روش موثر در افزایش طول آلت تناسلی

برای بسیاری از مرد ها اندازه آلت تناسلی به ویژه طول آن مهم می باشد .همین اهمیت کافی است تا افراد زیادی به قصد کسب درآمد از این موضوع وارد ماجرا شوند و جیب خود را پر کنند.

روش های دروغین افزایش طول آلت مردانه :

در بسیاری از سایت ها و مجلات زرد این روش ها را با آب و تاب فراوان و استدلال های به ظاهر منطقی و یک سری آمار های دروغین به خورد مخاطبین می دهند . لیست زیر مواردی می باشد که بدون هیچ تاثیری فقط پول شما را هدر می دهد :

  • دستگاه اکستندر
  • عمل جراحی
  • روغن خراطین
  • هر نوع قرص و دارو شیمیایی
  • دارو های گیاهی مثل جینسینگ
  • ماساژ های خاص
  • گرم کردن آلت

و…

شاید الان بگید که ماساژ و گرم کردن که خرجی ندارد ولی باید دقت داشته باشید که در همه ی این مطالب گفته میشه اگر از این روش ها نتیجه نگرفتید از سایر روش ها استفاده کنید ، یعنی فرد را وارد یک بازی بی پایان می کنند که ابتدا با موارد مجانی وارد می شود ولی در ادامه باید پول خرج کند .


اندازه طبیعی و استاندارد آلت تناسلی چقدر است ؟

اندازه آلت یک فرد بیش از هر چیزی به نژاد او مربوط می باشد ،البته در هر جامعه و نژادی افرادی هستند که با جهش های ژنتیکی مقداری از سایرین متفاوت می باشند .به عنوان مثال در نژاد آفریقایی ها اندازه آلت بیشتر از سایر نژاد ها می باشد اما در میان آفریقایی ها نیز افرادی پیدا می شوند که آلت کوتاهی دارند.

مواردی که عوام در مورد عوامل موثر بر اندازه آلت ذکر می کنند اکثر پایه و اساس علمی ندارد.به عنوان مثال در نظر عوام قد افراد رابطه مستقیمی با طول آلت آنها دارد در صورتی که آمار ها نشان می دهد این طور نمی باشد. اگر این طور بود مرد های کشور هلند که بلند قد ترین مردان جهان هستند باید بیشترین طول آلت را می داشتند در صورتی که بیشترین طول آلت برای مردان سودانی می باشد.

اندازه آلت طبیعی در نژاد ایرانی تقریبا مطابق جدول زیر می باشد :

2 سالگی2.5 سانتی متر
5 سالگی3.5 سانتی متر
10 سالگی4.5 سانتی متر
افراد بالغ9 تا 10 سانتی متر

اندازه های فوق در حالت نعوظ می باشد.


تنها روش عملی افزایش طول آلت تناسلی لاغری می باشد . بسیاری از افراد به دلیل چاقی مقداری از طول آلت تناسلی خود را در میان چربی ها بلا استفاده گذاشته اند . شاید باورش کمی سخت باشد که چاقی بتواند تا این اندازه تاثیرگذار باشد. با افزایش میزان چربی در بدن یک فرد ، یکی از نقاطی که توده چربی را در خود جمع می کند اطراف آلت تناسلی می باشد .

مقدار چربی اطراف آلت تناسلی می تواند به اندازه ای زیاد شود که آلت تناسلی را دربر بگیرد و طول آن را کمتر از آنچه هست نشان دهد.

اگر فردی هستید که اضافه وزن دارید علاوه بر این که برای سلامتی خود به دنبال کاهش وزن باید باشید یک انگیزه ثانویه هم می توانید داشته باشید و آن این که با کاهش وزن می توانید مقداری از آلت تناسلی خود که در چربی ها زندانی شده است را آزاد کنید.

روش موثر در افزایش طول آلت تناسلی
روش موثر در افزایش طول آلت تناسلی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.8 تعداد آرا: 14

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir