تعبیر خواب آش

منوچهر مطیعی تهرانی :

شوربا نعمت و فایده و خیر و نیکی است. این تعبیر کلی شورباست ولی در غذاهایی مانند شوربا، آبگوشت، آش، حلیم و از این قبیل که از مواد مختلف و متعدد تهیه و پخته می شود طعم و مزه آن مسیر را معین می کند.

اگر در خواب فقط شوربا ببینیم خوب است و نعمت و خوبی تعبیر شده چه خودمان پخته و تهیه کرده باشیم و چه دیگری به ما بدهد ولی اگر آن را بخوریم و بد طعم و بدمزه باشد غم و اندوه و ناراحتی است.

خیلی کارها هست که ما به امید سود بردن انجام می دهیم یا اقدام می کنیم ولی در جریان عمل با شکست رو به رو می شویم و ناراحتی نصیب ما می گردد.شوربای بد طعم و بدمزه چنین چیزی را در خواب می نمایاند.شوری و ترشی آن نیز همین تعبیر را دارد.


آش رشته

رشته، رشته امید است و خیر و برکت و نعمت. رشته را از خمیر آرد تهیه می‌کنند و چون آرد و خمیر آرد و گندم و نان همه در خواب‌های ما خوب هستند رشته نیز خوب است. به طور سنتی ما شب‌های عید رشته پلو می‌خوریم و آش رشته درست می‌کنیم این کار از همین عقیده ریشه گرفته یا تعبیر بر مبنای این سنت و عقیده استوار است که رشته در خواب رشته امید است و نعمت و برکت و دیدنش در خواب نیکو است به هر حال که باشد. فقط اگر رشته را دور بریزید و تباه کنید خوب نیست.

تعبیر خواب آش نذری

اگر آش نذری بگیرید نعمت و روزی به شما رسد و اگر آش نذری بدهید به مقام می‌رسید. 

تعبیر خواب پختن آش

پختن آش در خواب تعبیرش این هست که شما هدفی در ذهن دارید که برای رسیدن به آن باید تلاش کنید.

تعبیر خواب آش پشت پا

دیدن اینگونه رویاها به این معنی است که شما هدفی دارید که با تلاش به آن هدف خواهید رسید.

تعبیر دیدن آشپزخانه در خواب

آنلی بیتون :

  1. دیدن آشپزخانه در خواب ، علامت آن است که حوادثی ناگهانی ، شما را غمگین خواهد ساخت.
  2. اگر زنی خواب ببینید آشپزخانه اش تمیز و مرتب است ، علامت آن است که اقبال به او رو خواهد کرد.دیدن آشپزخانه در خواب، دلالت بر این دارد که بر اثر حوادث غیرمترقبه دچار غم و غصه خواهید شد.
  3. دیدن آشپزخانه در خواب دلیل بر آن است که دوست شما از راه دور برای شما سوغاتی می اورد و یا به یک مهمانی بزرگ دعوت می شوید. 

کتاب سرزمین رویاها :

خواب یک آشپزخانه : حرفهای بسیار زشتی پشت سر شما خواهند زد.

یک آشپزخانه خالی : پولیک آشپزخانه خیلی مرتب: یک دوست پیش شما می آید.یک شعله آتش در آشپزخانه : اگر خدمتکار دارید او را عوض خواهید کرد.یک اجاق گاز در آشپزخانه: غم بزرگشما در آشپزخانه غذا درست می کنید: غیبت و پرگویییک سر آشپز در آشپز خانه : شما را به شام دعوت خواهند کرد.


تعبیر خواب آشپزی کردن

آنلی بیتون :

اگر خواب ببینید گوشت می پزید، علامت آن است که وظیفه ای دوست داشتنی به شما واگذار خواهد شد و دوستان بزودی به دیدار شما خواهند آمد.

 لیلا برایت :

دیدن آشپزی در خواب، علامت داشتن اوقات خوش است.اگر دیدید که آشپزى را اخراج مى کنید، بیانگر آن است که دزدها اموال شما را خواهند ربود.اگر خودتان آشپز بودید، بدانید که لحظات بسیار خوب را پیش رو خواهید داشت. 

لوک اویتنهاو :

تعبیر خواب آشپزی : میهمانی شاد است .


تعبیر خواب غذا

منوچهر مطيعي تهراني :

غذا نعمت و خيرو برکت و روزي است ولي نوع و رنگ و طعم و مزه و مکان صرف آن در تعبير تاثير مثبت و منفي مي گذارد که بايد مورد توجه قرار بگيرد. البته معبر هم اين نکات را در نظر مي گيرد ولي اگر خودتان خواستيد تعبير کنيد و از اين کتاب کمک بخواهيد بايد اين جهات را به ياد داشته باشيد من هم مختصرا توضيح مي دهم:

گفتم غذا به طور کلي نعمت و روزي است و خير و خوبي ولي اگر غذائي که پيش روي داشته باشيد بد رنگ و متعفن و بد بو باشد در شما کراهت پديد آورد تعبير غذاي سالم را ندارد و بيماري و رنجوري تعبير مي شود.

اگر از آن غذا بخوريد شور باشد گرفتار ندامت يا خشم مي شويد و اگر ترش باشد غم مي آوردچنانچه تلخ باشد تلخ کامي و شکست است . اگر غذائي که مي خوريد دارچين و فلفل داشته باشد همين تعبير را دارد يعني گرفتار تلخ کامي مي شويد و چنانچه زردي زعفران و زرد چوبه را تشخيص دهيد غمگين مي شويد. به کار گرفتن زعفران و زرد چوبه اگر ندانيد و به شما نگويند و زردي آن را نبينيد مهم نيست و تعبير بد ندارد.

محل صرف غذا هم اثر مي گذارد. براي غذا تعابير گفته شده قطعي است اما اگر در خواب ديديد که در بيابان سفره گسترده ايد و غذا مي خوريد و از آن غذا خوشتان مي آيد در سفر مالي به دست مي آوريد.

اگر محل صرف غذا در خانه يک دوست باشد در شهر يا محلي مشابه به پول مي رسيد که تامين داريد و احساس آرامش مي کنيد که اين را البته خود بيننده بهتر مي تواند تشخيص دهد. اگر ديديد که در آشپزخانه غذا صرف مي کنيد به وسيله همسرتان پولي به دست مي آوريد. روي هم رفته ديدن غذا در خواب خوب است به شرطي که سالم و ماکول باشد.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 82

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir