محیا اسناوندی 25 اردیبهشت 1369 در تهران به دنیا آمده است، وی بازیگر، گوینده رادیو و مجری می‌باشد. در این مطلب بیوگرافی محیا اسناوندی را مرور می‌کنیم.

محیا اسناوندی
محیا اسناوندی
نام نام خانوادگی:محیا اسناوندی
تاریخ تولد:25 اردیبهشت 1369
May 15, 1990
سن محیا اسناوندی:33 سال و 11 ماه
محل تولد:تهران
تحصیلات:کارشناسی ارشد میکروبیولوژی
قد:157 سانتیمتر
همسر:مجتبی کشاورز (از 1398)
فرزند:هانا (متولد 1402)
محیا اسناوندی
قد محیا اسناوندی
قد محیا اسناوندی

محیا اسناوندی

محیا اسناوندی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته میکروبیولوژی، فعالیت خود را با اجرا در گروه کودک و نوجوان آغاز کرد و هم اکنون به عنوان مجری، گوینده و بازیگر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

محیا اسناوندی در مسیر حرفه‌ای خود

محیا اسناوندی در سال ۱۳۸۸، در سن ۱۹ سالگی، با پیوستن به گروه اجتماعی شبکه تهران، قدم به عرصه فعالیت‌های حرفه‌ای خود گذاشت. او پس از یک سال، در سال ۱۳۸۹، به گروه کودک و نوجوان همین شبکه ملحق شد و به کار خود در این زمینه ادامه داد.

محیا اسناوندی پیاده روی اربعین
محیا اسناوندی پیاده روی اربعین

شروع موفقیت

محیا اسناوندی با اجرا در کنار مژده لواسانی در برنامه “سه نقطه” در اولین تجربه کاری خود، به شهرت رسید. این برنامه سکوی پرتابی برای او بود و پس از آن در سال 1394، اجرای برنامه های پرمخاطب “بچه های مردم” و “ترانه باران” را نیز بر عهده گرفت.

محیا اسناوندی و دنیای رادیو

سال 1392، در سن 23 سالگی، دریچه‌ای نو به دنیای حرفه‌ای محیا اسناوندی گشوده شد. او با ورود به رادیو خانواده، قدم در مسیر گویندگی و بازیگری برداشت و همکاری مستمر خود را با این رسانه آغاز کرد.

از آن زمان تاکنون، محیا اسناوندی با رادیوهای مختلفی همچون رادیو جوان و رادیو سلامتی همکاری داشته و در برنامه‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

برنامه محیا اسناوندی
برنامه محیا اسناوندی

برنامه‌های جمعه محیا اسناوندی در رادیو جوان که با کارگردانی فرزاد حسنی انجام می‌شد، به واسطه لحن صمیمی و محتوای جذاب، به یکی از پرشنونده‌ترین برنامه‌های این رادیو تبدیل شد.

همچنین برنامه “زنده خونه زندگی” که با اجرای محیا اسناوندی در رادیو سلامت پخش می‌شد، با استقبال مخاطبان روبرو شد و شنوندگان بسیاری را به خود جذب کرد.

محیا اسناوندی با سابقه‌ای درخشان در رادیو، به عنوان گوینده و بازیگر، به فعالیت خود در این عرصه ادامه می‌دهد و تجارب ارزشمندی را در کارنامه هنری خود ثبت می‌کند.

علاقه به بازیگری

محیا اسناوندی به واسطه علاقه وافر خود به بازیگری، دوره‌های مربوطه را در محضر اساتیدی برجسته همچون وحید جلیلوند، علیرضا معینی و میکائیل شهرستانی گذرانده است.

ویکی پدیا محیا اسناوندی
محیا اسناوندی

محیا اسناوندی و مجتبی کشاورز

محیا اسناوندی، مجری و بازیگر محبوب ایرانی، در تیر ماه سال 1398 با انتشار متنی عاشقانه در صفحه اینستاگرام خود، خبر ازدواج خود با مجتبی کشاورز، تهیه کننده برنامه های تلویزیونی، را به طور رسمی رسانه ای کرد.

او در این پست، روز عقد خود را با “دلبرانه ترین روز تاریخ زندگی” خود مقایسه کرد و نوشت: “ورود شکوهمندانت به هستی من؛ عقد بستگی قلب و جسم و روحمون، مقارن شد با روز میلاد حضرت ِ دلبر…. چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی …”

همسر محیا اسناوندی و رضا صادقی
همسر محیا اسناوندی و رضا صادقی

مجتبی کشاورز که سابقه تهیه کنندگی برنامه های متعددی را در تلویزیون دارد، همسر محیا اسناوندی است. این زوج هنری زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند و تا کنون عکس ها و ویدئوهای متعددی از لحظات عاشقانه خود را در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته اند.

سال 1402 این زوج صاحب فرزند دختری به اسم «هانا» شدند.

فرزند محیا اسناوندی
فرزند محیا اسناوندی

محیا اسناوندی: از اجرا تا بازیگری

محیا اسناوندی که بیشتر به عنوان مجری شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر تجربه‌های متعددی در عرصه بازیگری نیز کسب کرده است.

عکس محیا اسناوندی
عکس محیا اسناوندی

مجموعه‌های تلویزیونی:

  • روزهای بهتر
  • مینی سریال دیگری
  • سریال نامه آخر
  • سریال پردیس
  • سریال دستت را به من بده
بازیگر محیا اسناوندی
بازیگر محیا اسناوندی

فیلم سینمایی:

  • دم سرخ ها

برنامه‌های تلویزیونی:

  • دو سال برنامه صبح بخیر ایران (شبکه یک)
  • یکسال برنامه از فراز الوند (شبکه دو)
  • برنامه پنجره (شبکه آموزش)

حضور در عرصه بازیگری، نشان‌دهنده‌ی تلاش و پشتکار محیا اسناوندی برای گسترش فعالیت‌های هنری خود و تجربه‌اندوزی در زمینه‌های مختلف است.

فرزاد حسنی و محیا اسناوندی
فرزاد حسنی و محیا اسناوندی

محیا اسناوندی بازیگر یا مجری ?

بازیگری و اجرا نه تنها با هم تداخلی ندارند، بلکه می‌توانند همدیگر را تقویت هم بکنند.

علاقه من به بازیگری به این معنا نیست که می‌خواهم حرفه اجرا را کنار بگذارم. من عاشق هر دو هستم و می‌خواهم هر دو را به طور همزمان ادامه دهم.

در مورد اجرا، معتقدم که پیشرفت باید ملموس و قابل مشاهده باشد. به همین دلیل، تصمیم گرفتم با برنامه‌ای قوی و حساب‌شده به این عرصه بازگردم.

مطمئنم که می‌توانم در هر دو زمینه بازیگری و اجرا به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنم.

مجری محیا اسناوندی
مجری محیا اسناوندی

مجری از مامان بگو

برنامه “از مامان بگو”، تولید شبکه دو سیما، با محوریت گفتگو با مادران، به جایگاه والای این فرشته‌های زمینی می‌پردازد. محیا اسناوندی، مجری برنامه، از مادران به عنوان امت‌سازان جامعه یاد می‌کند. هر قسمت از این برنامه، روایتگر داستانی جذاب از زندگی ۳۰ مادر ایرانی است و مخاطب را با فراز و نشیب‌های زندگی این بانوان فداکار آشنا می‌کند.

مجری از مامان بگو
مجری از مامان بگو

اینستاگرام محیا اسناوندی

جهت مشاهده پیج اینستاگرام محیا اسناوندی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/mahya.asnavandi/

اینستاگرام محیا اسناوندی
اینستاگرام محیا اسناوندی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 55

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir