لالیسا مانوبان 7 فروردین 1376 در شهر بانکوک استان بوریرام تایلند به دنیا آمده است. وی خواننده گروه بلک پینک می‌باشد و با نام هنری « لیسا » در سراسر جهان شهرت و محبوبیت بسیاری دارد.

عکس لیسا بلک پینک جدید
عکس لیسا بلک پینک جدید

بیوگرافی لیسا بلک پینک

عکس لیسا
عکس لیسا

لیسا بلک پینک

نام نام خانوادگی:لیسا مانوبان
Lalisa Manoban
Pranpriya Manoban
لقب:لیسا
Lisa
리사
لالیس
لالیز
پوپاک
تاریخ تولد:۲۷ مارس ۱۹۹۷
7 فروردین 1376
سن لیسا:27 سال
محل تولد:بانکوک – بوریرام تایلند
نژاد:تایلندی
محل سکونت:سئول کره جنوبی
پدر:مارکو بروشویل (ناپدری)
مادر:Chitthip Brüschweiler
خواهر/برادر:ندارد
همسر:ندارد
فرزند:ندارد
قد:166 سانتیمتر
وزن:45 کیلوگرم
رنگ چشم:قهوه ای تیره
گروه خونی:O+
رنگ مو:قهوه ای
غذای مورد علاقه:کامجاتانگ
شهر مورد علاقه:لندن و پاریس
رنگ مورد علاقه:صورتی
فیلم مورد علاقه:انگل
خواننده مورد علاقه:سلنا گومز
درآمد سالیانه:2 میلیون دلار
ثروت:12 میلیون دلار
ملیت:تایلندی
دین:بودایی
صفحه IMDB:imdb
وب سایت شخصی:
لیسا بلک پینک
لیسا بلک پینک اهل کدام کشور است
لیسا بلک پینک اهل کدام کشور است

خانواده

لیسا خواهر و برادر ندارد، زمانی که مادرش او را باردار بود، پدرش آنها را ترک می‌کند و از آن زمان تا کنون هیچ اطلاعی از پدر وی در دست نیست. مادرش مدتی بعد با یک سرآشپز معروف ازدواج می‌کند.

مارکو بروشویلر یک سرآشپز سوئیسی الاصل می‌باشد که در تایلند به دنیا آمده است و به عنوان ناپدری همیشه رابطه خوبی با لیسا داشته است، وی همواره در کنسرت لیسا حاضر میشود و او را حمایت می‌کند.

خانواده لیسا بلک پینک
خانواده لیسا بلک پینک

تغییر نام

گفته میشود نام او در ابتدا «پرانپریا» بود اما به پیشنهاد یک راهب بودایی که نام پرانپریا را شوم میدانست، نام خود را به لالیسا و سپس لیسا تغییر داد.

عکس لیسا در بلک پینک
عکس لیسا در بلک پینک

علاقه به دنس از کودکی

زمانی که فقط 4 سال سن داشت توسط مادرش در کلاس های دنس ثبت نام شد، با گذشت چند سال فعالیت در زمینه دنس به عصویت گروه We Zaa Cool درآمد و در چندین فستیوال به همراه این گروه توانست مقام های مختلفی را به دست آورد.

زمانی که لیسا نوجوان بود کیپاپ خیلی مورد توجه قرار گرفت و به سرعت در سراسر جهان طرفداران بسیاری را جذب کرد. لیسا نیز تحت تاثیر این سبک موسیقی قرار گرفت و حضور خود در این عرصه را هدفگذاری کرد.

بم بم از گات سون

رابطه لیسا و بم بم از گروه گات سون به دوران حضورشان در گروه دنس We Zaa Cool بازمیگردد. لیسا و بم بم همسن هستند و بم بم در یک مصاحبه گفته است در دوران نوجوانی چون قدم از لیسا کوتاه تر بود، حس میکردم لیسا خواهر بزرگتر من هست و این حس هنوز در من وجود دارد.

بم بم از گات سون
بم بم از گات سون

مهاجرت به کره جنوبی

زمانی که سیزده ساله بود در یک فراخوان استعدادیابی که توسط شرکت YG برگزار شد از میان 4 هزار نفر توانست رتبه نخست را کسب کند. شرکت YG یک دوره آموزشی یکساله برای وی برگزار کرد و پس از آن لیسا را به کره جنوبی فرستادند تا به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کند.

همکاری لیسا و شرکت YG پنج سال و ۳ ماه ادامه پیدا کرد و در این مدت لیسا به خوبی به شهرت رسید.

قد لیسا بلک پینک
قد لیسا بلک پینک

آغاز موفقیت ها

سال 2013 به همراه اعضای فعلی گروه وینر و بیگ بنگ در موزیک ویدئو یانگ از گروه بینگ بنگ حضور پیدا کرد. سال 2016 به عنوان رپر و دنسر به گروه بلک پینک پیوست با آهنگ Boombayah توانست خیلی سریع به در دنیای کیپاپ به شهرت برسد.

لیسا بدون آرایش
لیسا بدون آرایش

Real Man300

لیسا بخشی از موفقیت خود را مدیون حضور در برنامه تلویزیونی Real Man300 می‌باشد، سال 2018 با حضور در این برنامه آنقدر تاثیرگذار بود که جایزه شخصیت سال شبکه MBC را به او اهدا کردند.

مصاحبه با لیسا بلک پینک
مصاحبه با لیسا بلک پینک

مدلینگ لیسا بلک پینک

لیسا به دلیل شهرت بسیار زیاد در میان نوجوانان همیشه مورد توجه شرکت های تبلیغاتی و مدلینگ بوده، تمامی شرکت های پوشاک تایندی و بسیاری از شرکت های مطرح کره جنوبی از او به عنوان مدل استفاده می‌کنند.

برند هایی که با لیسا قرارداد همکاری دارند:

  • Moonshot
  • مک
  • kia motors
  • سامسونگ
  • آدیداس
  • Bulgari
  • Celine

شرکت Celine از زمان همکاری با لیسا توانست فروش محصولات خود را 65% افزایش بدهد، این شرکت در زمینه تولید پوشاک فعالیت میکند.

لیسا بلک پینک ویکی پدیا
لیسا بلک پینک

بیوگرافی لیسا بلک پینک

لیسا بلک پینک مو چتری
لیسا بلک پینک مو چتری

کانال یوتیوب لیسا بلک پینک

سال 2018 با افتتاح کانال یوتیوب خود با اسم Lilifilm Official فعالیت خود در این سایت را آغاز کرد. لیسا با انتشار ویدئو از زندگی روزمره و کارهای هنری خود توانسته از درآمد زیادی به دست آورد.

سال 2020 یکی از ویدئو هایش در میان 200 ویدئوی پربازدید سال قرار گرفت. مجموع بازدید های کانال لیسا در یوتیوب نزدیک به 400 میلیون مرتبه می‌باشد.

youtube.com/c/LilifilmOfficial_BLACKPINK

کانال یوتیوب لیسا بلک پینک
کانال یوتیوب لیسا بلک پینک

استعداد یادگیری زبان

لیسا استعداد فوق العاده ای در یادگیری زبان های مختلف دارد، خودش میگوید اگر زبانی را دوست داشته باشد در کمتر از یکسال میتواند آن را یادبگیرد.

زبان هایی که لیسا به آنها مسلط است:

  1. تایلندی
  2. کره ای
  3. ژاپنی
  4. انگلیسی
  5. چینی
  6. آلمانی

علایق و سلایق

لیسا به عدد 27 بسیار علاقه دارد، در میان حیوانات خانگی به گربه بریتیش علاقه دارد و 4 گربه به نام های leo, loca, lili, loei دارد.

زیاد اهل غذا خوردن نیست اما در میان غذا ها به کامجاتانگ و سیب زمینی سرخ کرده علاقه دارد. همیشه برای عکس گرفتن آماده است و بسیاری از وقت خود را برای عکاسی صرف میکند.

لیسا بلک پینک خواننده
لیسا بلک پینک خواننده

امور خیریه

در کنار فعالیت های کاری هرگز از امور خیریه را فراموش نکرده، هر سال برای تحصیل کودکان تایلندی مبلغی را اهدا میکند، سال 2019 زمانی که سیل اکثر مناطق کشور تایلند را دربر گرفته بود برای کمک به مردم کشورش کمک های زیادی را ارسال کرد.

لیسا بلک پینک
لیسا بلک پینک

کلاهبرداری لیسا بلک پینک

در اوایل سال 2020 بود که لیسا اعلام کرد مدیر برنامه های گروه بلک پینک مبلغ یم میلیارد وون از وی کلاهبرداری کرده است، ماجرا اینگونه بوده است که مدیر برنامه گروه به او گفته است یک ملک بسیار مناسب سراغ دارد که در مدت زمان کوتاهی میتواند سود قابل توجهی به آنها بدهد اما در اصل مدیر برنامه بلک پینک به قمار معتاد بود و همه دارایی خود را باخته بود و با یک میلیارد وون لیسا میخواست همه باز هم قمار کند.

مدیر برنامه گروه بلک پینک پس از باختن تمام آن 1 میلیارد وون به مکان نامعلومی فرار کرد و لیسا این پول را برای همیشه از دست داد.

کلاهبرداری لیسا بلک پینک
کلاهبرداری لیسا بلک پینک

رابطه با جونگ کوک

مدتهاست شایعه رابطه لیسا و جونگ کوک مطرح می‌باشد، با وجود اینکه هرگز این رابطه را تکذیب نکرده اند اما در مورد رابطه خود چیزی را بروز نداده اند.

لیسا در مورد معیار انتخاب همسرش گفته مردی را انتخاب میکند که قوی و مهربان باشد تا در همه موقعیت ها بتواند روی آن حساب کند.

رابطه با جونگ کوک
رابطه با جونگ کوک

اینستاگرام لیسا بلک پینک

برای مشاهده پیج لیسا در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

/lalalalisa_m/


لیسا بلک پینک ویسگون
لیسا بلک پینک

مطالب پیشنهادی

بیوگرافی لیسا بلک پینک

عکس لیسا بلک پینک
عکس لیسا بلک پینک

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 351

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir