پارک جیهیو «Park Ji-hyo» – سیزدهم بهمن 1375 در گوریسی کره جنوبی به دنیا آمده است، وی فارغ التحصیل دیپلم هنر می‌باشد و اکنون به عنوان خواننده در سطح بین المللی شهرت دارد. در ادامه بیو گرافی پارک جیهیو را مرور می‌کنیم (بیوگرافی پارک جیهیو خواننده).

بیوگرافی جیهیو توایس
بیوگرافی جیهیو توایس
نام هنری:پارک جیهیو
نام نام خانوادگی:نام پارک جی-سو
تاریخ تولد:۱۳ بهمن ۱۳۷۵
1997-02-01
سن پارک جیهیو:27 سال و 2 ماه
محل تولد:Guri-si کره جنوبی
کره جنوبی
خواهر / برادر:دو خواهر کوچکتر از خود
تحصیلات:دیپلم
همسر:ندارد
فرزند:ندارد
قد:160 سانتیمتر
وزن:49 کیلوگرم
گروه خونی:O+
رنگ مو:قهوه ای
رنگ چشم:قهوه ای
رنگ مورد علاقه:قرمز و زرد
بازیگر مورد علاقه:گو جون هی
خواننده مورد علاقه:تیفانی یانگ
درآمد سالیانه:200 هزار دلار
ثروت:1.5 میلیون دلار
صفحه IMDB:IMDB
بیوگرافی پارک جیهیو خواننده توایس
جیهیو گروه توایس
جیهیو گروه توایس

خانواده جیهیو

پارک جیهیو دو خواهر کوچکتر از خود به اسم « سئویون (2008) » و « جی یونگ (2002) » دارد، در مورد پدرش اطلاعات خاصی وجود ندارد. مادرش کارگر کارخانه نساجی بوده و اکنون بازنشسته است.

تحصیلات جیهیو

تحصیلات ابتدایی خود را در شهر گوریسی به پایان رساند و برای تحصیل در دبیرستان به شهر سئول مهاجرت کرد اما به دلیل مشغله کاری هیچوقت به دانشگاه نرفته است و در این مورد گفته است هنوز برای درس خواندن وقت زیادی دارد و میتواند این کار را در آینده انجام بدهد.

جیهیو
جیهیو

شروع فعالیت هنری

زمانی که یکسال بیشتر نداشت با همراه مادرش در برنامه تلویزیونی «بهشت کنجکاو» به عنوان تماشاچی شرکت کرد اما در چند قسمت به عنوان کودک در نمایش های این برنامه مورد استفاده قرار گرفت.

زمانی که دانش آموز دبستان بود در مسابقه استعدادیابی کمپانی JYP شرکت کرد و توانست در جایگاه دوم قرار بگیرد. کمپانی JYP افراد برگزیده را برای گذراندن دوره کارآموزی به سئول فرستاد.

جیهیو دوره کارآموزی بسیار طولانی داشت و در این مدت توانست با جوکوان، نیکون، سوزی، سانمی و… دوست شود.

بد شانسی

قرار بود سال 2014 با هم گروهی های امروزش: جونگیون، سانا و نایون تحت عنوان گروه سیکس میکس فعالیت خود را آغاز کنند اما با فاجعه غرق شدن کشتی sewol که به دلیل بی کفایتی مسئولین کره جنوبی بیش از 300 دانش آموز کشته شدند آغاز فعالیت این گروه منتفی شد.

کشتی MV Sewol
کشتی Sewol

گروه توایس

پس از مشکلاتی که برای آغاز فعالیت حرفه ای داشت بالاخره گروه توایس توسط کمپانی JYP تشکیل شد. جالب است بدانید که پارک جیسو پیش از عضویت در این گروه نام خود را به پارک جیهیو تغییر داد.

گروه توایس یک گروه دخترانه متشکل از 9 عضو می‌باشد:

  1. NAYEON
  2. JEONGYEON
  3. MOMO
  4. SANA
  5. JIHYO
  6. MINA
  7. DAHYUN
  8. CHAEYOUNG
  9. TZUYU

کانال یوتیوب گروه توایس نزدیک به 16 میلیون مشترک دارد و ویدیو های منتشر شده در آن مجموعا نزدیک به 4.5 میلیارد بار مشاهده شده است.

https://www.youtube.com/@TWICE/featured

مدلینگ جیهیو

زمانی که هنوز کارآموز بود برای دو شرکت TN و Yuhan-Kimberly به عنوان مدل تبلیغاتی به کار گرفته شد. در آن زمان جیهیو 14 ساله بود و قرداد مالی این تبلیغات توسط مادرش امضا شد.

اکنون با شهرت جهانی که به دست آورده است برای شرکت های معروف کره ای و سایر کشور های تبلیغات زیادی انجام میدهد که از همین راه درآمد زیادی کسب میکند.

مدلینگ جیهیو
مدلینگ جیهیو

ارتودنسی

یکی دیگر از تغییرات جیهیو در مورد دندان هایش بوده. او در ابتدای دوره کارآموزی، دندان هایش را ارتودنسی کرد تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

کاهش وزن

بعد از مشکلی که برای تشکیل گروه سیکس میکس پیش آمد،جیهیو دچار افسردگی و چاقی شد. برای عضویت در گروه توایس مجبور شد با رژیم شدید غذایی وزنش را کاهش دهد.

عکس جیهیو توایس
عکس جیهیو توایس

آسیب زانو

سال 2017 در تمرینات آهنگ Knock knock از آلبوم Twicecoaster: Lane 2 دچار آسیب دیدگی در ناحیه زانو شد و این مشکل تا حدی جدی شد که در چند کنسرت بصورت نشسته حضور پیدا کرد. با پیگیری درمان با فیزیوتراپی پس از 4 ماه توانست به وضعیت نرمال برگردد.

نکات جالب در مورد جیهیو

  • به آناناس آلرژی دارد، در صورت مصرف دچار خارش گلو میشود و پوست صورتش قرمز می‌شود.
  • اسموتی ماست، مرغ و گوشت را دوست دارد، اما از کلم بروکلی متنفر است.
  • چینی و ژاپنی بلد هست ولی چینی را خیلی بهتر از ژاپنی حرف میزند.
  • در کودکی به شدت از سگ و حشرات وحشت داشت.
آهنگ جیهیو
نکات جالب در مورد جیهیو

اینستاگرام جیهیو

برای مشاهده صفحه اینستاگرام جیهیو بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/_zyozyo/

اینستاگرام جیهیو
اینستاگرام جیهیو

روابط جیهیو

رابطه جیهیو و دنیل ?

سال 2019 رابطه جیهیو و کانگ دنیل ( عضو گروه واناوان ) توسط رسانه های کره ای فاش شد. رابطه این زوج خیلی عمیق نشد تا اینکه در سال 2020 مشخص شد از یکدیگر جدا شده اند.

معیار انتخاب همسر از نظر جیهیو ?

در یک مصاحبه گفته است به ظاهر خیلی اهمیت میدهد اما در کنار ظاهر به این نکته اهمیت میدهد که همسرش باید او را درک کند و شخصیت واقعی او را بپذیرد.

عکس جیهیو
عکس جیهیو

سایر فعالیت های جیهیو

علاوه بر خوانندگی در گروه توایس، جیهیو در زمینه ترانه سرایی نیز فعالیت میکند، تاکنون ترانه What Is Love، Celebrate ، Eye Eye Eyes و… را سروده است.

همچنین در این سال ها در مورد آهنگسازی آموزش دیده است و توانسته است در ساخت آهنگ Between 1&2 و Formula of Love به تیم آهنگساز کمک کند.

پارک جیهیو
پارک جیهیو

مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 761

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir