الهام طهوری 15 فروردین 1367 در شهر اصفهان به دنیا آمده است ، وی بازیگر ،تئاتر سینما و تلویزیون می باشد. ( بیوگرافی کامل الهام طهموری + تصاویر و آدرس اینستاگرام )

بیوگرافی کامل الهام طهموری

نام نام خانوادگی :الهام طهموری
تاریخ تولد :15 فروردین 1367
سن الهام طهموری:36 سال
محل تولد :اصفهان
همسر : حامد احمدجو
بیوگرافی کامل الهام طهموری + تصاویر و آدرس اینستاگرام

صفحه اینستاگرام الهام طهموری

https://www.instagram.com/elhamtahmouri/

بازی در سریال «پرستاران» و «پدر»

 الهام طهموری با ایفای نقش مهتاب در سریال پرستاران و نقش سمیرا در سریال « نفس گرم » ، طرفداران زیادی پیدا کرد و پس از آن در فیلم سینمایی “تقصیر من نیست” به ایفای نقش پرداخت و پس از آن در سال 1397 با ایفای نقش مهتاب در سریال پدر، که خواهر حامد و دختر حاج علی (شخصیت های اصلی داستان سریال) خود را مجددا در قاب سریال های تلویزیونی معرفی کرد.

فیلم سینمایی تقصیر من نیست،ساخته اسماعیل میهن دوست است که وی را برای کاراکتر نقش اول فیلم انتخاب شده بود.

وی را باید از معدود بازیگران تلویزیونی دانست که بیشتر در مجموعه ها و سریال های تلویزیونی دیده می شود و در این رسانه به مخاطبان معرفی شده است.

بازی در نقش وارش

 الهام طهموری در سریال وارش نقش وارش را بازی کرده است .

عکس الهام طهوری
عکس الهام طهوری

سوءتفاهم مردم گیلان

خدا را شکر مردم سریال را می‌بینند و تا حالا بازخورد‌های خوبی چه در فضای مجازی و چه به صورت رودررو گرفته‌ام. البته سوءتفاهمی برای مردم گیلان به وجود آمد که حل شد. فکر می‌کنم بعضی‌ها در قسمت‌های اول زود تصمیم گرفتند.

این موضوع برای اصفهان هم با سریال «در مسر زاینده‌رود» پیش آمد که آن زمان هم به نظرم درست نبود. با خود می‌گفتم اتفاقا این‌که یک سریال به فضای اصفهان آمده باعث خوشحالی است و آنچه در سریال می‌گذرد، قصه است. باید اضافه کنم من در آن چند ماهی که سر صحنه وارش بودم، خیلی با گیلانی‌ها ارتباط خوبی داشتم. واقعا مردم نازنینی هستند و اصلا دوست ندارم حتی یک لحظه از دست من و سریال ما ناراحت باشند.

من گیلانی نیستم

صحبت کردن به لهجه گیلانی خیلی اتفاق سختی بود، چون زمانی که برای سریال وارش انتخاب شدم، سر سریال «پدر» بودم و خیلی دیر به گروه اضافه شدم. از تهران و از سر صحنه سریال پدر که روز‌های آخرش بود و آفیش پیچیده‌ای داشت به شمال رسیدم و بدون این‌که لهجه را بلد باشم، جلوی دوربین رفتم. اغلب بازیگران در این فاز‌هایی که من بازی کردم شمالی بودند. اولین کاری که کردم این بود که از آقایان نوروزی، تشکر، داوری و سنگ‌چاپ کمک بگیرم.

از دوستانی که در لاهیجان داشتم هم کمک گرفتم و سعی کردم از مردم بومی، به‌خصوص خانم‌های گیلانی، لهجه، ریتم صحبت کردن و رفتار را یاد بگیرم. یعنی می‌شود گفت دست‌کم برای فاز‌هایی که من بازی می‌کردم مشاور اختصاصی لهجه نداشتیم. اما همان‌طور که گفتم بازیگران مقابلم مثل دو تا پسرهایم، یوسف و جاوید گیلانی بودند و خیلی به من کمک کردند. در سکانس‌هایی که با آقای تشکر داشتم هم مدام می‌پرسیدم این کلمات را چطور بگویم و ایشان، چون اهل بندر انزلی هستند، لطف داشتند و راهنمایی‌ام می‌کردند. آقای نوروزی هم در زمینه لهجه خیلی برای ما زحمت کشیدند.

وارش یک مادر ایرانی است

بعضی می‌گویند شخصیت وارش کاملا سفید است، اما به نظر من این‌گونه نیست. خیلی از مادران سرزمین‌مان همین شکلی هستند. به شخصه مابه‌ازای آن را زیاد دیدم، مادرانی که همین‌قدر دلسوز، درست و خوب رفتار می‌کنند. من موقع بازی این نقش، یاد مادر و مادربزرگم می‌افتادم و به خاطر می‌آوردم آدم این‌طوری خیلی دیده‌‎ام. کسانی که همه زندگی‌شان فدای بچه‌هایشان است و مطابق با آن تصمیمات درستی می‌گیرند.

وارش البته یک پله بالاتر است، چون دارد بچه یک نفر دیگر را هم مثل بچه خودش بزرگ می‌کند. هرچند به نظرم وارش هم در زندگی‌اش اشتباهاتی داشته است، اما مادر بودن و این‌که مبنای زندگی‌اش بچه‌هایش هستند، باعث می‌شود سفید به نظر بیاید. اوایل قصه می‌بینیم که بچه‌اش را نمی‌خواهد و به او بی‌توجهی می‌کند. این از نظر ما درست نیست، اما باید توجه داشت که همه آدم‌ها سفید یک‌دست نیستند، خاکستری‌اند و مطابق احساساتشان گاهی تصمیماتی می‌گیرند که درست نیست.

الهام طهموری و همسرش حامد احمدجو

الهام طهوری بازیگر
الهام طهوری بازیگر

الهام طهموری مرداد ماه سال 1397 مراسم ازدواج خود با  حامد احمدجو را رسما اعلام کرد . الهام و همسرش مدتی را نامزد بودند و با توجه به اینکه همسر الهام طهموری هم هنرمند است و در عرصه تئاتر فعالیت می کند،

حامد احمدجو
حامد احمدجو
الهام طهوری و حامد احمدجو
الهام طهوری و حامد احمدجو
حامد احمدجو و الهام طهموری
حامد احمدجو و الهام طهموری
الهام طهموری
الهام طهموری

نقش لعیا در سریال شرم

الهام طهموری نقش لعیا در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری را بازی کرده است این سریال در آذر 1399 از شبکه 3 پخش شده است .

لعیا در سریال شرم، دختر فاطمه گودرزی « پوران » می‌باشد . هم بازی ابوالفضل پور عرب « در نقش آقا صابر »، سیروس گرجستانی « در نقش عزیز آقا »، نسیم ادبی (در نقش خانم دکتر)، آشا مهرابی « در نقش مریم جون »، نیما نادری « در نقش بهزاد »، میلاد میرزایی « در نقش نیما » است.

blank
لعیا در سریال شرم
blank
نقش لعیا در سریال شرم

سریال های الهام طهموری

1399شرم
1398وارش
1397 سریال بی قید و شرط
1397 سریال پدر
1396 سریال پرستاران
پیک راستان
نفس گرم ( نقش سمیرا )

الهام طهوری بازیگر

الهام طهوری
الهام طهوری

عکس الهام طهوری

عکس الهام طهوری
عکس الهام طهوری

فیلم سینمایی های الهام طهموری

1397 تقصیر من نیست
1395 سندباد و سارا

بازی در فیلم سندباد و سارا

فیلم سندباد و سارا
فیلم سندباد و سارا

فیلم سندباد و سارا به کارگردانی غلامرضا آزادی و به تهیه کنندگی فریال بهزاد در قشم فیلمبرداری شده است.

یک فیلم مدرن سینمایی محسوب می شود. در واقع این فیلم سینمایی ادامه فیلم های دره شاپرک ها و کاکلی است. این فیلم سینمایی فضایی فانتزی و کودکانه دارد. کارگردان از بازیگران بومی جزیره قشم برای ایفای نقش در این فیلم استفاده کرده است.

در ادامه باید بگوییم قصه روایتگر ماجراهای کودکانهاست و بر گرفته از داستان سندباد است و قصه آن حسابی فانتزی است و قطعا کودکان از دیدن این فیلم لذت خواهند برد.

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: پیام آزادی | تدوین: مینا تقوی | صدابردار: فرید نوابی | طراح صحنه: غلامرضا آزادی | آهنگساز: مهدی خیرخواهی | جلوه های کامپیوتری: ایمان قائم مقامی

حامد احمدجو و همسرش
حامد احمدجو و همسرش
حامد احمدجو

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 298

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir