نگین اوشانره

نگین اوشانره بازیگر تلویزیون متولد سال 1376 در تهران می باشد وی فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری می باشد . ( بیوگرافی نگین اوشانره + عکس های جدید )

نام نام خانوادگینگین اوشانره
تاریخ تولد1376
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی کارگردانی و بازیگری
مشخصات نگین اوشانره
نگین اوشانره سریال خانه به دوش
نگین اوشانره سریال خانه به دوش

نگین اوشانره با بازی در سریال پربیننده « خانه به دوش » به شهرت رسید پس از آن با بازی در سریال « خداوند عشق را آفرید » بازیگری را ادامه داد .

نگین اوشانره در سریال « خداوند عشق را آفرید » در کنار مهتاب نصیرپور و آرش مجیدی بازی کرد .

سپس با بازی در سریال « راه شب » به کارگردانی داریوش فرهنگ توانست در کنار بازیگرانی همچون : ناصر ممدوح ، محمد علی کشاورز و شیوا خنیاگر تجربه کسب کند .

کنار رفتن از دنیای بازیگری

نگین اوشانره با وجود این که در کار های موفقی بازی کرده بود اما ناگهان از دنیای بازیگری کنار رفت و دیگر در هیچ کاری دیده نشد .

ازدواج

نگین اوشانره احتمالا هنوز ازدواج نکرده است اما اطلاعات زیادی در مورد او در دست نیست .

سحر اوشانره
نگین اوشانره

نقش سحر در سریال خانه به دوش

سحر اوشانره در سریال « خانه به دوش » در نقش سحر ( دختر کوچک خانواده ) بازی کرد. این سریال به کارگردانی رضا عطاران در سال 1383 تولید شد و در ماه رمضان سال 1384 بر روی آنت شبکه سه رفت و یکی از پربیننده ترین سریال های تاریخ تلویزیون می باشد .

سحر سریال خانه به دوش
سحر سریال خانه به دوش

بازیگران سریال خانه به دوش : حمید لولایی ، مریم امیرجلالی ، آناهیتا همتی ، بهنوش بختیاری ، علی صادقی ، خشایار راد ، غلامحسین لطفی ، فلور نظری ، شهناز شهبازی ، محرم بسیم ، محمود بهرامی ، مرحوم پروین میکده ، سیدجلال طباطبایی ، رضا نظری ، سعید نورالهی , سیروس میمنت ، بهرام علیان ، فرشاد ارج ، سعیده عرب ، حسن بوستانی ، مجید شهریاری ، سیدرضا حسینی ،

داستان سریال خانه به دوش

ماشاء‌الله ( حمید لولایی ) فردی بی پول و ندار می‌ باشد و با مشکلات مالی مواجه می باشد ، او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند با آقای بیات (خشایار راد) که با او به طور اتفاقی آشنا شد همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد اما …

نگین اوشانره
نگین اوشانره

بیوگرافی نگین اوشانره + عکس های جدید

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4 تعداد آرا: 126

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir