مهران مدیری در پاریس

انتشار تصاویر مهران مدیری در کنار یک زن در محیطی خارج از ایران خبرساز شده است .باید توجه داشت تصاویر منتشر شده کیفیت مناسبی ندارند تا بتوان در مورد واقعی بودن آنها نظر قطعی داد .

شروع تخریب مدیری پس از شب یلدا

حمله هماهنگ چند رسانه نزدیک به کارگزاران و جریان اصلاحات به مهران مدیری در واکنش به انتقادات او از دولت، در حالی است که این رسانه‌ها در روزهای پس از گران شدن بنزین و شدت گرفتن اعتراضات مردمی علیه دولت، به عنوان رسانه‌های دولتی، در مقابل مردم ایستادند.

به گزارش «وطن امروز»، تهاجم سراسری رسانه‌های نزدیک به دولت به مجری برنامه دورهمی، حالا رنگ و بویی متفاوت پیدا کرده و دولتی‌های فعال در رسانه‌ها در تلاشند با زدن انگ‌های سیاسی به مهران مدیری به تخریب او بپردازند.

در آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» که به مناسبت شب یلدا روی آنتن رفت، فضای مجازی که اتفاقا مدیری درباره آن هم نکاتی را یادآور شده بود، محلی برای زدن انگ‌های مختلف به او شد و عناوینی نظیر «هنرمند سفارشی»، «شومن حکومتی»، «دلقک فرصت‌طلب» و… روانه‌اش شد.

برخی روزنامه‌ها هم تمام تلاش خود را کردند که از این قافله عقب نمانند و با تیترهایی نظیر دورهمی میلیاردی، مرد میلیارد تومانی و… به او حمله کردند؛ حمله‌ای که بیشتر از سمت و سوی طرفداران دولت بود و نشان می‌داد آنچه بیشتر این جماعت را عصبانی کرده، حرف‌هایی است که مدیری به روال همیشه زده است.

عکس مهران مدیری در پاریس
عکس مهران مدیری در پاریس

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنهو لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کنندهایرانی است.

عکس عجیب تر

بلافاصله پس از انتشار تصاویر مهران مدیری با یک زن در خارج از کشور ، تصویر زیر در شبکه های اجتماعی منتشر شد که البته معلوم نیست کدام یک واقعی هستند و کدام یک جعلی !!!

تنها چیزی که این وسط مشخص می شود این است که این موضوع پیچیده و مهندسی شده مطرح شده است .

باید منتظر اطلاعات تکمیلی باشیم تا بتوانیم متوجه واقعیت شویم .

عکس لو رفته مهران مدیری
عکس لو رفته مهران مدیری

شایعات قدیمی در مورد مهران مدیری

شایعه برادر ناتنی مهران مدیری : 

سالها پیش شایعه نسبت برادری مهران مدیری با امید خواننده لس آنجلسی در حالی در فضای مجازی منتشر شد که این دو هنرمند دو پاسخ متفاوت نسبت به آن دادند. امید سلطانی در شبکه ای ماهواره ای اعلام کرد:

«مهران مدیری برادر من است و ما با هم رابطهٔ خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم».

اما مهران مدیری در واکنشی کاملا متفاوت این موضوع را تکذیب کرد

فرزندان مهران مدیری

فرزندان مهران مدیری
فرزندان مهران مدیری

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 41

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir