فرزاد حسنی روز 21 شهریور سال 56 در تهران به دنیا آمده است ، از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی لیسانس مهندسی مکانیک خود را گرفته است ، مجری ، بازیگر و شاعر است . ( بیوگرافی فرزاد حسنی + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیفرزاد حسنی
تاریخ تولد21 شهریور 1356
محل تولدتهران
قد188 سانتیمتر
وضعیت تاهلمجرد
مدرک تحصیلیلیسانس مهندسی مکانیک
بیوگرافی فرزاد حسنی + حواشی و اینستاگرام

فرزاد حسنی مجری
فرزاد حسنی مجری

بیوگرافی فرزاد حسنی

علاقه مندی ها

از فیلم کازابلانکا به عنوان بهترین فیلمی که تا کنون دیده نام میبرد ، به ژیمناستیک ، شنا و یوگا علاقه دارد ، انسان خوش قولی است ، عاشق رنگ آبی ، در میان دروس مدرسه از ریاضی بدش آمده ولی پایین ترین نمره ای که از این درس گرفته 14 است .

ولخرج بوده و آدم حاضر جوابی است ، در میان خوانندگان طرفدار محمدرضا شجریان است .

محمدرضا شجریان
محمدرضا شجریان

به فوتبال علاقه ای ندارد ، رنگ های روشن را برای لباس میپسندد ، رمان الیور توئیست را دوست دارد .

نام او را دخترخاله مادرش انتخاب کرده ، کار خود را از سال 1375 در شبکه جام جم آغاز کرده ، نظرش این است که کار رادیو خیلی سخت تر از تلویزیون است .

زندگی خانوادگی

فرزاد در خانواده 5 نفره زندگی کرده ، فرزند ارشد بوده و دو برادر به نام های « فرهاد » و « فرشاد » دارد ، به نظر او فرهاد خوش تیپ است و فرشاد عاقل و دانا و خودش هم خوش صحبت است .

رابطه اش با پدر را بسیار رفاقتی دانسته و از این ارتباط دوستانه خوشحال است .

پدر فرزاد حسنی
پدر فرزاد حسنی

شادمهر عقیلی

فرزاد حسنی ترانه آدم فروش شادمهر را سروده است ، او تیتراژ برنامه کوله پشتی و سریال های « روز رفتن » و « کمکم کن » را هم نوشته است .

زندگی شخصی

حسنی سال 92 با مجری تلویزیون « آزاده نامداری » ازدواج میکند ، عاقد آنها سید حسن خمینی بوده است ، این دو در کنسرت فرزاد فرزین موضوع ازدواجشان را علنی میکنند .

ازدواج فرزاد حسنی
ازدواج فرزاد حسنی

زندگی آنها یکسال هم دوام نیاورده ، و در خرداد 93 متارکه میکنند .

آزاده نامداری عکسی از خود منتشر میکند که توسط فرزاد حسنی مورد ضرب و شتم قرار گرفته ولی حسنی آن را تکذیب میکند ، یکسال پس از جدایی آزاده نامداری با سجاد عبادی ازدواج کرده و یک دختر به نام گندم دارد .

چشم کبود آزاده نامداری
چشم کبود آزاده نامداری

فرزاد حسنی پس از طلاق تا کنون ازدواج نکرده است .

امتحان دانشگاه

فرزاد می گوید یک کابوس در زندگی ام دارم که هنوز هم وقتی می خوابم آن را میبینم ، این که یکی از امتحانات دانشگاه را فراموش کرده ام بگذرانم ، و به همین دلیل مدرکم را نمیدهند ، این کابوس در ماه یک یا دو بار برایش اتفاق می افتد .

امام خمینی ره

فرزاد در یک خانواده مذهبی بزرگ شده ، در محله خانی آباد کوچه ی قندی نزدیک بستنی فروشی آقارضا زندگی میکردند ، از امام خمینی ره به عنوان عشق کودکی خود نام برده و می گوید عکس های امام را جمع میکرده است ، مادر وی هم فردی مذهبی و معتقد است .

غذا

در میان غذا ها عاشق قرمه سبزی است ، ولی می گوید کله اش بوی قرمه سبزی نمیدهد ، ولی در ظاهر چنین به نظر می آیم ، به نظرش انسان کله اش بوی قرمه سبزی بدهد خیلی بهتر است تا بوی کچ بدهد .

امین تارخ

حسنی در رادیو مشغول به کار بوده و در تلویزیون هم مجری و بازیگر است او دوره ی بازیگری را زیر نظر امین تارخ دوره کارگردانی را با شاگردی حمید سمندریان کلاس پانتومیم را توسط سیروس شاملو گذرانده است .

از اولین کار های او در تلویزیون اجرای برنامه نیمرخ از شبکه یک بوده است .

آموزشگاه بازیگری امین تارخ
آموزشگاه بازیگری امین تارخ

ترانه

روزی که حالم خوب است و اجرای خوبی داشته باشم پس از آمدن به خانه شعر به ذهنم میرسد و مینویسم ، حتی ملاقات دوستانه با یک خواننده برایم موجب شعر گفتن می شود .

نیروی انتظامی

در یکی از برنامه های کوله پشتی سردار رادان مهمان برنامه بوده ، فرزاد حسنی با خمله تند به طرح حجاب و عفاف و برخورد نامتعارف نیروی انتظامی با برخی از افراد این طرح را زیر سوال میبرد ، همین موضع باعث ممنوع التصویر شدن وی شده و از طرفی موجب شهرت بیشتر او می شود .

تلفظ صحیح

فرزاد می گوید به زبان عربی علاقه وافری داشته زیرا یک زبان حساس است ، که اگر شما حتی یک ضمه اشتباه اضافه کنی و یا حروف شمسی و قمری را رعایت نکنی تمام معنی جمله عوض خواهد شد .

بازیگری فرزاد حسنی

وی با سریال « عید آن سال » در سال 78 وارد تلویزیون می شود ، پس از آن در سریال کاشانه برای شبکه سه در همان سال بازی میکند ، سومین سریال او به نام مسافری از هند بوده که سال 81 از تلویزیون پخش می شود و با این سریال چهره اش شناخته شده میگردد ، پس از آن مجری برنامه « کوله پشتی » در سال های 83 تا 86 در شبکه سه می شود .

عکس فرزاد حسنی
عکس فرزاد حسنی

اینستاگرام فرزاد حسنی

https://www.instagram.com/farzadhasani_media/


فرزاد حسنی اینستا
فرزاد حسنی اینستا
فرزاد حسنی؟
فرزاد حسنی
فرزاد حسنی عکس
فرزاد حسنی عکس

بزرگان دوبله

کسانی که بعدها به حوزه دوبله وارد شدند از روی دست این بزرگان همچون هوشنگ لطیف‌پور، ایرج دوستدار، علی کسمایی و… مشق کردند و اینکه خود این بزرگان به چه کشف و شهودی رسیدند که پایه گذار هنر دوبله در کشور شدند یک راز مگوست.

این گوینده رادیو و تلویزیون درباره اینکه چگونه می‌توان یاد این افراد را زنده نگه داشت، عنوان کرد: من فکر می‌کنم سال‌هایی خاص درهای نعمت در حوزه دوبله بر ما باز شده و امثال آقای حسین عرفانی از این افراد بودند که ما توانستیم از نعمت وجودش بهره‌مند شویم.

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 163

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir