کامرون دیاز 8 شهریور 1351 در سن دیگو ایالت کالیفرنیا آمریکا به دنیا آمده است، وی یکی از مشهور ترین بازیگران هالیوود می‌باشد که در فیلم های پرفروش زیادی بازی کرده است. در ادامه بیوگرافی کامرون دیاز را مرور میکنیم.

عکس جدید کامرون دیاز
عکس جدید کامرون دیاز
عکس کامرون دیاز
عکس کامرون دیاز
کامرون دیاز
کامرون دیاز
نام نام خانوادگی:کامرون میشل دیاز
Cameron Michelle Diaz
تاریخ تولد:30 اوت 1972
۸ شهریور ۱۳۵۱
٢٠ رجب ١٣٩٢
سن کامرون دیاز:51 سال و 6 ماه
محل تولد:سن دیگو ایالت کالیفرنیا آمریکا
پدر:Emilio Diaz
مادر:Billie Early
خواهر / برادر:Chimene Diaz (June 5, 1970)
محل سکونت:بورلی هیلز
تحصیلات:Los Cerritos Elementary School
Long Beach Polytechnic High School
همسر: Benji Madden (M. 2015)
فرزند:یک فرزند دختر
قد:175 سانتیمتر
وزن:59 کیلوگرم
رنگ چشم:آبی
رنگ مو:بلوند
میوه مورد علاقه:آووکادو
شهر مورد علاقه:نیویورک
رنگ مورد علاقه:آبی
فیلم مورد علاقه:همشهری کین
درآمد سالیانه:نامشخص
ثروت:$140 million
ملیت:آمریکایی
نژاد:آمریکایی کوبایی
آلمانی آمریکایی
بریتانیایی آمریکایی
اسپانیایی آمریکایی
دین:مسیحی (سابق)
یهودی (فعلی)
صفحه IMDB:IMDB
بیوگرافی کامرون دیاز

خانواده کامرون دیاز

کامرون در شهر سن دیگو کالیفرنیا به دنیا آمده است، خانواده دیاز اصالت: آمریکایی کوبایی، آلمانی آمریکایی، بریتانیایی آمریکایی و اسپانیایی آمریکایی دارد.

پدرش مهندس یک شرکت نفتی و مادرش تاجر بود، یک خواهر بزرگتر به اسم «Chimene » دارد که متولد 1970 می‌باشد. گفته میشود یک خواهر ناتنی به اسم میشل هم دارد که هیچ اطلاعاتی در مورد آن در دست نیست.

کامرون دیاز اینستاگرام
کامرون دیاز اینستاگرام

آغاز با مدلینگ

در دوران مدرسه به دلیل قد بلند و چهره مناسبی که داشت به دنبال فعالیت در عرصه مدلینگ رفت، در این مورد گفته است در ابتدا درآمد خاصی از این راه به دست نمی‌آورد اما پس از اندک زمانی شرکت های مدلینگ و تبلیغاتی با پیشنهاد های مالی بسیار خوب به سراغش آمدند.

اینستاگرام کامرون دیاز

برای مشاهده صفحه کامرون دیاز در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/camerondiaz/?hl=en

کامرون دیاز بازیگر
کامرون دیاز بازیگر

تولید نوشیدنی

دیاز در این سال ها بر روی تولید شراب ارگانیک سرمایه گذاری کرده است، این کار با انتقادهای زیادی مواجه شد موج انتقاد ها به حدی رسید که او مجبور شد فروش به افراد زیر 21 سال ممنوع اعلام کند نام برند او AVALINE است.

کامرون دیاز تصاویر
کامرون دیاز تصاویر

طبق آمار سازمان بهداشت جهانی سالانه 3 میلیون نفر بر اثر مصرف الکل جان خود را از دست می‌دهند. در صورتی که سالانه 600 هزار نفر برای مصرف مواد مخدر جان خود را از دست میدهند. منبع: who

عکاسی

پس از گرفتن دیپلم در کنار فعالیت در دنیای مدلینگ، به عنوان عکاس در یک مجله مشغول به کار شد، در این مورد گفته است به دلیل علاقه به عکاسی این کار را کرده است وگرنه درآمدی که از مدلینگ داشت چندین برابر عکاسی کردن بود.

عکس جدید کامرون دیاز
عکس جدید کامرون دیاز

همسر کامرون دیاز

روابط کامرون دیاز در دوران بازیگری ?

کامرون دیاز در دوران بازیگری با افراد زیادی وارد رابطه عاشقانه شد از جمله: الکس رودریگز(بسکتبالیست)، جراد لتو(خواننده)، مت دیلون (بازیگر).
این روابط به منجر به ازدواج رسمی نشد.

همسر کامرون دیاز کیست ?

دیاز در سال 2015 بطور رسمی با «بنجی مدن» ازدواج کرد و تا به امروز رابطه زناشویی آنها ادامه داشته است گفته میشود بنجی مدن پیرو دین یهودیت است و کامرون دیاز را نیز وارد این دین کرده است، مراسم عروسی این زوج بر اساس آداب و رسوم یهودیت برگزار شد.

benji madden
benji madden
کامرون دیاز و همسرش
کامرون دیاز و همسرش

تبلیغ برای حزب جمهوری خواه

کامرون دیاز از زمانی که به شهرت رسید همواره برای حزب جمهوری خواه آمریکا تبلیغ کرده است، در سال های حضور ارتش آمریکا در افغانستان و عراق برای رفتن جوان ها به این دو کشور سخنرانی میکرد و از این جهت حامی جنایت های آمریکا در این کشور ها محسوب میگردد.

نخستین تجربه حرفه ای

سال 1373 با بازی در فیلم «ماسک» با جیم کری همبازی شد و به دلیل موفقیت بین المللی این فیلم، خیلی سریع به شهرت رسید. پس از این موفقیت تا سال 1379 در فیلم های زیادی از جمله : شام آخر، او شماره یک است، احساس مینه‌سوتا، سر بالای آب، کلیدهای تولسا، عروسی بهترین دوست من، یک زندگی کمتر معمولی، ترس و نفرت در لاس وگاس، مری یه جوریه، اوضاع خیلی بد، جان مالکوویچ بودن، هر یکشنبه کذایی، چیزهایی که فقط با نگاه کردن می‌توانید به او بگویید و… بازی کرد.

سال 1379 با بازی در فیلم فرشتگان چارلی و موفقیت در گیشه به میزان 264 میلیون دلار، دیگر اسم کامرون دیاز با فیلم های پرفروش مترادف شد.

کامرون دیاز ویکی
کامرون دیاز ویکی

10 میلیارد دلار فروش

فیلم هایی که کامرون دیاز در دو دهه فعالیت خود بازی کرد، مجموعا بیش از 10 میلیارد دلار فروش داشتند و از این نظر او یک چهره شاخص در صنعت سینما جهان به حساب می‌آید.

cameron diaz
cameron diaz

کامرون دیاز در فیلم جعبه

فیلم جعبه The Box در میان آثار کامرون دیاز یک اثر متفاوت به حساب می‌آید، این فیلم بر خلاف سایر فیلم هایی که او بازی کرده بود برای گیشه ساخته نشده بود و یک فلسفه عمیق بشردوستانه در داستان وجود داشت. فیلم جعبه با هزینه 30 میلیون دلاری در گیشه 32 میلیون دلار فروش داشت.

بازیگر کامرون دیاز
بازیگر کامرون دیاز

داستان فیلم جعبه

نورما و آرتور لوییس به همراه پسر کوچکشان زندگی معمولی دارند. نورما معلم است و همسرش کارمند ناسا، یک پیرمرد غریبه ای به نورما پیشنهاد میدهد که میتواند در ازای فشار دادن دکمه قرمز رنگی که داخل یک جعمه است میتواند یک میلیون دلار دریافت کند.

اما به محض فشار دادن این دکمه یک نفر که نورما نمیشناسد دچار دردسری بزرگ میشود یا میمیرد.

در نهایت نورما با مشورت همسرش این دکمه را فشار میدهد و یک میلیون دلار را دریافت میکند، اما مدتی بعد با کور و فلج شدن فرزندش متوجه میشود فرد دیگری در جهان آن دکمه را به ازای دریافت یک میلیون دلار فشار داده است و …


مطالب پیشنهادی

بیوگرافی کامرون دیاز

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 563

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir