرد و درآمد مناسبی نداشت.

خانواده خابی 6 سال در خانه های دولتی که برای مهاجرین در نظر گرفته شده است ساکن بودند. خابی می‌گوید همین وضعیت باعث شد تا خواهر و برادری نداشته باشد .

ورزش بسکتبال

در دوران تحصیل در مدرسه همواره به او میگفتند قدرت تنفس بالایی دارد و میتواند ورزشکار حرفه ای شود. مدتی در دوران دبیرستان فوتبال، بسکتبال و دویدن 100 متر را امتحان کرد ولی در هیچکدام موفق نبود و نتوانست این رشته ها را ادامه بدهد. زمانی که بسکتبال بازی میکرد به دلیل رنگ پوستش به او لبران جیمز میگفتند و خودش از این لقب خیلی راضی بود.

کار در شرکت آمازون

خابی لیم پس از دیپلم به دلیل نیاز مالی به دنبال کار و کسب درآمد بود. در ابتدا به عنوان انبار دار برای شرکت آمازون کارمیکرد، سپس مدتی به عنوان کارگر مونتاژ در یک کارخانه صنعتی مشغول به کار شد.

با شیوع بیماری کرونا، کارخانه ای که خابی لیم در آن کار میکرد بسیاری از نیرو های خود را تعدیل کرد. و همین موضوع باعث شد خابی بیکار شود .

شروع موفقیت خابی لمه

زمانی که با ناامیدی بسیار زیاد به دنبال کار میگشت، با اپلیکیشن تیک تاک آشنا شد و با تهیه یک ویدئو که در آن یک تیک تاکر دیگر را تمسخر میکرد در چند ساعت توانست 4 هزار بازدید به دست بیاورد.

همین ویدیو باعث شد تا ایده ای به ذهن او برسد که همین ایده او را به شهرت و ثروت بسیار زیادی رساند. خابی متوجه شد با تمسخر افراد معروف در فضای مجازی میتواند مخالفین آن شخصیت‌ها را جذب کند، زیرا هر کسی با وجود محبوبیت و شهرت بالاخره تعدادی دشمن و هیتر دارد.

خابی در ویدئو های خود حتی حرف نمیزد، و فقط با رفتار خود و حرکت دست خود معروف شد.

دومین تیک تاکر جهان

خابی لیم اکنون با 150 میلیون فالوور در شبکه اجتماعی تیک تاک رتبه نخست در بین تمامی افراد فعال در این اپلیکیشن را دارد. با توجه به رشد فالوور های خابی لیم پیش بینی می‌شود که تا چند سال آینده کسی به رکورد او نرسد.

رتبهنام کاربریمالک صفحهتعداد فالوورتعداد لایک(میلیون)
1@khaby.lameKhabane Lame1502,400
2@charlidamelioCharli D’Amelio1471,140
3@bellapoarchBella Poarch922180
4@addisonreAddison Rae985800
5@zachkingZach King70813.5
6@willsmithWill Smith72392.8
7@tiktokTikTok57.9260.1
8@dixiedamelioDixie D’Amelio573,100
9@spencerxSpencer Polanco Knight551,300
10@lorengrayLoren Gray552,900
ده تیک تاکر برتر
ثروت خابی لیم
ثروت خابی لیم

آدرس پیج خابی لیم

برای مشاهده پیج خابی لیم در شبکه اجتماعی تیک تاک بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.tiktok.com/@khaby.lame?lang=en

همچنین لینک پیج خابی لیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام :

https://www.instagram.com/khaby00/?hl=en

آدرس پیج خابی لیم
آدرس پیج خابی لیم

همسر خابی لیم

خابی لیم اندکی پس از آغاز موفقیت هایش اعلام کرد که با دختری به نام زایرا نوچی (Zaira Nucci) قصد ازدواج دارد و تصاویر زیادی از خود و او منتشر کرد. هنوز پس از گذشت بیش از یکسال این زوج خبری از ازدواج رسمی خود منتشر نکرده اند.

زایرا نوچی (Zaira Nucci) یک دختر ایتالیایی متولد سال 2003 می‌باشد.

خابی لیم و همسرش
خابی لیم و همسرش
همسر خابی لیم
همسر خابی لیم

دل‌پیرو و خابی لیم

دلپیرو بازیکن پیشکسوت فوتبال ایتالیا با حضور در یکی از ویدئو های خابی لیم تعجب بسیاری از افراد را برانگیخت. شهرت خابی لیم به حدی رسیده است که باشگاه های فوتبال در ایتالیا برای رونمایی از بازیکنان و پیراهن های تیم خود از وی دعوت میکنند، زیرا با حضور وی قطعا چندین میلیون بیننده آن مراسم را مشاهده خواهند کرد.

دل‌پیرو و خابی لیم

فرمول یک فرراری

نیم فرمول یک شرکت ایتالیایی فرراری از خابی لیم برای تبلیغ خود استفاده کرده است، و حتی در این زمینه گفته می‌شود شرکت فرراری با وی یک قراداد دو ساله برای تبلیغات امضا کرده است.

کمک به مردم سنگال

همانطور که گفته شد خابی یک سنگالی است، وی با توجه به درآمد بسیار زیادی که در این مدت کوتاه به دست آورده است، سعی کرده است مردم کشور خود را فراموش نکند به عنوان مثال در ابتدای سال 2021 برای کمک به کودکان سنگالی 20 هزار تیشرت با عکس خود را برای آنها ارسال کرد.

کمک به مردم سنگال
کمک به مردم سنگال

برند خابی لیم

برند خابی لیم و فروشگاه اینترنتی آن با نام khabyshop به تازگی محل درآمد جدید برای وی شده است. اکثر محصولاتی که در این فروشگاه به فروش میرسد جنبه طرفداری از خابه لیم را دارد به عنوان مثال کلاه، تیشرت، قاب گوشی و… با عکس وی از پرفروش ترین محصولات برند وی هستند .


برند خابی لیم
برند خابی لیم

درآمد از تیک تاک

خابی لیم با 150 میلیون فالوور در شبکه اجتماعی تیک تیک رتبه خست را دارد و برای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود 750 هزار دلار دریافت میکند.(fortune)

مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 1111

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir