هستی مهدوی‌فر متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد

بیوگرافی هستی مهدوی فر

نام نام خانوادگی :هستی مهدوی فر
تاریخ تولد :21 آذر 1370
محل تولد :تهران
مدرک تحصیلی :کارشناسی گرافیک
هستی مهدوی فر

خانواده هستی مهدوی فر

پدرش فوت کرده و همراه برادرهایش و مادرش زندگی میکند، نام اصلی وی مهدخت می باشد و عاشق نجوم و مسافرت می باشد .

عکس هستی مهدوی فر
عکس هستی مهدوی فر

صفحه اینستاگرام هستی مهدوی فر

اینستاگرام هستی مهدوی فر
اینستاگرام هستی مهدوی فر

شروع فعالیت هنری

حجاب هستی مهدوی فر
حجاب هستی مهدوی فر

برحسب یک اتفاق به عرصه بازیگری وارد شد و اولین بار در سال 1389 در سریال 30 قسمتی جراحت جلوی دوربین رفت، سپس در کلاس های امین تارخ دوره های بازیگری  راگذرانده است

هستی مهدوی در سریال مادرانه ماه مبارک رمضان 92 در نقش رها ظاهر شد سپس حضورش در سریال گذر از رنج ها و فیلم هایی چون چهارشنبه و 50 کیلو آلبالو به شهرت رسید و جایگاه خود را تثبیت کرد

علایق هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر : ورزشکار حرفه‌ ای نیستم اما بدنسازی، شنا و سوارکاری می‌ کنم ورزش برایم، بیشتر تفریح می باشد ، تقریبا در تمام وقت خالی ام فیلم تماشا میکنم، ولی متاسفانه کتاب خواندنم کمی کم شده است .

عاشق سفرم ، به خصوص سفرهای کویرگردی اما متاسفانه مدتی است که پیش نیامده. به طور کل دوست دارم سوار ماشینم شوم و مثلا از بندر ترکمن تا آستارا را بروم یعنی خط شمالی ایران را طی ‌کنم

هستی مهدوی فر بازیگر
هستی مهدوی فر بازیگر

نویسندگی

قبلا ها دستی در نویسندگی داشتم ولی اکنون خیلی کم پیش می‌یاد که دست به قلم بشم، اگر روزنامه نگار می شدم، خیلی زود سر از جاهایی که نباید در می‌ آورم . اما اگر روزنامه نگار بودم، مطمئنا در حوزه اجتماعی فعال بودم

ازدواج هستی مهدوی فر

به ازدواج زیاد فکر می کنم و هر بار بیشتر به این نتیجه رسیدم که نمی خواهم ازدواج کنم. البته شاید هر وقت که موعدش فرا رسید، نظرم دگرگون شود .

عکس های هستی مهدوی فر
عکس های هستی مهدوی فر

آشپزی

آشپزی برایم حکم یک آرامش بخش قوی را دارد خیلی وقت ها ساعت ها در اینترنت به دنبال دستور پخت غذا های جدید میگردم و رستوارن رفتن و خوردن غذا های لذیذ را بسیار دوست دارم.

بازیگران مورد علاقه

در میان خانم‌ها به نظرم هنگامه قاضیانی خاص و ویژه هست و همچنین بازی‌ سحر دولتشاهی را هم خیلی می پسندم ، میان بازیگران خارجی هم بازي خاویر باردم و کیت بلانشت را می پسندم ، در میان آقایون ایرانی، حمید فرخ‌ نژاد را خیلی دوست می دارم.

هستی مهدوی فر
هستی مهدوی فر

سوابق هنری هستی مهدوی فر

هستی مهدوی
هستی مهدوی

فیلم های سینمایی هستی مهدوی فر

بیداریفرزاد مؤتمن۱۳۸۷
سوت پایاننیکی کریمی۱۳۸۹
زبان مادریقربان محمدپور۱۳۸۹
جیوهمسعود بهارلو۱۳۹۱
نیمبهمن کامیار۱۳۹۳
چهارشنبهسروش محمدزاده۱۳۹۳
۵۰ کیلو آلبالومانی حقیقی۱۳۹۴
لابیمحمد پرویزی۱۳۹۵
کمدی انسانیمحمدهادی کریمی۱۳۹۵
آذرمحمد حمزه ای۱۳۹۵
ماجرای نیمروز: رد خونمحمدحسین مهدویان۱۳۹۷
هفت و نیمجمشید محمودی و نوید محمودی۱۳۹۷
ملاقات با جادوگرحمید بهرامیان۱۳۹۸

سریال های هستی مهدوی فر

جراحتمحمدمهدی عسگرپور۱۳۸۹اکرم
مادرانهجواد افشار۱۳۹۲رها
گذر از رنج‌هافریدون حسن پور۱۳۹۳–۱۳۹۲راضیه
حانیهجلال دهقانی اشکذری۱۳۹۳آفاق
سایه بانجمشید محمودی
 و نوید محمودی
۱۳۹۶نسترن

مصاحبه هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر
هستی مهدوی فر

خانم مهدوی فر شما  از جمله بازیگرانی هستید که بازیگر را با یک سریال با کیفیت آغاز کردید خودتان را بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟


 بله من بازیگری را 5 سال پیش با بازی سریال جراحت آغاز کردم این سریال عوامل حرفه‌ایو بازیگران کار بلدی داشت افزون بر این ها در ماه مبارک رمضان که توجه‌ها نسبت به تلویزیون بیشتر میشود پخش می‌شد من شروع خوبی داشتم و بابت این قضیه خوشحالم و بعد از آن رهای مادرانه سبب درخشش بیشتر شما در تلویزیون شد
 مادرانه هم سوژه‌ی خوبی داشت و محورها از آن دسته نقش هایی بود که می توانستی روی آن به خوبی مانور بدهی.

سلفی هستی مهدوی فر
سلفی هستی مهدوی فر

به نظر شما  در این دوره جوان گرایی شده بود؟

نه هرگز، ما ابتدا باید جوان گرایی را در سینما تعریف کنیم بعد به رشد آن بپردازیم اگر واقعا می‌خواهیم جوانان را در  سینما تشویق کنیم باید به آنها جایزه دهیم یک مجله‌ی معروف و غلط بین مسئولان سینما است که می‌گویند جوانان حالا وقت  دارند و جایزه‌ها را به مسن‌ترها بدهم اولا که هیچ کس نمی‌داند یک ثانیه بعد چه اتفاقی برایش می‌افتد  شاید من زودتر از یک فرد 100 ساله از دنیا بروم ثانیا یک جوان تمام انرژی و توان خود را برای بازی در یک اثر سینمایی می گذارد و انتظار دارد از این تلاشش قدر دانی نشود گاهی اوقات این بی‌توجهی‌ها سبب دلزدگی‌ فرد می‌شود و چه بسا کلا از بازیگری فاصله بگیرد من از مسئولان می خواهم بیشتر به جوانان سینما توجه کنند و فقط شعار ندهند.

به نظر شما فیلم‌های سی و سومین جشنواره فجر پاسخگوی نیاز سینما در سال 94 است؟

به نظر من سال گذشته فیلم‌های عالی زیادی داشتیم اما در این دوره یک فیلم مطلقا خوب نبود، در این دوره فیلم‌های زیادی به ناحق از بخش مسابقه کنار گذاشته شدند من شاهد بودم که یک فیلم با کیفیت کنار گذاشته شد و فیلمی که تنها راف کات شده بود به بخش مسابقه راه یافت امیدوارم حق هم را کمتر بخوریم و در سال جدید شاهد این اتفاقات نباشیم.

اگر به عقب بر می‌گشتید باز هم وارد عرصه‌ی بازیگری می‌شدید؟

بازیگری را نمی دانم ولی حتما وارد سینما می شدم سینما یک پدیده‌ی فوق العاده در جهان است که لایه های پنهان زیادی دارد یک فرد ممکن است از نقاشی یا هنرهای  دیگر خسته شود اما سینما با اینکه به طور مستقیم روحت را هدف قرار می‌دهد به شدت وابستگی می آورد و من به شدت به آن علاقمند شدم حتی اگر چندین سال هم بگذرد باز سینما را انتخاب می ‌کنم.

بازی کدام بازیگری را بیشتر می پسندید؟

من کلا انسانی با سلیقه‌ی متغیر هستم و در مورد این مسائل نمی‌توان به طور قطع صحبت کنم.

در سال 93 خبری در مورد خودتان شنیدید که متعجبتان کند؟

به نظر من تمام شایعاتی که حول هنرمندان است از بین خودشان بیرون می آید من بارها و بارها خبر ازدواجم را شنیدم در صورتی که اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم من با شایعات پیرامون هنرمندان مشکل اساسی ندارم زیرا آدم به برخی از آنها از ته دل می خندد اما شایعه نباید ویرانگر و زندگی خراب کن باشد.

برای سال 94 چه برنامه‌ای دارید هم از نظر کاری و هم از نظر شخصی؟

من هیچگاه برنامه‌‌ی خاصی برای خود نمی‌ریزم زیرا بعضی از اتفاقات واقعا دست خود آدم نیست اما تصمیم دارم در سال جدید موسیقی ام را ادامه دهم و کتاب های بیشتری بخوانم از نظر کاری هم قرار است بعد از تعطیلات عید جلوی دوربین مهدی رحمانی بروم.

اگر بخواهید در ایام نوروز به مسافرت بروید کجا را انتخاب می ‌کنید؟

من در کل مسافرت را دوست دارم و به نظر من همیشه باید سفر کرد زیرا بسیاری از تجربیات زندگی انسان در سفر بدست می آید همیشه سفر خوب است اما خود من روستاهای اطراف شهرهای کوچک را برای مسافرت انتخاب می کنم اصفهان و شیراز را نیز را بیشتر افراد دیده اند اما مثلا یزد و نزدیک های میبد روستاهایی قدیمی وجود دارد که تمام مردم آن زرشتی هستند و یا در کاشان ابیانه با قدمت 3000 سال یک مکان خوب برای مسافرت است.

اولین عیدی را از دست چه کسی گرفته اید و به چه کسی داده اید؟

درست یادم نمی‌آید که اولین عیدی را از دست چه کسی گرفتم اما من همیشه به برادر کوچکتر از خودم عیدی می‌دهم در کنار خانواده ی ما رسم است که بزرگ ترها به کوچکتر عیدی بدهند.

 اگر بخواهید یک سین به هفت سین اضافه کنید چه چیزی را اضافه می‌کنید؟

(با خنده) سه پایه

آرزویتان در سال 94 برای سینما و تلویزیون چیست؟

امیدوارم وضعیت هر دو بهتر شود و هر کسی لیاقت دارد در این دو حرفه به حقش برسد.

چه آرزوی برای مردم در سال جدید دارید؟

آرزوی قلبی ام برای ایرانیان عزیز این است که تک تک آنها به معنای واقعی خوشحال باشند و بیشتر کتاب بخوانند زیرا کتاب خواندن کمک خیلی زیادی به رشد فکری افراد می‌کند.

و حرف آخر ؟

امیدوارم سال 94 برای همه سال خوبی باشد.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 499

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir