هودل (HODL) کردن از همان کلمه انگلیسی HOLD به معنای نگه داشتن می آید و در دنیای ارزهای دیجیتال به معنی نگه داشتن بیت کویناست به جای فروختن آن. البته امروزه فقط برای بیت کوین استفاده نمی شود و تبدیل به یک اصطلاح برای نگه داشتن تمام ارزهای بازار شده است. کاربران معمولا در شرایط نوسانات شدید بازار یا ریزش قیمت ها به یکدیگر پیشنهاد می کنند که هودل کنند و اسیر ترس نشوند.

به تازگی نیز هودلر (HODLER) نیز کاربرد زیادی پیدا کرده و بسیاری از افراد که قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارند و به دنبال خرید و فروش لحظه ای (ترید) نیستند، خود را هودلر معرفی می کنند.

هودل (HODL) از کجا به وجود آمد؟

وبسایت bitcointalk.org که قدیمی بزرگترین بستر برای ارتباط کاربران این حوزه با یکدیگر است، افراد زیادی را دور هم جمع می کند و اطلاعات زیادی را در دسترس کاربران قرار می دهد. در سال ۲۰۱۳ یکی از کاربران با نام GameKyuubi، پستی با عنوان «I AM HODLING» گذاشت و در توضیحات نوشت که اشتباه تایپی انجام داده و عمدا آن را اصلاح نکرده است. او به همه پیشنهاد داد که از ترید کردن دوری کنند و بیت کوین های خودشان را نگه دارند چرا که نگه داشتن بیت کوین برای زمان طولانی سوآور خواهد بود و با فروختن آنها چیزی نصیبتان نخواهد شد.

این مفهوم شروع به چرخیدن در بین جامعه بیت کوین شد و تا امسال تقریبا یک اصطلاح همه گیر در تمام دنیا شده است و همه علاقه مندان به کریپتو در هر جایی از دنیا از این اصطلاح استفاده می کنند. حتی با سرچ کردن در گوگل نیز می توانیدمقاله ویکی پدیا HODL را پیدا کنید که این موضوع نیز از اهمیت و جستجوی زیاد کاربران نشات می گیرد.

نظر شما راجع به هودل (HODL) کردن چیست؟ آیا شما هم در این بازار یک هودلر محسوب می شوید؟

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 7

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir