الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی در روز 18 مرداد ماه سال 58 در شهر رامسر به دنیا آمده وی لیسانس ادبیات نمایش داشته و بیشتر در کار های مهران مدیری دیده شده است .

نام نام خانوادگیالیکا عبدالرزاقی
تاریخ تولد18 مرداد 1358
محل تولد رامسر
همسرامین زندگانی
مشخصات الیکا عبدالرزاقی

آرایش الیکا عبدالرزاقی
آرایش الیکا عبدالرزاقی
عکس الیکا عبدالرزاقی
عکس الیکا عبدالرزاقی

ایشان همسر امین زندگانی بوده و میگوید تئاتر باعث آشنایی این دو شده است .

تلویزیون و سینما

الیکا در سال 1377 با حضور در سریال گمشده به تلویزیون راه میابد ، و در سال 78 در فیلم سینمایی « مومیایی 3 » با بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی ، پرویز پرستویی و رامبد جوان همبازی می شود .

تاریخ تولد الیکا عبدالرزاقی
الیکا عبدالرزاقی

پختن غذا

او به خانه داری اهمیت زیادی میدهد و آشپزی هم یکی از علاقه مندی های وی بوده است و البته همسرش هم در کار منزل به او کمک می کند ، میگوید بعضی از این که آشپزی میکنم متعجب می شوند و گویی این طور فکر میکنند که من در خانه کار نمی کنم .

تئاتر

الیکا زمانی که دانشجو بوده با راهنمایی و نظر مادرش در کلاس بازیگری استاد سمندریان ثبت نام کرده و دوره میبیند و در سال 77 برای اولین بار در تئاتر « دایره کچی قفقازی » که کارگردانی آن کار حمید سمندریان به عهده داشته بازی میکند .

سلفی الیکا عبدالرزاقی
سلفی الیکا عبدالرزاقی

دونده

من این ورزش را از هنگامی که سن کمی داشتم شروع کردم و در این رشته ورزشکار خوبی هم بودم ، و می توانستم آن را به شکل حرفه ای ادامه دهم ولی با انتخاب بازیگری این ورزش را کنار گذاشتم پس از آن با همسرم به کلاس سنگنوردی رفتم ولی برای تمرین در این رشته باید بدن قوی داشته باشی.

کار های مدیری

وی در سال 85 در سریال « باغ مظفر » مهران مدیری بازی کرده و پس از آن در سریال مرد هزار چهره و همچنین در سریال نمایش خانگی « قهوه تلخ » بازی کرده است وی بطور مستمر از 85 در کار های این کارگردان حضور داشته و آخرین این همکاری در قسمت نمایش برنامه دورهمی بوده است .

الیکا عبدالرزاقی عکس
الیکا عبدالرزاقی عکس

ازدواج

الیکا در سال 91 با امین زندگانی نامزد میکند وی همسر دوم امین می باشد ، همسر اول او « مینا لاکانی » که او هم بازیگر بوده است .

الیکار و امین در سال 92 با یکدیگر عروسی میکنند .

الیکا عبدالرزاقی
الیکا عبدالرزاقی

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی + حواشی و اینستاگرام

طب سنتی

الیکا میگوید به این طب علاقه ی زیادی داشته و حجامت و درمان با زالو در خانواده آنها مرسوم بوده همچنین میگوید از کرم و شامپو های دست سازی که توسط دکتران طب سنتی تجویز شده استفاده میکند .

اینستاگرام الیکا عبدالرزاقی


الیکا عبدالرزاقی اینستاگرام
الیکا عبدالرزاقی اینستاگرام

تهیه کنندگی

 اجرای نمایشنامه خوانی «انگشتری ژنرال ماسیاس» به تهیه کنندگی الیکا عبدالرزاقی شنبه ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۲۰ در سالن ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

«انگشتری ژنرال ماسیاس» نوشته ژوزفینا نیگلی نویسنده مکزیکی معاصر است که داستانش در طول انقلاب مکزیک اتفاق می‌افتد، این نمایشنامه خوانی به سرپرستی بورژین عبدالرزاقی، کارگردانی سیاوش قربانی و با بازی امیر مسعود رجبی، بیتا رحمانی، مریم مولایی و مسعود قربانی اجرا خواهد شد.

علاقه مندان برای حضور در این اجرا می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی سیدخندان، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.


الیکا عبدالرزاقی و دوستانش
الیکا عبدالرزاقی و دوستانش

الیکا عبدالرزاقی کیست ؟
الیکا عبدالرزاقی

سریال سرباز

الیکا عبدالرزاقی در سریال سرباز
الیکا عبدالرزاقی در سریال سرباز

الیکار عبدالرزاقی در سریال سرباز که در ماه رمضان سال 1399 از شبکه سه پخش شد بازی کرده است .

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 30

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir