جنی کیم 26 دی 1374 در شهر سئول کره جنوبی به دنیا آمده است، جنی به عنوان رپر در گروه بلک پینک فعالیت می‌کند و همین موضوع باعث شهرت جهانی او شده است.

بیوگرافی جنی کیم
بیوگرافی جنی کیم

جنی کیم

نام نام خانوادگی:جنی کیم
김제니
jennie kim
لقب:جنی
جندیوکی
Jennie
제니
تاریخ تولد:26 دی 1374
۱۶ ژانویه ۱۹۹۶
سن جنی کیم:28 سال و 3 ماه
محل تولد:سئول پایتخت کره جنوبی
نژاد:کره ای
محل سکونت:سئول
پدر:کیم هوانگ هی
مادر:جانگ
خواهر/برادر:ندارد
همسر:جی دراگون
فرزند:ندارد
قد:163 سانتیمتر
وزن:48 کیلوگرم
رنگ چشم:قهوه ای
گروه خونی:+B
رنگ مو:خرمایی
غذای مورد علاقه:پاستا
شهر مورد علاقه:پاریس
رنگ مورد علاقه:صورتی
فیلم مورد علاقه:سری ماموریت غیر ممکن
خواننده مورد علاقه:لیسا
درآمد سالیانه:2 میلیون دلار
ثروت:10 میلیون دلار
ملیت:کره جنوبی
دین:مسیحی
صفحه IMDB:imdb
وب سایت شخصی:
جنی کیم
تولد جنی کیم
تولد جنی کیم

خانواده جنی کیم

جنی در یک خانواده ثروتمند به دنیا آمده است، خواهر و برادر ندارد. پدرش مالک یک بیمارستان در شهر سئول می‌باشد پدر بسیار علاقه داشت تا جنی در زمینه تحصیلی و شغلی فرد موفقی باشد به همین دلیل با هزینه بسیار زیاد از هشت سالگی او را در مدارس شبانه روزی کشور نیوزلند ثبت نام کردند و زمانی که 14 ساله بود برای ادامه تحصیل به ایالت فلوریدا آمریکا رفت تا بتواند در آینده وکیل شود.

جنی میگوید پدرم خیلی دوست داشت من در امریکا یک وکیل موفق باشم اما این شغل برای من هیچ جذابیتی نداشت. الان پدرم با کار های هنری من کنار آمده است و میداند در این عرصه موفق تر خواهم بود.

جنی کیم قبل از عمل
جنی کیم قبل از عمل

پاسپورت نیوزلندی

همانطور که گفته شد جنی بیش از پنج سال در نیوزلند زندگی کرده است، به همین دلیل توانسته است پاسپورت نیوزلند را دریافت کند مدتی امریکا زندگی کرده است اما برای دریافت پاسپورت این کشور اقدام نکرد.

باله در امریکا

زمانی که برای ادامه تحصیل به امریکا رفت به جای تمرکز بر روی درس خواندن، در کلاس باله ثبت نام کرد و خیلی زود متوجه شد در این زمینه استعداد دارد.

همین علاقه او به باله باعث شد به سمت موسقی و خوانندگی کشیده شود.

جنی کیم
جنی کیم

استعدادیابی کمپانی وای جی

سال 2010 یعنی زمانی که به امریکا مهجرت کرده بود در زمان تعطیلات به نیوزلند بازگشت تا دوستان خود را ببیند، در همین زمان یکی از دوستانش به او گفت که کمپانی وای جی فراخوان برای استعدادیابی داده است.

جنی تصمیم گرفت شانس خود را محک بزند، او با خواندن آهنگ Take a Bow از ریحانا توانست در مرحله نخست پذیرفته شود.(بیوگرافی جنی کیم)

جنی کیم مولان
جنی کیم مولان

کارآموزی

از سال 2010 تا 2016 به عنوان کارآموز در کمپانی وای جی فعالیت میکرد و آموزش های مختلف در زمینه خوانندگی را پشت سر گذاشت. اولین آهنگ های جنی در سال 2016 با اسم Boombayah و Whistle منتشر شد.

جنی کیم عکس جدید
جنی کیم عکس جدید

جایزه دیسک طلا

سال 2018 آهنگ solo را منتشر کرد، این آهنگ به عنوان برترین آهنگ سال توانست جایزه دیسک طلا را دریافت کند. solo در هفده کشور جهان در صدر بیشترین تعداد دانلود آهنگ ها قرار گرفت.

در یکی از مصاحبه های خود گفته است انتشار این آهنگ بهترین اتفاق زندگیش بوده.

جنی کیم سولو
جنی کیم سولو

یوتیوب جنی کیم

13 ژانویه 2021 کانال خود در یوتیوب را افتتاح کرد، در کمتر از هفت ساعت با جذب یک میلیون مشترک توانست رکورد سرعت جذب مشترک را بشکند. با گذشت یکسال جنی توانسته است بیش از 7.1 میلیون مشترک داشته باشد و ویدئوهایش بیش از 76 میلیون بازدید دارند.

لینک کانال جنی در یوتیوب:

JennierubyjaneOfficial

جالب است بدانیم که جنی از این کانال در طی یکسال توانسته است 400 هزار دلار درآمد کسب کند.

جنی کیم با موهای چتری
جنی کیم با موهای چتری

بیوگرافی جنی کیم

بی حوصله

در یک مصاحبه گفته است آنقدر بی حوصله است که گاهی حوصله جواب سلام دادن هم ندارد. همچنین گفته است اصلا مغرور نیست اما حوصله برقراری ارتباط با دیگران را ندارد و بیشتر دوست دارد با افرادی که میشناسد رابطه داشته باشد.

خط خطی کردن کاغذ

یکی از کارهای مورد علاقه اش این است که کاغذ را خط خطی کند، میگوید وقتی تنها هستم این کار را انجام میدهم زیرا ذهنم را مشغول میکند و به من آرامش میدهد.

زیباترین کیپاپر

سال 2017 یا قرار گرفتن در رتبه 18 زیباترین زن جهان توانست رتبه نخست زیباترین کیپاپر جهان را کسب کند، جنی همچنان در میان 20 زن زیبای جهان قرار داد و به همین دلیل بسیار مورد توجه شرکت های مُد و پوشاک قرار دارد.

جنی کیم کیست
جنی کیم کیست

علاقه مندی ها

تا کنون چندیدن رئالیتی شو از زندگی جنی منتشر شده است، به همین دلیل اطلاعات زیادی از علایق و توانایی های او موجود می‌باشد:

جنی به 3 زبان کره ای، ژاپنی و انگلیسی مسلط است. پیانو و گیتار مینوازد ولی به گفته خودش گیتار را بیشتر دوست دارد.

آشپزی را دوست دارد اما درست کردن دسر را بیشتر از پختن غذا دوست دارد، حدود 30 نوع دسر مختلف را درست میکند و در این زمینه خود را متخصص میداند.

جنی کیم کیوت
جنی کیم کیوت

روابط جنی کیم

جنی از سال 2018 تا 2019 با «کای» از گروه اکسو رابطه عاشقانه داشت اما پس از یک مجادله از یکدیگر جدا شدند. از ابتدای سال 2021 یا « جی دراگون » وارد رابطه شده است و تا کنون این رابطه ادامه داشته است.

بسیاری از افرادرابطه جنی کیم و جی دراگون را به دلیل اختلاف سنی 8 ساله آنها مورد انتقاد قرار داده اند.

محبوبیت جنی کیم

کشور کره جنوبی 51 میلیون نفر جمعیت دارد اما فقط فالور های جنی در شبکه اجتماعی اینستاگرام 60 میلیون نفر می‌باشد. گفته میشود که جنی کیم اکنون محبوب ترین کره ای جهان است و در آینده نزدیک میزان این محبوبیت در سطح جهان دو برابر خواهد شد.

طبق آمار های دولت کره جنوبی در سال 2020 و 2021 اسم جنی محبوب ترین اسم برای نوزادان دختر در این کشور بوده است.

عکس جنی کیم
عکس جنی کیم

بیماری جنی کیم

بیمای جنی کیم چیست ?

motion sickness نام بیماری اوست، این بیماری باعث می‌شود فرد زمانی که خلی تکان بخورد، دچار حالت تهوع و سرگیجه شود. بسیاری از افراد این بیماری را به صورت خفیف در سفر های دریایی و هوایی تجربه کرده اند اما در مورد جنی، شدت بیماری بیشتر است.

آیا این بیماری درمان دارد ?

motion sickness به صورت کلی درمان ندارد، فقط میتوان با مصرف برخی از دارو ها آن را برای چند ساعت سرکوب کرد. جنی قبل اجرا در کنسرت ها حتی باید دارو مصرف کند وگرنه با مشکل روبرو خواهد شد.

بیماری جنی کیم
بیماری جنی کیم

بستنی با طعم ماهی

شاید برای ما عجیب باشد که جنی کیم به بستنی با طعم ماهی علاقه دارد، اما این نوع بستنی در ژاپن و کره بسیار محبوب است. این بستنی با شیر و پودر یک نوع ماهی دودی مخصوص تولید میشود.

blank
بستنی ماهی

درآمد از مدلینگ

جنی با توجه به میزان محبوبیتی که دارد همواره مورد توجه شرکت های مدلینگ می‌باشد. Calvin Klein، Chanel، Gucci، و  Yves Saint Laurent از معروف ترین برندهای پوشاک جهان هستند که با جنی قرارداد همکاری دارند اما در این میان برند کلوین کلاین بیشتر از بقیه توانسته است با جنی همکاری کند.

وی در سال 2020 با فعالیت در زمینه مدلینگ درامدی در حدود 750 هزار دلار کسب کرده است و در سال های آینده قطعا این رقم بالا تر خواهد رفت.


اینستاگرام جنی کیم

برای مشاهده پیج جنی کیم در اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

/jennierubyjane/

اینستاگرام جنی کیم
اینستاگرام جنی کیم

مطالب پیشنهادی

بیوگرافی جنی کیم

jennie kim
jennie kim

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 498

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir