بیوگرافی کامل سوگل خلیق

سوگل خلیق بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون متولد ۱۶ آبان ۱۳۶۷ در تهران می باشد . وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی می باشد . ( بیوگرافی سوگل خلیق + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیسوگل خلیق
تاریخ تولد16 آبان 1367
محل تولدتهران
وضعیت تاهل مجرد
بیوگرافی سوگل خلیق + حواشی و اینستاگرام

تاریخ تولد سوگل خلیق
سوگل خلیق

آغاز فعالیت هنری

شروع فعالیت هنری سوگل خلیق به دوران دانشجویی برمیگردد.اندک زمانی گذشت تا کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد .در سال 1393توانست در فیلم سینمایی « دو » در کنار بازیگرانی همچون : پرویز پرستویی , مهتاب نصیرپور , محمد ربانی ,  سارا قرچه داغی,  مصطفی زندی,  پیمان جعفری بازیگری در جلوی دوربین را تجربه کرد.

سوگل خلیق از تجریبات خود در تئاتر به عنوان شانس یاد میکند ، زیرا توانست در نقش های متفاوت در کنار بازیگران خوب تئاتر تجربیات زیادی را کسب کند .

پس از پایان دوران دانشگاه از یادگیری غافل نشد و در کلاس های بازیگری تهمینه میلاتی و امین تارخ حاضر شد تا هر چه بیشتر به بازیگری مسلط شود .

اینستاگرام سوگل خلیق
اینستاگرام سوگل خلیق

تئاتر اولویت اول

سوگل خلیق گفته است با وجود اینکه درآمد تئاتر کم می باشد اما اولویت اولم همواره بازی در تئاتر می باشد .

شهرت با تلویزیون

سوگل خلیق با بازی در نقش « شیرین » در سریال « پرواز در ارتفاع صفر » توانست به شهرت برسد ، کارگردانی این سریال برعهده «عبدالحسین برزیده » بوده است . این سریال درباره دفاع مقدس می باشد. سوگل خلیق و شاهرخ استخری از بازیگران آن هستند.

سوگل خلیق
سوگل خلیق

سریال نجوا

سوگل خلیق سال 1397 توانست در سریال پربیننده « نجوا »بازی کند ، سریال نجوا در 48 قسمت از شبکه اول سیما پخش شد.بازیگران سریال نجوا عبارت اند از : سجاد افشاریان ، پوریا رحیمی سام، نغمه ارجمند، الهام نامی، مسعود کرامتی، محمد علی نجفی ، احمد حامد، ایوب آقاخانی، مسعود دلخواه، وحید نفر، سوگل خلیق، مجید نوروزی، محسن بهرامی، محمد مختاری و…

ازدواج سوگل خلیق

سوگل خلیق تا کنون ازدواج نکرده است و هنوز مجرد می باشد .

فیلم مردن در آب مطهر

سوگل خلیق با بازی در فیلم «مردن در آب مطهر » با کارگردانی نوید محمودی توانست در جشنواره سی و هشتم جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد . داستان این فیلم در مورد مهاجرین افغان و مشکلات آنها می باشد .

اینستاگرام سوگل خلیق

عکس سوگل خلیق
عکس سوگل خلیق

اوج شهرت با سریال دل دار

موفق ترین کار سوگل خلیق تا کنون سریال « دل دار » بوده است . این سریال در ماه رمضان 1398 از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت و توانست سوگل خلیق را به یک چهره شناخته شده برای عموم مردم تبدیل کند . کارگردانی این سریال بر عهده برادران محمودی بود و بازیگرانی همچون : الناز حبیبی ، مریم بوبانی ، علی اوسیوند و نیما رئیسی در آن بازی کرده اند .

سوگل خلیق در نقش رونا در این سریال بازی کرد . رونا یک زن مطلقه می باشد که به تازگی در گیر یک رابطه عاطفی و کاری شده است که چالش های زیادی را برای او به همراه آورده است .

حجاب سوگل خلیق
سوگل خلیق

فیلم خماری

در سال 1394 توسط « داریوش غذبانی » پیشنهاد بازی در فیلم « خماری » را دریافت کرد و با بازی در این فیلم توانست حضور خود در سینما را تثبیت کند . فیلم خماری قصه ی دختری را روایت می کند که به شدت به موسیقی علاقه دارد و برای موفقیت درگیر ماجرای مهاجرت می شود و…


بازی در سریال هم گناه

سوگل خلیق در اواخر سال 1398 با بازی در سریال « هم گناه » با کارگردانی مصطفی کیایی توانست در شبکه نمایش خانگی وارد شود و این فضا را تجربه کند .

بازیگران سریال هم گناه
بازیگران سریال هم گناه

آثار سوگل خلیق

آثار سوگل خلیق به تفکیک در جداول زیر آورده شده است :

تئاتر

سالنام نمایشکارگردان
۱۳۹۷ خروس لاری (امید سهرابی)
۱۳۹۶ اهالی هوا (دیانا فتحی)
۱۳۹۶ عاقبت عشاق سینه‌چاک (بهرام تشکر)
۱۳۹۵ و خداوند «هایم» را فراموش کرده‌است (هامون سیدی)
۱۳۹۵ روزهای بی باران (امین بهروزی)
۱۳۹۴ او شمال من جنوب من شرق و غرب من بود (محمد ولیزادگان)
۱۳۹۲ قصه ظهر جمعه (محمد مساوات)
۱۳۹۱ عکس اتفاق عزیز (محمد مساوات)
۱۳۹۱ بازیخانه قیاس‌الدین‌مع‌الفارق (محمد مساوات)
۱۳۹۰ این روبان سیاه (محمد مساوات)

فیلم سینمایی

۱۳۹۸ مردن در آب مطهر 
۱۳۹۶ ماهور 
۱۳۹۴ خماری 
۱۳۹۳ در سکوت
۱۳۹۳ دو 

سریال های تلویزیونی

۱۳۹۷ دل دار  (جمشید محمودی و نوید محمودی)
۱۳۹۷ نجوا  (ابراهیم شیبانی)
۱۳۹۶ محکومین  (سیدجمال سیدحاتمی)
۱۳۹۶ پرواز در ارتفاع صفر (عبدالحسن برزیده)

نمایش خانگی

سالنام سریالکارگردان
١٣٩٨ هم گناه مصطفی کیایی

فیلم کوتاه

سالنام فیلم کارگردان
۱۳۹۲ یک اتفاق نه چندان ساده وحید رابودان

نمایش وانهاده

«وانهاده» پیش از این با همکاری کمپانی تئاتر «گلوب» گرجستان و با حضور نازنین احمدی و یک بازیگر گرجستانی تولید و به صحنه رفته است. امین بهروزی سال 1397 نمایش «روزهای بی باران» را در تئاتر شهرزاد روی صحنه برد که بیش از ۱۰۰ اجرای عموم در ایران و خارج از کشور داشته است.

نمایش «وانهاده» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی با بازی سوگل خلیق و نازنین احمدی از یکشنبه دوم تیرماه 1398 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت .

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 39

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir