جونگ اون جی 27 مرداد سال 1372 در بوسان کره جنوبی به دنیا آمده است، وی بازیگر، مدل، خواننده و ترانه سرا می‌باشد در این صفحه بیوگرافی جونگ اون جی را بطور کامل بررسی می‌کنیم.

Jung Eun-ji
Jung Eun-ji
نام نام خانوادگی:جونگ هیه-ریم (نام اصلی)
جونگ اون جی
Jung Eun-ji
تاریخ تولد:۱۸ اوت ۱۹۹۳
۲۷ مرداد ۱۳۷۲
سن جونگ اون جی:30 سال و 8 ماه
محل تولد:بوسان کره جنوبی
🇰🇷
برادر:مین کی
بیوگرافی جونگ اون جی

جونگ اون-جی

جونگ اون-جی با نام اصلی جونگ هیه-ریم، در ۱۸ اوت ۱۹۹۳ در بوسان، کره جنوبی به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل دبیرستان است و از سال ۲۰۱۱ به عنوان خواننده اصلی گروه ای‌پینک فعالیت می‌کند.

اون-جی در سال ۲۰۱۲ با بازی در سریال «پاسخ ۱۹۹۷» به شهرت رسید. وی در این سریال نقش یک طرفدار گروه H.O.T را بازی کرد که نویسنده سریال‌های تلویزیونی می‌شود. بازی او در این سریال مورد تحسین منتقدان و بینندگان قرار گرفت و او توانست جایزه بهترین بازیگر جدید تلویزیون را از جشنواره MBC Drama Awards دریافت کند.

در سریال‌های دیگری مانند «بادی که در آن زمستان وزید»، «تسخیر ناپذیر» و «تشویق کن» نیز بازی کرده است. او همچنین در فیلم «۰.۰MHz» به ایفای نقش پرداخته است.

او علاوه بر بازیگری، در زمینه موسیقی نیز فعالیت می‌کند. در سال ۲۰۱۴ اولین آلبوم انفرادی خود را با نام «Dream» منتشر کرد. این آلبوم با استقبال خوبی از سوی طرفداران مواجه شد.

اون-جی یک هنرمند با استعداد و محبوب است که در زمینه‌های مختلف هنری فعالیت می‌کند. او با صدای زیبای خود و بازی‌های درخشان خود، توانسته طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کند.

کودکی جونگ اون جی
کودکی جونگ اون جی

ورود به عرصه هنر

اون جی، خواننده و رپر کره‌ای در حالی که تنها ۱۱ سال داشت، در برنامه تلویزیونی Exciting Day Enjoyable Day شرکت کرد و رتبه اول را کسب کرد. این موفقیت باعث شد او به رویای تبدیل شدن به یک خواننده برسد.

تست استعدادیابی

پس از چندین سال آموزش در آکادمی موسیقی، اون جی در نوامبر ۲۰۱۰ به توصیه آکادمی، در تست استعدادیابی کمپانی کیوب شرکت کرد. او با استعداد و مهارت بالای خود در خوانندگی و دنس، بلافاصله توجه داوران را به خود جلب کرد و به عنوان یکی از اعضای گروه ای پینک انتخاب شد. در آن زمان تنها چند ماه تا قطعی شدن اعضای گروه باقی مانده بود و جونگ اون جی با ورود خود، ترکیب نهایی گروه را تکمیل کرد.

عکس جونگ اون جی
عکس جونگ اون جی

آغاز خوانندگی با ای پینک

سرانجام در سال ۲۰۱۱، جونگ اون جی به عنوان چهارمین عضو گروه ای پینک معرفی شد و به همراه ۶ عضو دیگر کار خود را با این گروه آغاز نمود. ای پینک خیلی زود به یکی از محبوب ترین گروه های دخترانه کره جنوبی تبدیل شد و توجه طرفداران خارجی زیادی را نیز به خود جلب کرد. این گروه تا به امروز نیز با ۵ عضو به فعالیت خود ادامه می دهد، چرا که نا اون و یو کیونگ گروه را ترک کردند.

همکاری‌های اون جی

اون جی، خواننده و بازیگر کره‌ای، در طول فعالیت هنری خود با هنرمندان مختلفی همکاری داشته است. او در سال ۲۰۱۵ با یونگ یوسوب، خواننده و بازیگر کره‌ای، آهنگ «Love Day» را منتشر کرد که به موفقیت زیادی دست یافت و در صدر جدول‌های موسیقی کره قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۶ نیز با سو این گوک، بازیگر و خواننده کره‌ای، دو آهنگ «All For You» و «Our Love Like This» را منتشر کرد که هر دو مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند. در سال ۲۰۱۷ نیز با هو گاک، خواننده کره‌ای، همکاری کرد و آهنگ‌های «Short Hair» و «Break Up To Make Up» را منتشر کرد که به محبوبیت زیادی دست یافتند.

ویکی پدیا جونگ اون جی
جونگ اون جی

آهنگ های سولوی اون جی

اون جی فعالیت‌های سولوی خود را در سال ۲۰۱۴ با انتشار تک‌آهنگ «Its You» برای سریال «سه روز» آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۶ اولین آلبوم سولوی خود با عنوان «Dream» را منتشر کرد که به موفقیت زیادی دست یافت و در صدر جدول‌های موسیقی کره قرار گرفت. در سال ۲۰۱۷ نیز دومین آلبوم سولوی خود با عنوان «The Space» را منتشر کرد و با این آلبوم برای اولین بار به عنوان یک خواننده انفرادی در رتبه‌های برتر چارت‌های موسیقی کره قرار گرفت.

اون جی در سال ۲۰۱۸ سومین آلبوم سولوی خود با عنوان «Hyehwa» را منتشر کرد که به موفقیت زیادی دست یافت و در صدر جدول‌های موسیقی کره قرار گرفت. او در سال ۲۰۲۰ نیز چهارمین آلبوم سولوی خود با عنوان «AWay» را منتشر کرد که به موفقیت زیادی دست یافت و در صدر جدول‌های موسیقی کره قرار گرفت.

در کنار انتشار آلبوم‌های سولو، اون جی به انتشار تک‌آهنگ‌ها و موسیقی برای سریال‌های تلویزیونی نیز ادامه داده است. او در این زمینه نیز موفق بوده و جوایز زیادی کسب کرده است.

ترانه برای پدر

جونگ اون جی، خواننده و بازیگر کره ای، آهنگ اصلی آلبوم Dream خود را با عنوان Hopefully Sky به پدرش تقدیم کرد. این آهنگ که در صدر هشت چارت موسیقی کره ای قرار گرفت، بیانگر احساسات عمیق او نسبت به پدرش است.

اون جی در مصاحبه ای گفت: «وقتی بچه بودم، پدرم به دلیل کار زیاد همیشه خارج از کشور بود. من این آهنگ را در حالی که به پدرم فکر می کردم نوشتم و آن را به عنوان هدیه تولد به او تقدیم کردم.»

آغاز فعالیت در بازیگری

اون جی در سال ۲۰۱۲ با بازی در سریال «پاسخ ۱۹۹۷» به بازیگری حرفه ای روی آورد. این سریال به یکی از پرمخاطب ترین سریال های کره ای تبدیل شد و برای اون جی شهرت و محبوبیت زیادی به همراه داشت. او سپس در سال ۲۰۱۳ با بازی در سریال «بادی که در آن زمستان وزید» به موفقیت خود ادامه داد و جایزه بهترین بازیگری را از آن خود کرد.

جونگ اون جی
جونگ اون جی

تثبیت در بازیگری

جونگ اون-جی، بازیگر و خواننده کره‌ای، کار خود را در بازیگری با بازی در سریال‌های تلویزیونی آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۴ با بازی در سریال «عاشقان یورتمه سواری» به شهرت رسید. این سریال یک درام عاشقانه کمدی بود که داستان دو جوان اهل بوسان را روایت می‌کرد که عاشق موسیقی سنتی کره‌ای هستند.

اون-جی در سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال «تشویق کن» به محبوبیت خود افزود. این سریال یک درام دبیرستانی بود که داستان گروهی از دختران نوجوان را روایت می‌کرد که برای تبدیل شدن به یک گروه موسیقی تلاش می‌کردند.

او در سال ۲۰۱۷ با بازی در سریال «تسخیر ناپذیر» به بازیگری جدی‌تر روی آورد. این سریال یک ملودرام اکشن بود که داستان یک زن جوان را روایت می‌کرد که برای انتقام گرفتن از مرگ پدرش تلاش می‌کرد.

اون-جی در سال ۲۰۱۸ با بازی در فیلم ترسناک «۰.۰ مگاهرتز» به عرصه سینما نیز ورود کرد. این فیلم داستان گروهی از دوستان را روایت می‌کرد که به یک خانه متروکه می‌روند و با نیروهای ماوراءالطبیعه روبرو می‌شوند.

از آثار پربیننده اخیر اون-جی می‌توان به سریال‌های «فعلا بنوش بعدا کار کن» و «بلایند» اشاره کرد. سریال «فعلا بنوش بعدا کار کن» یک درام کمدی عاشقانه است که داستان سه زن را روایت می‌کند که برای فراموش کردن مشکلات خود به نوشیدن روی می‌آورند. سریال «بلایند» یک درام جنایی است که داستان یک زن جوان را روایت می‌کند که با یک مرد نابینا آشنا می‌شود.

جونگ اون جی عکس
جونگ اون جی عکس

موفقیت در تئاتر

جونگ اون-جی علاوه بر بازیگری در تلویزیون و سینما، در تئاتر نیز فعالیت داشته است. او در سال ۲۰۱۲ در نمایش تئاتر «Legally Blonde» نقش اصلی را ایفا کرد. این نمایش یک کمدی موزیکال بر اساس فیلمی به همین نام است که داستان یک زن جوان را روایت می‌کند که برای پذیرش در دانشکده حقوق تلاش می‌کند.

اون-جی در سال ۲۰۱۴ در نمایش موزیکال «Full House» حضور یافت. این نمایش یک کمدی موزیکال بر اساس سریالی به همین نام است که داستان دو جوان را روایت می‌کند که پس از یک تصادف هویت یکدیگر را با هم اشتباه می‌گیرند.

جونگ در سال ۲۰۲۰ با نمایش موزیکال «Natasha, Pierre & the Great Comet of 1812» دوباره بر روی صحنه نمایش پا گذاشت. این نمایش یک درام موزیکال بر اساس رمان «جنگ و صلح» لئو تولستوی است که داستان دو جوان را روایت می‌کند که در بحبوحه جنگ ناپلئون با یکدیگر آشنا می‌شوند.

افتخارات جونگ اون جی

اونجی در کارنامه کاری خود جوایز و افتخارات متعددی کسب کرده است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جایزه بهترین بازیگر زن جدید برای سریال «Reply 1997»
  • کسب جایزه ستاره در حال ظهور برای سریال «Reply 1997»
  • جایزه بهترین موسیقی سریال برای سریال «Reply 1997»
  • دریافت جایزه بهترین زوج بازیگر برای سریال «Reply 1997»
  • جایزه بهترین بوسه برای سریال «Reply 1997»
  • جایزه بهترین اجرا برای سریال «That Winter, the Wind Blows»
  • کسب جایزه آهنگ سال برای قطعه «All For You» به همراه سو این گوک
  • جایزه تعالی بازیگری برای سریال «Trot Lovers»
  • دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جوان برای سریال «Trot Lovers»
  • جایزه دی جی سال برای برنامه رادیویی «Eun-ji’s Music Plaza DJ»

اجرا و آهنگسازی

اونجی از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ مجری برنامه رادیویی محبوب «Eun-ji’s Music Plaza DJ» بود و برای این برنامه برنده جایزه دی جی سال شد.

او همچنین در زمینه آهنگسازی فعالیت دارد و قطعات قابل توجهی را برای آلبوم های خودش و آلبوم های گروهی ساخته است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Promise U
  • Dream
  • Farewell
  • Miracle

نکات جالب

  • علاقه ی زیادی به تکواندو داشت و مدتی تحت آموزش این رشته بود، اما در نهایت آن را رها کرد. او به خاطر روحیه ی مثبتش به عنوان “هپی ویروس” گروه شناخته می شود.
  • از سرگرمی های جونگ اون جی می توان به آهنگسازی و نواختن پیانو اشاره کرد. او آرزو دارد هم قد برادرش باشد و در هر شرایطی تمرین آواز می کند.
  • اون جی خود را فردی باهوش و خوش بین توصیف می کند. رنگ های مورد علاقه اش قرمز، سبز و آبی و غذای مورد علاقه اش گوشت کبابی و دستپخت مادرش است.
  • در دبیرستان عضو باشگاه رسانه بود و چند سال نیز ریاست باشگاه ورزش را برعهده داشت. او همچنین تجربه ی شمشیر بازی دارد.

اینستاگرام جونگ اون جی

برای مشاهده صفحه جونگ اون جی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/artist_eunji/?hl=en

بیوگرافی جونگ اون جی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 34

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir