حادیثه آچیق گوز، خواننده، ترانه سرا و مجری مشهور، در ۲۲ اکتبر ۱۹۸۵ در بلژیک متولد شد. او که در رشته اقتصاد از دانشگاه علوم کاربردی لیمبورگ (PHL) در فلاندر بلژیک فارغ التحصیل شده، از سن ۱۸ سالگی با خوانندگی کار خود را آغاز کرد.

حادیثه پس از کسب شهرت در بلژیک، به درخواست هواداران و رسانه ها به ترکیه مهاجرت کرد و در این کشور به سرعت به یکی از محبوب ترین خوانندگان تبدیل شد.

حادیثه خواننده
حادیثه خواننده
نام نام خانوادگی:حادیثه آچیق گوز
Hadise Açıkgöz
تاریخ تولد:۲۲ اکتبر ۱۹۸۵
۳۰ مهر ۱۳۶۴
سن حادیثه:38 سال و 9 ماه
محل تولد:مول بلژیک
قد:169 سانتیمتر
وزن:54 کیلوگرم
بیوگرافی حادیثه آچیق گوز خواننده
حادیثه آچیق گوز
حادیثه آچیق گوز

حادیثه آچیق گوز

حادیثه آچیق گوز در اول آبان ماه سال ۱۳۶۴ در شهر مول بلژیک، در نزدیکی شهر آنتورپ، چشم به جهان گشود. او دو خواهر به نام‌های هولیا و دریا و یک برادر به نام مورات دارد.

حادیثه فرزند دوم خانواده است و نام او توسط پدر و مادربزرگش انتخاب شده است. نام او در زبان ترکی به معنای “واقعة” یا “رویداد” است.

اصل و نسب حادیثه از طرف پدر و مادرش به شهر سیواس در ترکیه باز می‌گردد. زمانی که او ۱۱ ساله بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند.

بیوگرافی حادیثه خواننده
بیوگرافی حادیثه خواننده

کشف استعداد حادیثه

در سن ۱۸ سالگی و با پشتوانه خانواده، در سال ۲۰۰۳، او به روی صحنه فصل اول برنامه Idool، مسابقه آوازخوانی مشهور بلژیک، قدم گذاشت. با وجود صدای دلنشینش، توفیق چندانی کسب نکرد و نتوانست به مرحله نهایی راه یابد.

اما این پایان ماجرا نبود. استعداد او در موسیقی، توجه یک تهیه کننده موسیقی را جلب کرد و او را به ضبط آلبوم تشویق نمود.

حادیثه عکس
حادیثه عکس

بیوگرافی حادیثه آچیق گوز خواننده

شروع طوفانی

حادیثه با عقد قرارداد با شرکت 2BR، اولین آهنگ خود به نام “عرق” را منتشر کرد. این تک آهنگ در نوامبر ۲۰۰۴ به بازار عرضه شد و علی‌رغم عدم انتشار موزیک ویدیو، به رتبه ۱۹ جدول Ultratop 50 صعود کرد.

حادیثه با انتشار آلبوم “عرق” در سال ۲۰۰۵ در بلژیک و ترکیه به شهرتی ناگهانی دست یافت. این آلبوم که شامل ۵ قطعه بود، طوفانی از جوایز را برای او به ارمغان آورد، از جمله جایزه TMF در بلژیک و جایزه Altin Kelebek در ترکیه.

حادیثه پس از انتشار تک آهنگ “Stir Me Up” به شهرت رسید. این آهنگ در بلژیک مورد استقبال قرار گرفت، اما محبوبیت آن به طور خاص در ترکیه به اوج خود رسید، جایی که در تابستان ۲۰۰۶ به یک هیت تابستانی تبدیل شد.

بیوگرافی حادیثه خواننده ترک
بیوگرافی حادیثه خواننده ترک

ورود به عرصه اجرا

حادیثه، خواننده مشهور، در سال ۲۰۰۶ به دنبال دعوت تهیه‌کنندگان ترک برای حضور در برنامه پربیننده “ستاره پاپ” راهی ترکیه شد. این برنامه که به طور میانگین ۲۰ میلیون بیننده هفتگی داشت، سکوی پرتاب حادیثه به سوی شهرت و محبوبیت در ترکیه بود.

ایکس فاکتور و حادیثه در ترکیه

حضور ایکس فاکتور در ترکیه:

  • سال ۲۰۰۸: ایکس فاکتور، برنامه محبوب استعدادیابی موسیقی، پا به سرزمین ترکیه گذاشت. این اتفاق علاوه بر دستاوردهای موسیقایی، فرصتی برای معرفی نسخه بلژیکی این برنامه در ترکیه فراهم کرد.
برنامه حادیثه
برنامه حادیثه

حادیثه، ستاره ایکس فاکتور و او سس ترکیه:

  • از ۲۰۱۱ تاکنون: حادیثه، خواننده و ترانه سرای مشهور ترکیه، جایگاه خود را به عنوان داور در برنامه “او سس ترکیه” (نسخه ترکی مسابقه صدا) تثبیت کرده است.
  • همراه با ستارگان: او در این برنامه در کنار دیگر چهره‌های برجسته موسیقی ترکیه مانند مورات بوز، ابرو گوندش و بیازیت اوزتورک به داوری هنرمندان نوظهور می‌پردازد.

نقش حادیثه:

  • حضور پررنگ: حادیثه با سابقه درخشان خود در ایکس فاکتور و همچنین تجربه و دانش موسیقیایی، به عنوان منتوری ارزشمند برای شرکت کنندگان او سس ترکیه عمل می‌کند.
  • الهام بخش نسل جدید: او با اشتیاق و تعهد خود به موسیقی، الهام بخش نسل جدیدی از خوانندگان و هنرمندان در ترکیه است.

حادیثه و انتشار دومین آلبوم

آلبوم “Hadise” که در ژوئن ۲۰۰۸ منتشر شد، نقطه عطفی در کارنامه این خواننده محبوب رقم زد و تا به امروز به عنوان پرفروش‌ترین آلبوم او شناخته می‌شود.

این آلبوم نه تنها در ترکیه غوغا به پا کرد، بلکه با عبور از مرزها، در چارت آلبوم‌های بلژیک نیز جایگاه نوزدهم را به خود اختصاص داد و برای اولین بار نام حادیثه را در عرصه‌ای بین‌المللی مطرح کرد.

درخشش او در این آلبوم تا جایی بود که در جوایز موسیقی MTV اروپا نامزد دریافت جایزه بهترین هنرمند ترک شد، هرچند که در نهایت این جایزه به امره آیدن رسید.

حادیثه
حادیثه

رتبه چهارم یوروویژن

در سال ۲۰۰۹، نماینده‌ی ترکیه در مسابقات آواز یوروویژن، با کسب امتیاز ۱۷۷، به مقام چهارم دست یافت.

تبلیغات حادیثه

حادیثه در سال ۲۰۰۹ با امضای قراردادی با شرکت نوشابه سازی ترک Yedigün، وارد دنیای تبلیغات شد. این قرارداد شامل حضور او در تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها و شرکت در تور تابستانی این شرکت بود.

موفقیت حادیثه در این کمپین، او را به چهره ای محبوب تبدیل کرد و به زودی نام او در سایر تبلیغات و بیلبوردها، از جمله محصولات غذایی تورک سودا، دیده شد.

عکس حادیثه خواننده ترک
عکس حادیثه خواننده ترک

ازدواج و طلاق حادیثه

حادیثه در اوج 37 سالگی، در 30 آوریل سال 2022، با برگزاری مراسمی مجلل در کاخ عثمانی چاراغان، زندگی مشترک خود را با “مهمت دینچرلر”، تاجر سرشناس ترک، آغاز کرد. این ازدواج که خبرسازترین رویداد آن سال بود، نویدبخش زندگی عاشقانه و ثروتمندی برای این بازیگر مشهور ایرانی بود.

اما این زندگی رویایی دیری نپایید. حادیثه در اقدامی غیرمنتظره، در تاریخ 15 سپتامبر 2022، تنها چند ماه پس از ازدواج، تقاضای طلاق خود را به دادگاه ارائه داد. این درخواست با موافقت “مهمت دینچرلر” روبرو شد و در نهایت در تاریخ 30 سپتامبر 2022، جدایی این دو به طور رسمی ثبت شد.

علت طلاق حدیثه و دینچرلر به طور علنی بیان نشده است. با این حال، شایعات و گمانه زنی های مختلفی در این خصوص در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است.

همسر حادیثه خواننده
همسر حادیثه خواننده

پس گرفتن هدایای ازدواج

مهمت دینچرلر برای موافقت با درخواست طلاق حادیثه، شرط کرد که او باید هدایای ازدواج را پس بدهد بخصوص جواهراتی خانوادگی که توسط مادر مهمت دینچرلر به حادیثه هدیه داده شده بود.

حادیثه و بازیگری

حادیثه، بازیگر و خواننده مشهور ترکیه ای، تاکنون دو پیشنهاد بازی در فیلم را رد کرده است.

یکی از این نقش ها، نقش اصلی در یک فیلم ترکی بود. اطلاعات زیادی در مورد این فیلم در دسترس نیست، به جز اینکه ظاهراً داستان آن بر روی دو خواهر تمرکز دارد و قرار بود حادیثه نقش یکی از آنها را بازی کند.

در جولای ۲۰۰۸، به حادیثه دوباره نقشی در یک فیلم کمدی ترکی پیشنهاد شد که او بازهم آن را رد کرد.

حادیثه در مورد بازیگری می‌گوید: “من به بازیگری علاقه‌مندم، اما فقط در صورتی که پروژه مناسب باشد. نمی‌خواهم بازیگری بر کار موسیقی من تأثیر بگذارد.”

امور انسان دوستانه

حادیثه ستاره مشهور، در سپتامبر ۲۰۰۹ به جمع حامیان کمپین «مدارس بدون قلدری» در بلژیک پیوست.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط این سازمان برگزار شد، فاش کرد که در دوران کودکی خود به دلیل “لباس پوشیدنش” و حتی “ریشه قومی‌اش” مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

حادیثه با بیان اینکه “عاشق کودکان” است و “خودش هم دانش‌آموز بوده” و می‌داند که “جایی برای قلدری وجود ندارد”، انگیزه خود را برای پیوستن به این کمپین توضیح داد.

مرد ایده‌آل حادیثه

ویژگی‌های ضروری:

  • درک و حمایت شغلی: مردی که شغلم را درک کند و از آن حمایت کند، شریک ایده‌آل من است.
  • قدرت درونی: به دنبال مردی هستم که قوی باشد، نه از نظر مالی، بلکه از نظر شخصیتی. او باید به خودش، به من و به عشق و احترامی که برای من قائل است، ایمان داشته باشد.
  • شخصیت اصیل: من تحت تاثیر پول یا مادیات قرار نمی‌گیرم، بلکه مجذوب شخصیت افراد می‌شوم. نیازی به هدایای گرانقیمت ندارم، بلکه به قلبی صادق و مهربان نیاز دارم.

سبک زندگی سالم:

  • ورزش: تناسب اندام و سلامتی برای من مهم است. به دنبال مردی هستم که به ورزش علاقه داشته باشد و با من در این مسیر همراه باشد.
  • نظم و انضباط: من به زندگی منظم و برنامه‌ریزی شده اعتقاد دارم. مرد ایده‌آل من کسی است که از خواب بیدار شدن به موقع، داشتن برنامه روزانه و استراحت کافی لذت می‌برد.

نمونه‌ای از زندگی روزمره من:

  • صبح زود از خواب بیدار شدن: من عادت دارم هر روز ساعت 7 صبح از خواب بیدار شوم.
  • ورزش: ورزش کردن یکی از راه‌های من برای از بین بردن استرس و شادابی است.
  • گوش دادن به موسیقی: من به موسیقی علاقه زیادی دارم و از گوش دادن به آن در اوقات فراغت لذت می‌برم.

در نهایت:

به دنبال مردی هستم که همراهم باشد، نه فقط در عشق و زندگی مشترک، بلکه در مسیر سلامتی، تناسب اندام و داشتن زندگی شاد و پربار.

رابطه حادیثه با شوهر ابرو گوندش

حادیثه، خواننده مشهور ترکیه، در ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ در اینستاگرام خود به اتهامات ابرو گوندش، خواننده دیگر ترکیه‌ای، مبنی بر رابطه او با رضا ضراب، همسر سابق گوندش، واکنش نشان داد.

گوندش در اظهاراتی که به نقل از او منتشر شده بود، مدعی شده بود که حادیثه با ضراب رابطه داشته است. حادیثه در واکنش به این اتهامات نوشت: “روز خود را با افتراء آغاز کردم. تا به حال سکوت کرده بودم، اما این اتهام بسیار سنگینی است. هیچ کس حق ندارد آبروی من را خدشه‌دار کند. من از طریق وکیلم این موضوع را پیگیری می‌کنم.”

با این حال، بعداً مشخص شد که گوندش هرگز چنین حرفی نزده و این شایعه توسط یک خبرنگار منتشر شده است. حادیثه ضمن تکذیب این شایعه، از خبرنگاری که این خبر را منتشر کرده بود نیز شکایت کرد.

علاقه به یادگیری زبان

خانم حادیثه علاوه بر مدرک تحصیلی در رشته اقتصاد، در رشته زبان‌های مدرن نیز تحصیل کرده‌اند و به پنج زبان فرانسوی، آلمانی، انگلیسی، بلژیکی و ترکی تسلط کامل دارند.

آلبوم های حادیثه

سال انتشارعنوان آلبوم
۲۰۰۵عرق
۲۰۰۸حادثه
۲۰۰۹زندگی سریع
۲۰۰۹قهرمان
۲۰۱۱عشق چه سایزی می‌پوشد؟
۲۰۱۴توصیه
۲۰۱۷پیروز
۲۰۲۱من به عشق وابسته شدم
آلبوم های حادیثه
آلبوم های حادیثه
آلبوم های حادیثه
آهنگ های حادیثه
آهنگ های حادیثه

بیوگرافی باریش بکتاش

اینستاگرام حادیثه آچیق گوز

با کلیک بر روی لینک زیر میتوانید صفحه حادیثه در اینستاگرام را مشاهده کنید:

https://www.instagram.com/hadise

اینستاگرام حادیثه آچیق گوز
اینستاگرام حادیثه آچیق گوز

بیوگرافی حادیثه آچیق گوز خواننده

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 56

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir