بیوگرافی کیسان دیباج

کیسان دیباج 20 آذر ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمده ، فارغ التحصیل کارشناسی نمایش می باشد ، وی اکنون به عنوان بازیگر تئاتر – تلویزیون و خواننده شناخته میشود . ( بیوگرافی کامل کیسان دیباج + تصاویر و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیکیسان دیباج
Keisan Dibaj
تاریخ تولد20 آذر 1374
December 11, 1995
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمجرد
مهرات هابازیگری
خوانندگی
بیوگرافی کامل کیسان دیباج + تصاویر و اینستاگرام
تاریخ تولد کیسان دیباج
تاریخ تولد کیسان دیباج
کیسان دیباج بازیگر
کیسان دیباج بازیگر

ازدواج کیسان دیباج

کیسان دیباج هنوز ازدواج نکرده و مجرد است .

خانواده کیسان دیباج

در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده است و فقط یک خواهر دارد.

معنی اسم کیسان

 کیسان از ماده (کیس) و به معنای باهوش و با کیاست است.

عشق هنر

از همان دوران کودکی به شدت به هنر علاقه داشت و همیشه می خواست که خواننده و بازیگر شود ، برای رسیدن به این هدف در دانشگاه رشته نمایش را انتخاب کرد و موسیقی را به صورت موازی پیگیری کرد .

کیسان دیباج
کیسان دیباج

علاقه به دوچرخه سواری کوهستان

دیباج در امر ورزش نیز بسیار جدی فعال است، او در رشته دوچرخه سواری کوهستان سالهاست بصورت حرفه ای حضور دارد اما این اواخر به دلیل مشغله کاری کمتر به دوچرخه سواری می پردازد.

شروع با تئاتر

کیسان دیباج بازیگری را بطور جدی از سال 95 با گروه تئاتر صحنهآغاز کرد ،نخستین بار با نمایش تنها راه ممکن با کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در بهمن 1395 در تالار سایه از زیر مجموعه های تئاتر شهر بروی صحنه رفته است .

اینستاگرام کیسان دیباج
اینستاگرام کیسان دیباج

نوازندگی

از دوران نوجوانی به دلیل علاقه به موسیقی سراغ یادگیری پیانو رفت و از همان زمان برای خودش ملودی می ساخت .

خوانندگی

کیسان دیباج کنار بازیگری در تئاتر با صدای خوبی که دارد شانس خود را در این عرصه هم امتحان کرد که نتیجه آن انتشار آهنگ یعنی میشه در فروردین 1398 بود ،

او در نواختن پیانو نیز تبحر دارد . سبک کیسان دیباج در خوانندگی پاپ و مضمون آهنگهایش عاشقانه است.


اینستاگرام کیسان دیباج

https://www.instagram.com/keisandibaj/

همبازی دارا حیایی

سریال از سرنوشت داستان زندگی دو کودک بنام هاشم و سهراب از سنین کودکی تا جوانی است که در فصل دوم آن نقش هاشم را دارا حیایی بازی می کند

دارا در کنار کیسان اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون کسب می کنند؛ در این مجموعه هنرمندان صاحب نام چون حسین پاکدل نیز حضور دارد

بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

دیباج اولین تجربه تصویری خود را در سریال از سرنوشت در نقش سهراب ایفا کرده که با دارا حیایی پسر امین حیایی همبازی می باشد.

داستان سریال سرنوشت

قصه «از سرنوشت» پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آن‌ها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزو‌ها است.
مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال ایفای نقش می‌کنند.

سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فاز دو به کارگردانی علیرضا بذرافشان است.
سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان با دو گروه تولید و دو کارگردان، تولید شده و یکی از لوکیشن های آن چهارراه سیروس میباشد.

انتخاب با تست

کارگردان سریال « سرنوشت » تصمیم گرفته بود که نقش های اصلی این سریال را به بازیگر های حرفه ای نسپارد به همین دلیل برای انتخاب نابازیگر های جدید شروع به برگزاری تست بازیگری کردند و کیسان دیباج هم همینطور انتخاب شد .

عکس های کیسان دیباج
عکس های کیسان دیباج

فصل دوم این سریال در مورد اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال هاشم و سهراب است که دارای حیایی و کیسان دیباج این نقش ها را بازی می کنند.

دارا حیایی
دارا حیایی

بیوگرافی کامل کیسان دیباج + تصاویر و اینستاگرام

فعالیت تئاتری کیسان دیباج

مدتی است که در تئاتر فعالیت می کند، تاکنون در چندین تئاتر حضور داشته است ، وی در گروه تئاتر “لحظه” عضویت دارد.

عکس کیسان دیباج
عکس کیسان دیباج

کلیشه نمیشوم

پس از پخش سریال « سرنوشت » از وی پرسیدند که آیا حاضری دوباره نقشی شبیه به سهراب را بازی کنی ؟ وی پاسخ داد : برای انتخاب های بعدی قطعا جوری تصمیم میگیرم که شبیه نقش سهراب نباشد و به اصطلاح کلیشه نشوم . حتی اگر نقش شبیه باشد می توانم تفاوت هایی را در شخصیت ها ایجاد کنم که شبیه نقش قبلی نباشد .

دوستی با دارا

کیسان دیباج در مورد دوستی با دارا حیایی گفته است : پیش از بازی در سریال « سرنوشت » به واسطه دوستان مشترک تا حدودی با هم آشنا بودیم .

اما پس از بازی در این سریال کاملا رفیق شدیم و الان دوستان خوبی برای هم هستیم .

طرفدار رئال مادرید

کیسان دیباج یکی از طرفداران دو آتیشه تیم فوتبال رئال مادرید می باشد ، به طور کلی به فوتبال بسیار علاقه دارد و خودش نیز فوتبال بازی میکند .

اوقات فراغت

کیسان دیباج در مورد اوقات فراغت خود گفته است ، حتی پیش از دوران کرونا خیلی علاقه داشتم در خانه فیلم تماشا کنم و یا با پیانو مشغول باشم .

الگوی هنری

به طور کلی سعی میکند از هر کسی نکات مثبتی را فرابگیرد ، می گوید همه ی موسیقی ها را گوش میدهد در بازیگری هم بازی همه بازیگران را برای یادگرفتن نکات مختلف نگاه می کند .

معیار انتخاب نقش

در مورد انتخاب نقش ها خیلی به مثبت و منفی بودن نقش اهمیت نمیدهد ، مهم ترین معیارش این است که نقش قابلیت دیده شدن داشته باشد .

شهرت

شهرت را به صورت صرف دوست ندارم ، مهم این است که کاری انجام بدهم که مردم آن را دوست داشته باشند .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 527

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir