صدف طاهریان

صدف طاهریان در 30 تیر ماه سال 67 در شهر تهران به دنیا آمده است ، لیسانس معماری از دانشگاه تهران داشته و در ایران بازیگر سیاه لشگر بوده است .

نام نام خانوادگیصدف طاهریان
تاریخ تولد30 تیر 1367
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی معماری
وضعیت تاهلمجرد
صدف طاهریان

صدف طاهریان کیست ؟
صدف طاهریان کیست ؟
عکس قبل از عمل صدف طاهریان
عکس قبل از عمل صدف طاهریان

بیوگرافی صدف طاهریان + حواشی و اینستاگرام

آثار صدف

او در چهار فیلم سینمایی بازی کرده که عبارت اند از : عصر یخبندان ( سال 93 ) ، پس کوچه های شمرون ( سال 91 ) ، هیچ کجا هیچکس ( سال 90 ) و قرار بعدی همانجا ( سال 92 ) ، وی یک فیلم کوتاه دارد به نام « برای همسرم » که در سال 91 ساخته شده است و سریال هایی که او در آن ایفای نقش کرده است : مثل یک خواب ( سال 91 ) ، تلفن همراه ( سال 90 ) و دارکوب ( سال 90 ) که در تمامی این اثار صدف طاهریان نقش های خیلی فرعی داشته است .

فیلم های صدف طاهریان
فیلم های صدف طاهریان

بازیگری

صدف در سال 86 به کلاس های بازیگری میرود و اولین کار تلویزیونی او بازی در سریال تلفن همراه در سال 90 بوده است .

قد صدف طاهریان
قد صدف طاهریان

مصاحبه جنجالی

صدف پس از مهاجرت با یکی از خبرگزاری های خارجی مصاحبه ای انجام داد که جنجالی شد ، و در آن مصاحبه گفت بعضی از کارگردان ها برای اینکه به او در فیلمشان نقشی بدهند از او درخواست های غیر اخلاقی داشته اند ولی در ادامه این را هم گفت که این موضوع را نمی تواند به تمام افرادی که در سینما هستند نسبت دهد .

صدف طاهریان تتلو
صدف طاهریان

فقیه سلطانی

وی صحبت های صدف را تایید کرده و میگوید که حرف های او در باره ی بخش زیادی از افرادی که در کار سینما فعال هستند کاملا صحیح است .

تاریخ تولد صدف طاهریان
صدف طاهریان

سینما

او نخست فیلم سینمایی خود را با کاری از ابراهیم شیبانی به نام « هیچ کجا هیچکس » سال 90 آغاز کرده است ، طاهریان در این فیلم با مهناز افشار و رضا کیانیان همبازی شده بود .

مادر صدف طاهریان
مادر صدف طاهریان

تکه اوزگور

بعد از منتشر شدن عکس هایی از صدف با تکه اوزگور خواننده ترکیه ای شایعه ی ازدواجشان پخش شد که از طرف آنها تکذیب گردید .

نیوشا ضیغمی

در مورد صدف طاهریان نیوشا ضیغمی گفته است که او را بازیگر نداسته و فقط در چند کار نقش های دست چندم داشته است و چرا ما باید یک آدم بی مغز را بیخودی بزرگ کنیم .

صدف طاهریان
صدف طاهریان

بیوگرافی صدف طاهریان + حواشی و اینستاگرام

ادامه ی فعالیت

صدف در سال 92 در سریال مثل یک خواب بازی میکند و یکسال بعد هم در فیلم سینمایی « عصر یخبندان » بازی کرده است .

مهاجرت به ترکیه

در سال 94 عکس هایی از او در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته می شود که باعث تعجب بازدید کنندگان شده و فکر میکنند که پیج او هک شده است تا اینکه خودش میگوید که به ترکیه مهاجرت کرده است .

روابط غیر اخلاقی خارج از کشور

او میگوید با خروج از کشور خیال میکردم در اینجا اوضاع بسیار فرق داشته و اینگونه روابط نیست ، ولی اینجا هم وضع برایم همانطور بود و هرجایی که برای کار میرفتم از من روابط غیر اخلاقی میخواستند و به همین دلیل بازیگری را کنار گذاشته و در حال حاضر خانواده ام مرا ساپورت کرده و فقط پول کمی از اسپانسر میگیرم .

صدف طاهریان با حجاب
صدف طاهریان با حجاب

دبی

او پس از رفتن به ترکیه که به ظارهر تصور میشد که به شبکه جم بپیوندد ولی انگونه نبود ، صدف بعد از گذشت مدتی به امارات رفته و در شهر دبی ساکن می شود .

مدل

او بعد از رفتن از کشور دیگر در کار بازیگری فعال نبود و به مدلینگ و لوازم آرایشی و بهداشتی پرداخت .

اینستاگرام صدف طاهریان


عکس های صدف طاهریان
عکس های صدف طاهریان

فالوور های فیک

با بررسی صفحه صدف طاهریان می توان متوجه شد که 60 تا 70 فالوور های صفحه ی او غیرفعال یا فیک هستند و پست هایش از میزان لایک پایینی برخوردار هستند .

واکنش خسرو معتضد به عکس های صدف طاهریان

من در فضای مجازی دیدم این خانم که شهرت چندانی نداشت تا پایش به خارج رسید از هول هلیم (حلیم غلط است و به معنای صبوری است. هلیم یعنی همان هلیم شیرین پرمایه صبحانه ایرانی‌ها در زمستان) در دیگ افتاد و 400 -300 تا عکس در حالت نیمه‌برهنه بسیار زشت و کریه و خلاف اخلاق گرفت و در فضای مجازی گذاشت.

خانم صدف طاهریان که به هوای تقلید افتاده، ای کاش به خاطر حرمت خانم‌های ایرانی از نشان‌دادن بدن خودشان خودداری می‌کردند، چون ایشان به هیچ‌وجه در زمره مدل‌های زیبا که بعضی تلویزیون‌های اروپایی مانند «مدا» می‌گذارند که به نمایش لباس بپردازند، نیستند. فرض می‌کنیم ادعاهای ایشان واقعیت داشته و در فضای سینمایی امروز عده‌ای از جوانان دیوسیرت کارگردان‌نما از ایشان توقعات بدنی داشته‌اند. این خانم که با این تصاویر زننده و پورنو دست خود را رو کرد و آبروی خود را برد!

صدف طاهریان اینستاگرام
صدف طاهریان

بیوگرافی هدیه بازوند + حواشی و اینستاگرام

منبع : ایسنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.1 تعداد آرا: 23

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir