خسرو پسیانی متولد دهه 60 شمسی در تهران به دنیا آمده است، وی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌باشد، خسرو فرزند آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی است.

خسرو پسیانی چند سال دارد
خسرو پسیانی چند سال دارد
عکس خسرو پسیانی
عکس خسرو پسیانی

خسرو پسیانی

نامخسرو پسیانی
KhosroW Pesyani
تاریخ تولد1368
خانوادهآتیلا پسیانی (پدر – بازیگر)
ستاره پسیانی (خواهر – بازیگر)
فاطمه تقوی (مادر)
جمیله شیخی(مادر بزرگ پدری – بازیگر)
حرفهبازیگر
تاهلمجرد
صفحه در IMDB:IMDB
خسرو پسیانی
خسرو پسیانی بیوگرافی
خسرو پسیانی بیوگرافی

خسرو پسیانی، بازیگر توانمند ایرانی، فعالیت هنری خود را با حضور در تئاتر آغاز کرد. او در نمایش‌های متعددی به ایفای نقش پرداخت که از آن میان می‌توان به “دیابولیک” و “رومئو و ژولیت” اشاره کرد. بسیاری از این اجراها تحت کارگردانی پدر فقیدش، آتیلا پسیانی، صورت گرفته بود.

نمایش چهار دقیقه

«چهار دقیقه» شروع شد
ممنون که در اجرای اول همراهمان بودید.

تو چهاردقیقه میشه عاشق شد،میشه خندید،میشه پرید، میشه جهید، میشه از مرز گذشت… تهیه کننده:«موسسه فرهنگی هنری این/جا میان شهر»
.
نویسنده:نغمه ثمینی ‏‎طراح و کارگردان: الهام کردا
‏‎
‏بازیگران: ستاره پسیانی(مهمان از گروه تئاتر بازی)، حامد رسولی و شقایق دهقان و… 

زندگینامه خسرو پسیانی
زندگینامه خسرو پسیانی

تحسین خواهر

خسرو پسیانی با انتشار یک پست در اینستاگرام در مورد ستاره پسیانی نوشت:

سالهاست كه به بازى هاى زيبايت روى صحنه عادت كرده ام، و از ديدنشان لذت مى برم و ازت ياد مى گيرم. اما بعد از ديدن نمايش “صد در صد” ، به كارگردانى مرتضى اسماعيل كاشى و بازى تو و هوتن شكيبا ى عزيز، براى اولين بار بود كه نمى توانستم ازت چشم بر دارم، و حتى لحظه اى حس نكردم دارم ستاره، خواهرم رو مى بينم! خوشحالم كه بعد از اين همه سال، هنوز قدرت غافلگير كردن آدم ها را دارى. بهت افتخار مى كنم 😘❤️

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد 10 اردیبهشت سال 1336 در تهران می‌باشد، وی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. مادرش جمیله شیخی یکی از بازیگران معروف ایرانی بوده است.

آتیلا پسیانی فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

خسرو پسیانی و آتیلا پسیانی
خسرو پسیانی و آتیلا پسیانی
ویکی پدیا خسرو پسیانی
ویکی پدیا خسرو پسیانی

فاطمه نقوی

فاطمه نفوی متولد سال 1333 در تهران است و کارشناسی روانشاسی کودک از مدرسه عالی شمیران دارد، وی بازیگر سینما و تئاتر است، بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور در فیلم کوتاه سکوت و سلام در سال 1357 تجربه کرد و بازی در سینما را از سال 1360 با فیلم عفریت آغاز کرد.

مادر خسرو پسیانی
مادر خسرو پسیانی

جمیله شیخی مادر آتیلا پسیانی

مرحوم جمیله شیخی متولد سال 1309 در شهر تبریز بود و آخرین فرزند خانواده بود که آواز و اپرا را فراگرفت و سپس وارد تئاتر و سینما شد. او بقدری عاشق تئاتر شد که قید اپرا زد و تمام تمرکز خود را بر روی بازیگری قرار داد.

وی در سال 1335 ازدواج کرد و در سال 1336 در نمایشنامه «پدر» برای نخستین بار بر روی صحنه ظاهر شد. پس از مدتی همسرش فوت کرد و او با آتیلای یک ساله تنها شد و تلویزیون را برای ادامه کار هنری اش انتخاب کرد و هفته ای یک نمایشنامه را به صورت زنده اجرا می کرد.

اینستاگرام خسرو پسیانی

برای مشاهده صفحه خسرو پسیانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

/khosrowpessyani/

خسرو پسیانی اینستاگرام
خسرو پسیانی اینستاگرام

آثار خسرو پسیانی

  • سریال مردم معمولی
  • فیلم سینمایی بی همه چیز
  • تئاتر طناب
  • مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش
  • آمدیم نبودید رفتیم
  • فیلم سوم آذرشهر

خسرو پسیانی در “مردم معمولی” رامبد جوان

خسرو پسیانی در سال 1399 با بازی در سریال نمایش خانگی “مردم معمولی” به کارگردانی رامبد جوان، قدم به دنیای بازیگری حرفه‌ای گذاشت. او در این سریال نقش “اخی نوروزبیک” جوانی را ایفا کرد که آرزوی تبدیل شدن به یک کمدین را در سر می‌پروراند. این اولین تجربه حرفه‌ای خسرو پسیانی در دنیای تلویزیون بود.

همبازی شدن با بزرگان

در این سریال، خسرو پسیانی با جمعی از بازیگران برجسته ایرانی از جمله رامبد جوان، آتیلا پسیانی (فقید)، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، امیر نوروزی، شادی کرم رودی و الناز حبیبی هم‌بازی شد.

خسرو پسیانی مردم معمولی
خسرو پسیانی مردم معمولی

خسرو پسیانی در “بی‌همه چیز” درخشید

خسرو پسیانی، بازیگر توانمند و نام آشنا، در فیلم “بی‌همه چیز” به کارگردانی محسن قرایی، به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم که بازیگران برجسته‌ای همچون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی‌فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان و بابک کریمی را دارد، نوید یک اثر فاخر و دیدنی را می‌دهد. حضور خسرو پسیانی در این فیلم، بار دیگر گواه توانایی و استعداد او در عرصه بازیگری سینما است.

خسرو پسیانی و پدرش در فیلم “سوم آذر شهر”

خسرو پسیانی، بازیگر جوان ایرانی، در فیلم “سوم آذر شهر” به کارگردانی کامبیز صفاری، همبازی پدر خود، آتیلا پسیانی، شده است. این فیلم که در سال 1398 منتشر شده، حضور همزمان پدر و پسر در یک قاب را به نمایش می‌گذارد و تجربه‌ای جالب و منحصر به فرد را برای مخاطبان رقم می‌زند.

همکاری خسرو و آتیلا پسیانی در فیلم “سوم آذر شهر” نشان‌دهنده انسجام و تعلق خاطر عمیق این خانواده به هنر سینما و اشتیاق آن‌ها به خلق آثار ماندگار است. حضور این دو بازیگر توانمند در کنار یکدیگر، بر جذابیت فیلم افزوده و توجه بسیاری از منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کرده است.

فیلم “سوم آذر شهر” به لحاظ داستان و پرداخت نیز اثری قابل توجه است و موضوعی عمیق و انسانی را به تصویر می‌کشد. بازی‌های درخشان خسرو و آتیلا پسیانی در کنار کارگردانی قوی کامبیز صفاری، این فیلم را به یک اثر ارزشمند و دیدنی تبدیل کرده است.

علاقه‌مندان به سینمای ایران می‌توانند با تماشای فیلم “سوم آذر شهر” از بازی‌های قوی و داستان جذاب این فیلم لذت ببرند و شاهد تجربه‌ای متفاوت در دنیای سینما باشند.

مطالب پیشنهادی

خسرو پسیانی کیست
خسرو پسیانی کیست

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 282

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir