در این نوشتار، به بیوگرافی سیما خضرآبادی و همسرش می‌پردازیم. از آغاز فعالیت‌های او در عرصه بازیگری تا نقش‌آفرینی‌های ماندگارش و ازدواج‌هایی که در زندگی شخصی‌اش رقم خورده است، همگی را مرور می‌کنیم.

سن سیما خضرآبادی
سن سیما خضرآبادی
نام نام خانوادگی:سیما خضرآبادی
Sima Khezrabadi
تاریخ تولد:11 فروردین 1367
March 31, 1988
سن سیما خضرآبادی:36 سال و 3 ماه
محل تولد:تهران
تحصیلات:کارشناسی بازیگری
همسر:سهیل تیرگپ (طلاق)
ابراهیم کوخایی
بیوگرافی سیما خضرآبادی و همسرش

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی، زاده یازدهم فروردین ماه سال 1367 در تهران، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون، با کوله‌باری از تجربه در عرصه ی هنر، بر پرده ی نقره‌ای و قاب تلویزیون می‌درخشد.

خضرآبادی که دوران حرفه‌ای خود را با عرصه ی تلویزیون آغاز کرد، پس از کسب مدرک لیسانس رشته ی بازیگری از دانشگاه سوره، با ظرافت و تبحر، مسیر خود را به سوی سینما نیز هموار کرد.

علاوه بر تعهد و پشتکار مثال‌زدنی در حرفه ی بازیگری، خضرآبادی روحی سرشار از شور و اشتیاق دارد و سفر و جهانگردی را از جمله علایق خود می‌داند.

او در پاسخ به پرسشی درباره ی تیم محبوبش، با لحنی طنزآمیز می‌گوید: “هرچند من طرفدار دوآتشه ی هیچ تیمی نیستم، اما رنگ قرمز را به شدت دوست دارم!”

سیما خضرآبادی بازیگر
سیما خضرآبادی بازیگر

خانواده سیما خضرآبادی

  • پدر: حسن خضرآبادی، مدیر تولید در سینما
  • مادر: چهره پرداز سینما
  • برادر: سابقه کار تصویرداری، در حال حاضر مشغول به کار در فست فود

ذوق هنری سیما خضرآبادی از سن کم

سیما خضرآبادی در سن 8 سالگی، زمانی که همراه مادرش به پشت صحنه سریال “خانه پدری” رفت، برای اولین بار قدم به دنیای بازیگری گذاشت. در آنجا بود که استعداد او توسط کارگردان سریال، آقای غلامرضا رمضانی، کشف شد و برای بازی در سریال “فرزندم بزرگ شده” دعوت به کار شد.

این اتفاق، نقطه شروعی برای سیما بود و او در سال ۱۳۷۵ با بازی در این سریال، اولین تجربه حرفه‌ای خود را در عرصه بازیگری بدست آورد. دو سال بعد، در سال ۱۳۷۸، او با حضور در سریال “ایستگاه” به کارنامه هنری خود اثر دیگری اضافه کرد.

زندگینامه سیما خضرآبادی
زندگینامه سیما خضرآبادی

مخالفت پدر و ورود به دنیای بازیگری در سن کم

سیما خضرآبادی، بازیگر مشهور، در مصاحبه‌ای به مخالفت اولیه پدرش با ورود او به دنیای بازیگری در سن کم اشاره کرد. او با بیان اینکه در دوران نوجوانی دانش‌آموز درس‌خوانی بوده، گفت: “پدرم به‌شدت مخالف این بودند که من در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری شوم. ایشان معتقد بودند که این کار به تحصیلات من لطمه می‌زند.”

خضرآبادی ادامه داد: “پدر و مادرم دوست داشتند که من در شرایط حرفه‌ای و پس از گذراندن دوره‌های بازیگری یا تحصیل در این رشته وارد این حرفه شوم. به همین دلیل، من تا مدت‌ها از بازیگری در فیلم‌ها و سریال‌ها خودداری کردم.”

او در نهایت اضافه کرد: “با وجود مخالفت‌های اولیه، من شور و اشتیاق زیادی به بازیگری داشتم و در نهایت با تلاش و پشتکار توانستم نظر پدر و مادرم را جلب کنم و به آرزوی خود برسم.”

قد سیما خضرآبادی
سیما خضرآبادی

بیوگرافی سیما خضرآبادی و همسرش

شروع مجدد پس از دیپلم

پس از اخذ دیپلم در سال ۱۳۸۷، در سن ۲۰ سالگی و در دوران دانشجویی بازیگری، با بازی در نقش لیلا در فیلم سینمایی “کودک و فرشته” به عرصه ی بازیگری بازگشت.در سال ۱۳۹۰ با حضور در سریال “وضعیت سفید” در کنار بازیگرانی همچون عباس غزالی، امیرحسین رستمی، لیندا کیانی و شهین تسلیمی به شهرت رسید.

همسر اول سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی، بازیگر سینما و تلویزیون، در فروردین ماه سال ۱۳۹۶، در سن ۲۹ سالگی، خبر ازدواج خود با سهیل تیرگپ را به طور رسمی اعلام کرد. همسر خانم خضرآبادی در زمینه فروش لباس، کیف و کفش فعالیت می‌کنند.

سیما خضرآبادی را در سفری غیرمنتظره ملاقات کردم. این آشنایی، جرقه‌ای از دوستی خانوادگی را روشن کرد و به مرور زمان، این دوستی به عشقی عمیق تبدیل شد. شور و اشتیاق ما به حدی بود که تصمیم گرفتیم بدون معطلی، زندگی مشترکمان را آغاز کنیم.

همسر اول سیما خضرآبادی
همسر اول سیما خضرآبادی

همسر دوم سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی، بازیگر سینما و تلویزیون، پس از تجربه یک جدایی، در اقدامی جدید، زندگی مشترک خود را با ابراهیم کوخایی، دیگر بازیگر این عرصه، آغاز کرد.

خضرآبادی با انتشار عکسی دو نفره در اینستاگرام خود در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ این خبر را به طور رسمی به اطلاع هوادارانش رساند.

همسر دوم سیما خضرآبادی
همسر دوم سیما خضرآبادی

عشق به سفر و ماجراجویی

اگر از نظر مالی مشکلی نداشتم، آرزوی من این بود که همیشه در حال سفر باشم و به یک جهانگرد حرفه‌ای تبدیل شوم. من عاشق سفر هستم و دلم می‌خواهد تمام دنیا را ببینم.

میل به ماجراجویی با احتیاط:

از طرفی، من عاشق ماجراجویی هستم، اما در حد معقول. شاید در این مورد کمی محتاط باشم، چرا که به طور کلی آدم ریسک‌پذیری نیستم و کمی از ریسک کردن می‌ترسم.

عکس سیما خضرآبادی
عکس سیما خضرآبادی

بیوگرافی حوریه مقدم و همسرش

انتخاب لباس

سیما خضرآبادی: من به طور کامل دنباله‌روی مد نیستم، اما اگر در بین لباس‌ها و رنگ‌های ترند شده چیزی را ببینم که دوست داشته باشم و به نظرم به من بیاید، حتماً آن را می‌خرم.

در هنگام خرید، بیشتر به زیبایی، شیک بودن و کیفیت لباس‌ها اهمیت می‌دهم.

تصاویر سیما خضرآبادی
تصاویر سیما خضرآبادی

عمل زیبایی

سیما خضرآبادی: به طور قاطع، من با انجام جراحی‌های زیبایی غیرضروری مخالف هستم. معتقدم که زیبایی حقیقی در ذات و فطرت انسان نهفته و هر فرد به طور طبیعی زیبا آفریده شده است.

البته در مواردی خاص، مانند افرادی که به دلیل حادثه یا بیماری دچار نقص عضو یا ناهنجاری ظاهری شده‌اند، انجام جراحی زیبایی می‌تواند توجیه‌پذیر باشد و به رفع مشکل و بازگرداندن سلامتی و اعتماد به نفس آنها کمک کند.

اما در شرایط عادی، زمانی که خداوند به ما چهره‌ای سالم و بدنی بی‌نقص هدیه داده است، چه دلیلی برای دست‌کاری در خلقت او وجود دارد؟ به جای صرف هزینه و زمان برای تغییر ظاهر، می‌توانیم بر پرورش زیبایی‌های درونی و ارتقای روح و روان خود تمرکز کنیم.

بازیگر سیما خضرآبادی
بازیگر سیما خضرآبادی

شبکه جم

سیما خضرآبادی: من هیچ قصد توهینی به برنامه‌سازان و شبکه‌های مختلف ندارم، اما به عنوان کسی که گاه و بیگاه سریال‌های شبکه‌هایی مانند جم را تماشا می‌کنم، باید بگویم که کیفیت این آثار به شدت پایین است.

به عنوان یک بازیگر، تماشای این سریال‌ها هیچ انگیزه‌ای در من برای حضور در آنها ایجاد نمی‌کند. در واقع، در هیچ شرایطی حاضر به همکاری با این شبکه‌ها نیستم.

شهناز در سریال وضعیت سفید
شهناز در سریال وضعیت سفید

تئاتر سیما خضرآبادی

خضرآبادی: فعالیت‌های تئاتری من محدود به دوران دانشجویی بود. پس از آن، وارد دنیای بازیگری در سینما و تلویزیون شدم و فرصت کافی برای حضور در تئاترهای باکیفیت را پیدا نکردم.

Sima Khezrabadi
Sima Khezrabadi

علاقه به کافه داری

خضرآبادی در کنار بازیگری، رویای کافه‌داری را نیز در سر می‌پروراند. او امیدوار است که روزی بتواند این آرزو را به حقیقت تبدیل کند.

این علاقه نه صرفاً به دلیل مسائل مالی، بلکه به خاطر عشقی است که پس از ورود به دنیای بازیگری در او شکل گرفته است. خضرآبادی می‌خواهد حتی اگر روزی نتواند به بازیگری ادامه دهد یا به هر دلیلی پیشنهاد کاری دریافت نکند، با مدیریت یک کافه، در حرفه مورد علاقه خود باقی بماند.

سیما خضر آبادی
سیما خضر آبادی

هنرمندان مورد علاقه

  • کارگردان: حسرت همکاری با کارگردانی که بسیار دوست داشتم، در دلم مانده است. دیگر در ایران نیستند و فکر می‌کنم این آرزوی من هیچ‌گاه به حقیقت نخواهد پیوست.
  • بهرام بیضایی: از میان تمام افراد، آقای بهرام بیضایی جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارند و برایشان احترام و محبت فراوانی قائل هستم.

هنرپیشگان:

  • خسرو شکیبایی: ای کاش زودتر به دنیا آمده بودم و عمر آقای خسرو شکیبایی به اندازه‌ای بود که حتی در یک کار کوچک در خدمت ایشان باشم.
فیلم های سیما خضرآبادی
فیلم های سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی و علاقه به موسیقی

موسیقی، نقش پررنگی در زندگی سیما خضرآبادی دارد. او در صحبت‌هایش می‌گوید: “موسیقی برای من حکم پناهگاه امنی را دارد که در لحظات غم و اندوه و شادی، با نواهای مختلف آن، حال خود را دگرگون می‌کنم.”

علاقه او به موسیقی، محدود به ژانر خاصی نیست و در میان خوانندگان مختلف، اساتید برجسته‌ای مانند شهرام ناظری، علیرضا قربانی و همایون شجریان، جایگاه ویژه‌ای در قلب او دارند.

علاقه ی جدید به ورزش

سیما در گذشته، به اندازه ی الان به ورزش اهمیت نمی داد. با این حال، او همیشه مراقب وزن خود بود و در صورت نیاز رژیم می گرفت. او همچنین تلاش می کرد تا با تحرک کافی، به وزن ایده آل خود برسد.

تغییرات مثبت:

با گذشت زمان، سیما متوجه شد که ورزش نه تنها به حفظ تناسب اندام او کمک می کند، بلکه فواید بسیاری برای سلامتی روحی و جسمی او نیز دارد.

اینستاگرام سیما خضرآبادی

جهت مشاهده صفحه اینستاگرام سیما خضرابادی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/simakhezrabadi/?hl=fa

اینستاگرام سیما خضرآبادی
اینستاگرام سیما خضرآبادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 57

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir